Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?

1. Data: 2015-03-28 20:29:32

Temat: Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
co o tym sądzicie? Skąd się wziął? Dlaczego? Czym był zmotywowany do takich
działań? Ile w nas jest Andreasa Lubitza? Co go takim stworzyło? Jak
przeszedł przez gęste sito selekcji pilotów?

--

Chiron

2. Data: 2015-03-28 20:43:42

Temat: Re: Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-28 20:29, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> [...]
> takich działań? Ile w nas jest Andreasa Lubitza? Co go takim stworzyło?
> Jak przeszedł przez gęste sito selekcji pilotów?

Dużo pytań. Wątpliwości. Przez sito by nie przeszło.

z qchni

3. Data: 2015-03-28 20:43:45

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> [...]
>działań? Ile w nas jest Andreasa Lubitza? Co go takim stworzyło? Jak
>przeszedł przez gęste sito selekcji pilotów?

Chętnie o tym, z tobą podyskutuje, zaraz po tym jak podasz linka do video z
Nałęczem przyznającym iż Prezydent został przegoniony.

4. Data: 2015-03-28 20:50:51

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

Dnia 2015-03-28 20:29, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

>Dużo pytań. Wątpliwości. Przez sito by nie przeszło.

A jednak. A nawet przeleciało. Pszipadek?

5. Data: 2015-03-28 20:52:52

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-28 20:50, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...
> Dnia 2015-03-28 20:29, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> A jednak. A nawet przeleciało. Pszipadek?

Polakom się i tak nie spodoba. Brak brzóz.

6. Data: 2015-03-28 20:57:15

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> [...]
.pl...
> Dnia 2015-03-28 20:29, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

>Polakom się i tak nie spodoba. Brak brzóz.

Ale może była hipnoza? Abo pamięć wódy? Abo iluminati? Abo ci co za
wszystkim stoją? Myślę ze wielu Polaków ma spore kompetencje.

7. Data: 2015-03-28 21:03:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-28 o 20:29, Chiron pisze:
> [...]
> takich działań? Ile w nas jest Andreasa Lubitza? Co go takim
> stworzyło? Jak przeszedł przez gęste sito selekcji pilotów?

Filmów się naoglądał.

Ewa

8. Data: 2015-03-28 21:09:29

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-28 20:57, obywatel Ghost uprzejmie donosi:

Wystarczy jeden.

9. Data: 2015-03-28 21:10:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja wiem
Tusk
Poszedł do władzy w europie i co samoloty spadają. hańba, hańba, hańba.

10. Data: 2015-03-28 21:17:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Filmów się naoglądał.

Tak poważnie- jak uważasz?