III Zjazd Ustroń 2002 (18-21 lipca)

1. Data: 2002-02-05 08:40:55

Temat: III Zjazd Ustroń 2002 (18-21 lipca)
Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Miło jest mi poinformować, że od początku roku trwają prace nad
organizacją trzeciego już zjazdu osób niepełnosprawnych związanych z
Internetem, przede wszystkim z grupą pl.soc.inwalidzi. Tradycyjnie
gościny użyczy nam miasto Ustroń, malowniczo położone w Beskidzie
Śląskim oraz tamtejszy hotel "Magnolia".

Tegoroczny zjazd odbędzie się pod hasłem "Wyrównywanie szans na
niezależne życie osób niepełnosprawnych", zaś na towarzyszącej
zjazdowi konferencji chcemy omawiać takie sprawy, jak m.in. sport
niepełnosprawnych, edukacja i e-dukacja, telepraca i Internet oraz
ideę niezależnego życia. Gwoździem programu będzie międzynarodowy
turniej szachowy z udziałem niepełnosprawnych szachistów z Polski
Niemiec i Słowacji. W holu hotelu nasza koleżanka Marta Ryba wystawi
swoje obrazy, które będzie można również zakupić. Poza tym będą
ogniska, dyskoteka i inne atrakcje. Obecnie pracujemy (my,
organizatorzy) nad programem zjazdu, więc nie pora jeszcze mówić o
wszystkim.

Zapraszamy do współpracy i zgłaszania innych propozycji, jak i do
nadsyłania zgłoszeń uczestnictwa (ankieta uczestnika wkrótce
znajdzie się na stronie tegorocznego zjazdu
http://www.proinfo.pl/ustron2002/ (na razie jest tylko wersja
robocza). Wiemy już, że podobnie jak w zeszłym roku przybędzie silna
grupa kakofoniarzy (czyli nie(do)słyszących) oraz najprawdopodobniej
nie(do)słysząca młodzież szkolna.

A teraz kilka szczegółów odnośnie zakwaterowania i kosztów:
- dyrekcja hotelu "Magnolia" obiecała dokonać w hotelu kilku
adaptacji do potrzeb osób poruszających się na wózkach. W ramach
tych adaptacji na pierwszym piętrze miał powstać drugi węzeł
sanitarny w pełni przystosowany dla wózkowiczów. Musimy jednak
zwrócić uwagę na fakt, iż pokoje hotelowe, w których znajduje się
również łazienka nie są w pełni przystosowane do przyjmowania osób
na wózkach. Przy zgłaszaniu zatem uczestnictwa bardzo prosimy o
dopisanie swoich specjalnych potrzeb, np. wyższe łóżko, krzesełko
pod prysznic czy podnośnik.

- dzięki temu, że dyrekcja hotelu potraktuje nas jako grupę udało
się nieco obniżyć koszty zakwaterowania osób niepełnosprawnych i ich
opiekunów. W tym roku wygląda to tak:

* nocleg + śniadanie: 55,00 zł
* obiad : 15,00
* kolacja: 9,00

RAZEM: 79,00 zł

Istnieje też specjalna oferta dla dzieci:

* nocleg + śniadanie: 46,00 zł
* obiad : 9,00
* kolacja: 5,00

RAZEM: 60,00 zł

Przewidujemy dofinansowanie kosztów uczestnictwa przez sponsorów,
jednak nie zejdą one poniżej 55,00 zł. za dobę (46,00 zł. w
przypadku dzieci). Chętni mogą dokonać przedpłat na konto hotelu
(szczegóły zamieścimy już niebawem na stronie WWW zjazdu).

O dalszych postępach prac organizacyjnych będziemy informować na
bieżąco. Serdecznie zapraszamy tych, którzy byli z nami na
poprzednich zjazdach, jak i tych co jeszcze nie byli.
Niezdecydowanych zapraszamy do przeczytania i obejrzenia relacji ze
zjazdu w 2001 roku http://www.proinfo.pl/ustron2001/

Pozdrawiam,
Robert Szymczak
w imieniu organizatorów

2. Data: 2002-02-05 14:40:02

Temat: Re: III Zjazd Ustroń 2002 (18-21 lipca)
Od: "Frank" <f...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

> Istnieje też specjalna oferta dla dzieci:
>
> * nocleg + śniadanie: 46,00 zł
> * obiad : 9,00
> * kolacja: 5,00
>
> RAZEM: 60,00 zł
> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Robert Szymczak
> w imieniu organizatorów

Do jakiego wieku liczy się osobę jako dziecko? ;-)))
Pytam, bo przynajmniej dla dwóch osób nadal jestem dzieckiem... :)))) ale i
tak znowu przyjadę sam... :))))

Pozdrawiam
Frank

3. Data: 2002-02-05 15:13:18

Od: "Sylwi@" <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> szukaj wiadomości tego autora

> Do jakiego wieku liczy się osobę jako dziecko? ;-)))
> Pytam, bo przynajmniej dla dwóch osób nadal jestem dzieckiem... :)))) ale
> tak znowu przyjadę sam... :))))

Ja tez jestem dzieckiem .... przynajmniej dla jednej osoby .... :-)))))
i też przyjade znowu sama :-)))

Skoro bedzie nas tam wiecej to nikti nie bedzie sam !!!!!!!
Do zobaczenia :-))

--
Do usłyszenia
Sylwia

Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
to wszystkie Twoje marzenia stana sie rzeczywistością.

4. Data: 2002-02-05 16:31:00

Temat: Odp: III Zjazd Ustroń 2002 (18-21 lipca)
Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwi@ <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a3ouda$cjs$...@n...tpi.pl...

> Ja tez jestem dzieckiem .... przynajmniej dla jednej osoby .... :-)))))
> i też przyjade znowu sama :-)))

Taaaaak? A mówiłaś, że ze mną!!! Zabieram swoje zabawaki i idę się bawić do
innej piaskowicy. :)))))))))))

--
Pozdrowieństwa,
Scally

5. Data: 2002-02-05 17:45:39

Od: "Sylwi@" <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> szukaj wiadomości tego autora

> Taaaaak? A mówiłaś, że ze mną!!! Zabieram swoje zabawaki i idę się bawić
do
> innej piaskowicy. :)))))))))))

Tak zimno a Ty do piaskownicy ..... marsz do domu !!!!
Jak nie bedziesz grzeczna to nigdzie nie pojedziesz.
Co to za maniery, cos takiego :-)))
Zobaczysz .... nie zabiore sznureczka ..... :-))))))))))
--
Do usłyszenia
Sylwia

6. Data: 2002-02-05 18:01:42

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Frank napisał(a):
> Do jakiego wieku liczy się osobę jako dziecko? ;-)))

Tak sobie myślę, że do 18 :)

> Pytam, bo przynajmniej dla dwóch osób nadal jestem dzieckiem... :)))) ale i
> tak znowu przyjadę sam... :))))

Jak to sam??? Zabierz jakąś dziewczynę ze sobą, najlepiej z
koleżanką ;)

Pozdrawiam,
Robert

7. Data: 2002-02-05 18:19:36

Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwi@ <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a3p6bs$dc7$...@n...tpi.pl...

> Jak nie bedziesz grzeczna to nigdzie nie pojedziesz.
> Co to za maniery, cos takiego :-)))
> Zobaczysz .... nie zabiore sznureczka ..... :-))))))))))

O, naprawdę?
To nic, ja zabiorę i w nocy Cię po cichutku zwiążę, nawet nie poczujesz. :)
A potem będę Cię ciągnąć co chwilę nie dając Ci spać. :)))

8. Data: 2002-02-05 18:40:13

Od: "Sylwi@" <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> szukaj wiadomości tego autora

> O, naprawdę?
> To nic, ja zabiorę i w nocy Cię po cichutku zwiążę, nawet nie poczujesz.
:)
> A potem będę Cię ciągnąć co chwilę nie dając Ci spać. :)))

Uwaga uwaga ....
na grupie oprócz wirusa pojawiła się Mała Sadystka :-)))
Ratuuunkuuuuuu !!!!!!!!

--
Do usłyszenia
Sylwia

9. Data: 2002-02-05 18:42:53

Od: "Sylwi@" <e...@a...pl.dziwny.jest.ten.swiat> szukaj wiadomości tego autora

> Tak sobie myślę, że do 18 :)

ale i

> Jak to sam??? Zabierz jakąś dziewczynę ze sobą, najlepiej z
> koleżanką ;)

Co za niesubordynacja !!!!!

Kolego Robercie...... :-))
Ty masz pracowac.... Ustroń zorganizowac
a Ty o kolezankach zaczynasz juz mysleć .... ....

Zazdrosna jestem :-)))

--
Do usłyszenia
Sylwia

10. Data: 2002-02-05 19:01:29

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwi@" napisał(a):
> Kolego Robercie...... :-))
> Ty masz pracowac.... Ustroń zorganizowac
> a Ty o kolezankach zaczynasz juz mysleć .... ....

A no tak, no tak... to ja się odmeldowuję :))

> Zazdrosna jestem :-)))

Eh, całe życie z zaborczymi kobietami... :))

Pozdrówka,
Robert

nowe na "Ustroń 2001"
Szukam Pani dr Kucharskiej