IKEA - bony

1. Data: 2011-06-14 08:29:13

Temat: IKEA - bony
Od: RadekD <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Pozbierałem po rodzince trochę tych bonów promocyjnych na 20zł.
Chciałem się wybrać do sklepu jednak za cholerę nie mogę
zrozumieć jak je można wydać.
Proszę poprawcie mnie jeśli źle myślę:
-na jeden przedmiot można wydać tylko jeden bon
czyli jeśli coś za 5zł to pozostałe 15 zł "tracę"
a jeśli za 100zł muszę dopłacić 80zł
-nie mogę zapłacić za rzecz za 100zł samymi bonami
co najwyżej jeden bon + 80 zł
-nie mogę zapłacić za 4 rzeczy po 5zł jednym bonem

Wiem, że pytanie trochę głupie ale albo ja się tak zestarzałem
albo regulamin rzeczywiście jest tak dziadowsko napisany.

2. Data: 2011-06-14 09:21:29

Temat: Re: IKEA - bony
Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11-06-14 10:29, RadekD pisze:
> Proszę poprawcie mnie jeśli źle myślę:
> -na jeden przedmiot można wydać tylko jeden bon

nie

> czyli jeśli coś za 5zł to pozostałe 15 zł "tracę"

tak, jesli wezmiesz tylko jedna rzecz za 5zl

> a jeśli za 100zł muszę dopłacić 80zł

tak, jesli nie masz wiecej bonow

> -nie mogę zapłacić za rzecz za 100zł samymi bonami

mozesz

3. Data: 2011-06-14 13:09:33

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zakupowałem w IKEA to widziałem jak pewna rodzina za pełen kosz
drobnych zakupów płaciła samymi bonami, kasjerka tylko powiedziała, że
można maksymalnie pięcioma, co daje 100zł, dopłacili kilka złotych i
zabrali towar.

Odp: Re: Filtr do wody
Filtr do wody
syfon do zlewozmywaka