IX i X

41. Data: 2013-06-10 16:03:12

Temat: Re: IX i X
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jun 2013 15:56:49 +0200, IMIE I NAZWISKO napisał(a):

> no już ryposta błyskotliwa, zabawna i śmieszna
> dorospóku - bo twoja ;>>>>>>>>>>>> wiadomo ;)
> szkoda tylko że zamiast rozowego zajaca nie dali
> 24,5centymetrowefoplastikowegofalllllusa ;))) :P
> bo wtedy byłaby i zgodnie z toją natura sensualna

Anienie, ja z fallusów na baterie nie korzystam, ja jestem makro-eko. Z tym
plastikiem to do Aichy mowa winna być.
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

42. Data: 2013-06-10 16:28:17

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Cze, 11:43, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:c3ed63fa-1306-430f-a262-f4d46ec3c840@
h5g2000vbg.googlegroups.com...

> Od wiezy?

Od sztucznego rozrusznika mózgu ;)

Dębska

43. Data: 2013-06-10 17:28:28

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2013 16:28:17 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski
napisał:

wiadomościnews:c3ed63fa-1306-430f-a262-f4d46ec3c840@
h5g2000vbg.googlegroups.com...

> Od sztucznego rozrusznika mózgu ;)

Oj Debska coraz to nizszymi loty odpor swoj pośredni czynisz ;)
Widac i te braki zasilania to o sobie rzecz, jak wszystko ;P

44. Data: 2013-06-10 20:20:01

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com pisze:

wiadomościnews:c3ed63fa-1306-430f-a262-f4d46ec3c840@
h5g2000vbg.googlegroups.com...

> Oj Debska coraz to nizszymi loty odpor swoj pośredni czynisz ;)
> Widac i te braki zasilania to o sobie rzecz, jak wszystko ;P

Widzisz w tym jakiś problem ? ;)

Dębska

45. Data: 2013-06-11 06:48:42

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Nie rozumiem dlaczego twoim zdaniem, chcąc napisać "te-kurwa chuju - gdzie
> jest Piotrkowska" napisałem:
>
> "Nie uważacie że X w kontekście IX w katechiźmie KRK ze szczególną uwagą
> zwróconą na słowao "ani" w X sugeruje że kobieta jest rzeczą ?
> Rzeczą na tyle ważną iż ma swe osobne przykazanie (IX) kontynuacją którego
> jest X określający (taki sam) stosunek do innych rzeczy. Jeśli tak to czy
> istotnie chodziło o ich ważność czy o nie podkurwianie ówczesnych
> feministek ? ;)
>
> Dębska - która nigdy nie została wywiedziona z ziemi egipskiej ani z domu
> [...]
Dobrze. Skoro tak bardzo chcesz, żebym uwierzył, że jesteś przekonany, że w
czasach, kiedy spisywano Dekalog w Kościele Rzymsko Katolickim były w ogóle
feministki (feminizm wymyślił mężczyzna w 18 wieku- czyli tysiąc pięćset lat
z okładem później)- czy nawet był taki ruch kobiet, choć inaczej się nazywał
może- a Kościół chciał mu zrobić na złość.
Naprawdę chcesz, żebym to potraktował poważnie? Dlaczego tak przy tym
obstajesz?

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

46. Data: 2013-06-11 08:17:59

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2013 20:20:01 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski
napisał:

wiadomościnews:c3ed63fa-1306-430f-a262-f4d46ec3c840@
h5g2000vbg.googlegroups.com...

> Widzisz w tym jakiś problem ? ;)

A jakze Dębska -widze! :P
Wg kodeksu Boziewicza stajesz się osoba
niezdolna do dania satysfakcji w pojedynku ;P

47. Data: 2013-06-11 09:45:10

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Cze, 06:48, "Chiron" <i...@g...com> wrote:
> [...]
> może- a Kościół chciał mu zrobić na złość.
> Naprawdę chcesz, żebym to potraktował poważnie? Dlaczego tak przy tym

Za wikipedią więc. Pierwszy katechizm KRK został opracowany w 1562r, a
nie jak sugerujesz "tyśiąc pińcet lat przed 18 wiekiem".
Dalej.
"wersja katechetyczna dekalogu, opublikowana m.in. w katechizmie
kardynała Gasparriego[8] oraz w katechizmie dla dzieci" (PD:tam są IX
i X w wersji: "nie pożadaj żony ..." i "ani żadnej rzeczy która ..." -
do których to w tym wątku nawiązuje.)
"Pietro Gasparri (ur. 5 maja 1852 w Ussita, Perugia, zm. 18 listopada
1934 w Rzymie) - kardynał włoski, prawnik (doktor prawa kanonicznego i
cywilnego), autor bardzo popularnego katechizmu."

Skoro już mamy bardzo konkretnie ustalone o czym jest mowa, oraz mamy
ustalone iż omawiane brzmienie 10 przykazań powstało po zaistnieniu
feminizmu. Przejdźmy dalej.

> Naprawdę chcesz, żebym to potraktował poważnie? Dlaczego tak przy tym
> obstajesz?

Przy czym obstaję ? Postawiłem tezę i postawiłem pytanie ~"co o tym
sądzicie".

Dębska

48. Data: 2013-06-11 10:02:07

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dębski napisał:

wiadomościnews:c3ed63fa-1306-430f-a262-f4d46ec3c840@
h5g2000vbg.googlegroups.com...

> A jakze Dębska -widze! :P
> Wg kodeksu Boziewicza stajesz się osoba
> niezdolna do dania satysfakcji w pojedynku ;P

No to jesteś w kropce. Jak wygrasz - nic z tego miał nie będziesz.
Masz jakiś plan B ? :P

Dębska

49. Data: 2013-06-11 10:40:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dębski napisał:

wiadomościnews:c3ed63fa-1306-430f-a262-f4d46ec3c840@
h5g2000vbg.googlegroups.com...

> No to jesteś w kropce. Jak wygrasz - nic z tego miał nie będziesz.

I znowu Debska myślisz o innych sobą...i wlasna kropką ;)
Bo to nie ja mam problem...obniżania lotow...i braku zczymdoludzi :P

> Masz jakiś plan B ? :P

Żeby tylko B... ;P

50. Data: 2013-06-11 11:55:27

Od: IMIE I NAZWISKO <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> m...@g...com pisze:
> Żeby tylko B... ;P

najjjjjjjjs

--
a ja tu tylko pociongam nendzom i biedom sfojom...

Idzie kości??ł nienawiści.
Żałoba
Obudź się zwierzaku!
ATOMU!