IQ-wysokie,bardzo:))

1. Data: 2003-06-18 17:17:37

Temat: IQ-wysokie,bardzo:))
Od: "Sidarte" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio mam "obsesję" na punkcie IQ.Wiem że na zachodzie przeminął już
okres fascynacji tym tematem ale nie w tym rzecz.

Proszę o wszelkie adresy w sieci na temat IQ,inteligencji,geniuszu.Szukam
rzetelnych informacji na temat IQ,najnowszych badań nad ludzkim
intelektem.Szukam też testów IQ oraz historii "geniuszy i
najinteligentniejszych ludzi"(żyjących oczywiście).

Będe wdzięczny za pomoc:)

1. Data: 2003-06-18 18:01:21

Temat: Re: IQ-wysokie,bardzo:))
Od: Akilegna <c...@N...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Będe wdzięczny za pomoc:)

www.google.com twoim przyjacielem:)
Nie ma za co

> pozdrawiam

ja rowniez
aki

1. Data: 2003-06-18 18:34:15

Od: "Sidarte" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> www.google.com twoim przyjacielem:)

jezeli temat jest ci obcy to nie musiales odpowiadac..

moze ktos jednak interesuje sie ta tematyka?bede wdzieczny za odpowiedz..
pzdr:)

1. Data: 2003-06-18 18:53:33

Od: "Cooler" <c...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sidarte" wrote:
> [...]
> intelektem.Szukam też testów IQ oraz historii "geniuszy i
> najinteligentniejszych ludzi"(żyjących oczywiście).

Ja też interesuję się mózgiem, efektywną nauką etc. Bardzo mnie to
interesuję. Mogę polecić ci ksiażki Tonego Buzana "Pamięć na zawołanie" i
"Szybkie czytanie". A także ksiażki: Silvy "Samokontrola umysłu",
"Samouzdrawianie metodą Silvy", Powella - "Panowanie nad umysłem", Kurt
Tepperwein - "Twórcza moc myślenia". Większosć - jeśli nie wszystkie z tych
ksiażek - mam na kompie.
Mam dużo materiałów dot. efektywnej nauki i trochę o szybkim czytaniu. Na
szczególną uwagę zasługuje "Super pamięć". Jeśli checsz porozmawiać o
efektywnej nauce lub szybkim czytaniu zaprszam na gg: 4624094.

Jak już wspomniałem interesuje mnie ta tematyka, byłbym wdzięczny jeśli
podzielibyś się ze mną materiałami jakie zdobyłeś (zdobędziesz).

Z góry dziękuję

*Cooler*.

Pozdrawiam.

1. Data: 2003-06-18 18:59:00

Od: "Michal" <5...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalezienie testów w sieci też wymaga pewnego IQ.
Potraktuj to jak zadanie nr 1.

Powodzenia :)

1. Data: 2003-06-18 19:57:49

Od: "Sidarte" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

nie rozumiem czemu odpowiadasz na posty które wyraźnie cię nie dotyczą...

1. Data: 2003-06-18 20:10:50

Od: "Michal" <5...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz być pewny, że jak ktoś inny poprosi o biografie
najinteligentniejszych ludzi to od razu skieruję go do ciebie.

EOT i nie pisz na priva bo skrypt kasuje emaile "nie znajomych".

1. Data: 2003-06-18 20:14:59

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bcqg8r$glm$1@atlantis.news.tpi.pl>
Sidarte napisał(a):

> nie rozumiem czemu odpowiadasz na posty które wyraźnie cię nie
> dotyczą...

A DUPA!

Odpowiedzialem na twoj post.
Czy po tej odpowiedzi takze wywnioskujesz, ze mnie nie moze dotyczyc
ten watek ?

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@e...pl

Nic latwiejszego, niz zmienic kobiete przecietna w wyjatkowa. Wystarczy j0m pokochac

1. Data: 2003-06-18 20:40:35

Od: "Sidarte" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam cię michał ale ty pierwszy zacząłeś-nie wiem czemu miała służyć
twoja odpowiedź....napewno nie była to odpowiedź na moje zapytanie więc
chyba rozumiesz czemu cię tak potraktowałem

>EOT i nie pisz na priva bo skrypt kasuje emaile "nie znajomych".

nieznajomy pisze się razem-a wysłałem ci na priv przez pomyłkę,miało być na
grupę

pzdr

1. Data: 2003-06-18 21:12:31

Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Sidarte <s...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
> zapytanie więc chyba rozumiesz czemu cię tak potraktowałem
> nieznajomy pisze się razem-a wysłałem ci na priv przez pomyłkę,miało

A "na pewno" osobno.

--
ŁK

Hę?