ISIA i LIA :)

1. Data: 2003-09-03 21:10:47

Temat: ISIA i LIA :)
Od: "ERIUR - JACEEK" <e...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestescie bardzo zabawne - a juz najlepsze jest to ze praktycznie prawie nie
ma watku w ktorym
nie bralybyscie udzialu :)
Wiec albo jestescie takie dobra (w co watpie) albo tez takie przemadrzale :)

Ja bym tak latwo nie ufal temu co piszecie - przeciez nikt nie jest az tak
"obryty"
i wszechwiedzacy - no chyba ze sie myle - ale raczej nie w tym przypadku

pozdrawiam

Jaceek

P.S.

Podtrzymuje moja opinie na wasz temat z moich poprzednich postow
Alez sie tu pieknie rozruszalo wszyatko :) az milo popatrzec :)

1. Data: 2003-09-03 21:22:19

Temat: Re: ISIA i LIA :)
Od: "ERIUR - JACEEK" <e...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i nawet trwajac w "solidarnosci jajnikow"
nie odpowiadacie na zaczepki :)

Zaczyna mi sie to podobac :)

Jaceek

1. Data: 2003-09-03 21:39:00

Od: "ERIUR - JACEEK" <e...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ok daje Wam juz odetchnac!

Nie bede sie juz bawil waszym kosztem - ok?
Ale na serio nie gnojcie nikogo!!!

Dlaczego ktos ma byc gorszy z powodu
dysleksji, dysgrafii czy tez z powodu niskiego stazu
usenet'owego...? Przemyslcie to co pisze a wszystkim
bedzie przyjemniej korzystac z tego niewatpliwie
boskiego daru jakim sa listy dyskusyjne!

pozdro

Jaceek

1. Data: 2003-09-03 21:44:16

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bj5n24$2mm$1@topaz.icpnet.pl,
ERIUR - JACEEK <e...@m...icpnet.pl> typed:
> [...]
> usenet'owego...? Przemyslcie to co pisze a wszystkim
> bedzie przyjemniej korzystac z tego niewatpliwie
> boskiego daru jakim sa listy dyskusyjne!

Misiek - wez Ty idz stad i sie nie kompromituj wiecej, bo az przykro czytac.
Przemysl moze zapoznanie sie z netykieta, mniej takich jak Ty = lepiej dla
usenetu.

Milego zycia,
Karola

1. Data: 2003-09-04 05:50:36

Od: "ERIUR - JACEEK" <e...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Misiek

Milo mi Jacek mam na imie - kolejna o zacieciu pieszczetliwego nazewnictwa
:)

>- wez Ty idz stad i sie nie kompromituj wiecej, bo az przykro czytac.
> Przemysl moze zapoznanie sie z netykieta, mniej takich jak Ty = lepiej dla
> usenetu.

Popieram! - Chce wam tylko zwrocic uwage ze nie jestescie Paniami
tego kanalu!!! I ze nie mozecie bezkarnie mieszac z blotem kazdego kogo
tylko sobie upatrzycie!

Chamowa bedzie nagradzana chamowa i tyle
buzka

Jaceek

1. Data: 2003-09-04 06:06:54

Od: " nina" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ERIUR - JACEEK <e...@m...icpnet.pl> napisał(a)

ehh, juz cie lubie:))

1. Data: 2003-09-04 06:08:33

Od: "ERIUR - JACEEK" <e...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ehh, juz cie lubie:))

Ciekawe czy to bylo zlosliwe "lubie" czy na serio tak uwazasz... :)
Mam nadzieje ze to drugie :-)

Pozdro
Jaceek

1. Data: 2003-09-04 06:29:09

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

ERIUR - JACEEK <e...@m...icpnet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Chce wam tylko zwrocic uwage ze nie jestescie Paniami
> tego kanalu!!!

Wierz, lub nie, ale pisząc takie dyrdymały na którejkolwiek z grup w
hierarchi pl.* spotkałbyś się z podobną (o ile nie bardziej stanowczą)
reakcją. Dla Ciebie byłoby lepiej abyś zmienil styl, albo pisał mniej
(wcale?), bo w przeciwnym wypadku wpuszczaś się, jak to określiłeś, w
"kanał".

Btw. piszesz na grupę dyskusyjną, a nie na "kanał". :-)

Btw 2. Nie jestem solidarny jajnikowo, bo ich nie posiadam. ;-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-09-04 06:42:28

Od: "ERIUR - JACEEK" <e...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... bo w przeciwnym wypadku wpuszczaś się, jak to określiłeś, w
> "kanał".

Coz za erudycja - zaloze sie ze jestes znajomym ktorejs (obu?)
z tych userek ;)

> Btw. piszesz na grupę dyskusyjną, a nie na "kanał". :-)

Ok zagalopowalem sie - ale jak zawsze znajdzie sie madrala, ktory
nie omieszka wyskoczyc ze wspanialym tekstem "wiem wiecej"
Czy na serio o to wlasnie chodzi - bo patrzac na wasze posty
chyba tak - trzeba sie wyrozniac i byc na topie - trzeba byc madrzejszym
cwanszym lub chociaz sprawiac takie wrazenie - wiesz co
takie przemadrzale podejscie nie jest oznaka stosowania netykiety

> Btw 2. Nie jestem solidarny jajnikowo, bo ich nie posiadam. ;-)

No tak! Jestes facetem i co z tego? Seva wyluzuj! Po co mamy prowadzic
jakies puste dysputy i coraz bardziej nadymac balon naszego EGO!!!???
Szkoda czasu!
Zwocilem uwage na problem - starsze userki (tak kobiety bo na innych
grupach tego tak nie widac spotkalem sie z tym zjawiskiem tylko na
pl.rec.uroda) starsznie uprzykszaja zycie mlodszym uzytkownikom.
Dlaczego - nie wiem - chyba po prostu sa wzechwiedzace!!!
Ale nie o to chodzi - kazdy moze spytac o cokolwiek na grupach
nawet jesli NTG to i tak czesto dostaje odpowiedz zadowalajaca
I O TO WLASNIE CHODZI!!!! A nie o to czy ktos napisal
który czy tez ktury!!!
Owszem razi to strasznie - ale jak ktos sie tlumaczy ze ma dysleksje
czy dysgrafie to po co mu jeszcze dopieprzac!?! Co za malo ma
problemow na codzien?!?
Przeciez ludzie netu sa tacy tolerancyjni :) :) :)

Ech nie bede juz o tym pisal chyba - bo jakos wydawac by sie moglo
ze walcze z wiatrakami! A nie mam na imie DonKichot
tylko Jaceek - i tym optymistycznym (jak dla kogo) akcentem
zakonczmy te konwersacje - A Isia i Lia beda przeze mnie pietnowane!

Jaceek

1. Data: 2003-09-04 06:54:47

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ERIUR - JACEEK" <e...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości

A Isia i Lia beda przeze mnie pietnowane!

> Jaceek

Do piętnowania najlepsza jest grupa pl.pregierz
Swoją drogą - może przenieś jednak tę dyskusję na priva, bo nie każdy ma
ochotę czytać twoje żale jak to Cię tutaj niesprawiedliwie potraktowano.
Poza tym, już chyba wystarczy tej antyreklamy twojego sklepu internetowego -
skompromitowałeś się już dostatecznie.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
"Gdy kobieta odmawia miłości, a proponuje ci przyjaźń, nie bierz tego za odmowę;
znaczy to, że chce postępować według kolejności" Molier

Coś do zmywania rzęs
Stosowanie samoopalacza...
Bardzo OT - sklep internetowy - ciuchy
antycellulit z avonu i oriflame prosze o szybka odp
Tatuaż transparentny