Re: Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?
Date: Wed, 1 Apr 2015 10:28:04 -0500
<mfbue0$4me$1@news.icm.edu.pl> <mfc0rq$su$1@dont-email.me>
<mfc3vl$hpu$1@node2.news.atman.pl> <mfc5o0$m13$1@dont-email.me>
<mfc7ns$5f5$1@news.icm.edu.pl>
<5519a353$0$2210$65785112@news.neostrada.pl> <mfc9b1$5oi$1@dont-email.me>
<16uhsepdguf44$.shwp4s9jq509.dlg@40tude.net> <mfeeb7$533$1@dont-email.me>
<mfevck$epm$2@news.icm.edu.pl> <mff2ic$hlp$1@node2.news.atman.pl>
<551b1436$0$15665$65785112@news.neostrada.pl>
<mff4mf$p9f$1@news.icm.edu.pl> <mffhaq$9o5$1@dont-email.me>
<mfgmst$vsk$1@news.icm.edu.pl> <mfgv2j$t2t$1@dont-email.me>

news:mfgv2j$t2t$1@dont-email.me...
> Poczytaj najnowsze doniesienia w kwestii Lubitza jakie wczoraj usłyszałem
> w TV - już w 2009 wiadomo było o problemach jego psychicznych - nawet
> przerwał z tego powodu swoją szkołę lotniczą. Mimo wiedzy o tym LH
> przyjęła go do pracy na posadzie pilota. A więc nawet przy istnieniu przez
> Was postulowanych restrykcji nie uniknęliśmy tego że jeden wariat
> się przesmyknął przez sito.

http://www.ibtimes.com/germanwings-co-pilot-andreas-
lubitz-depressed-took-6-month-break-training-2009-re
port-1860502
Muszę się poprawić - widać źle coś usłyszałem w TV wczoraj... :-(
LH nie miała informacji o przyczynie przerwy w szkoleniu lotniczym.
Kandydat na pilota Lubitz zdał wszystkie egzaminy i przeszedł
wszystkie testy wymagane przez pilotów według tego co podali.