Psychopatyczne zarazki

1. Data: 2015-03-28 15:03:24

Temat: Psychopatyczne zarazki
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety między nami, normalnymi ludźmi są psychopaci. Ludzi można
podzielić na dwa zbiory: pierwszy, to ludzie może niezbyt dokonali,
popełniają jakieś błędy, ale w gruncie rzeczy trzymają się jakiś zasad,
drudzy, to tacy, dla których pieniądz i władza są bogiem.
Na szczęście "ludzi dobrej woli jest więcej" jak śpiewał Czesław Niemen.
Druga grupa, tylko z wyglądu przypominając ludzi pasożytuje na tej
pierwszej.
Mają swój sposób na życie, po co za marne grosze tyrać w supermarkecie
jak można założyć biznes np. sklep wysyłkowy, który nie będzie wysyłał
towaru a tylko przyjmował pieniądze albo "bank" który z pieniędzmi się
zwinie?
Bardzo znanym przykładem psychopaty jest Kalibabka, który nie oddał
pieniędzy i wyszedł na wolność dzięki amnestii zasądzonej przez nasze
wrażliwe na przestępców władze.
Bernard Madoff pochodzenia żydowskiego na szczęście prędko nie wyjdzie,
ale poszkodowani nie mają szans odzyskania pieniędzy.
Podobnie jest Amber Gold, gdzie przestępcy zamiast pracować na spłatę
długów, zabawiają się za kratkami.
Albo Lech Grobelny, założyciel "Bezpiecznej" Kasy Oszczędności. No po co
pracować jak można wziąć pieniądze i nie oddać?
Albo złodzieje samochodów - jeden człowiek haruje, składa grosz do
grosza a taki mu ukradnie, za co są śmieszne wyroki.
Psychopatom nie chodzi tylko o pieniądze, chcą upajać się władzą nad
drugim człowiekiem, wykańczać go. Jak np. lichwiarze, którzy prowadząc
"chwilówki" bardziej niż dla pieniędzy, po to aby upajać się gnojeniem
ludzi.

2. Data: 2015-03-28 15:08:17

Temat: Re: Psychopatyczne zarazki
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-28 o 15:03, zdumiony pisze:
> Niestety między nami, normalnymi ludźmi są psychopaci. Ludzi można

Albo to:
http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,17
556320,Prokuratura_o_makabrycznym_pozarze_w_Jastrzeb
iu_Zdroju_.html

Dariusz P. z Jastrzębia-Zdroju najpierw ubezpieczył dom, a potem go
podpalił. W płomieniach zginęła jego żona i czworo dzieci - twierdzi
gliwicka prokuratura. Motywem zbrodni miały być gigantyczne długi mężczyzny.

Piekło istnieje, inaczej co było by np. z pilotem który po tym jak
dziewczyna go rzuciła zamiast zabić się samemu wymordował cały samolot?

3. Data: 2015-03-28 16:03:35

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message

> [...]
> podpalił. W płomieniach zginęła jego żona i czworo dzieci - twierdzi
> gliwicka prokuratura. Motywem zbrodni miały być gigantyczne długi

Wszystko wskazuje rzeczywiście na winę, ale wstrzymaj się z osądami
bo sądu jeszcze nie było...

> Piekło istnieje, inaczej co było by np. z pilotem który po tym jak
> dziewczyna go rzuciła zamiast zabić się samemu wymordował cały samolot?

Piekło jest tu, na ziemi...

4. Data: 2015-03-28 16:39:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drugim człowiekiem, wykańczać go. Jak np. lichwiarze, którzy prowadząc
> "chwilówki" bardziej niż dla pieniędzy, po to aby upajać się gnojeniem

Naprawdę tak myślisz? Bo ja myślę, że chodzi tylko o pieniądze.

5. Data: 2015-03-28 16:52:45

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>Piekło jest tu, na ziemi...

Musi w hameryce, w Polsce jak kto chce.

6. Data: 2015-03-28 17:10:42

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Musi w hameryce, w Polsce jak kto chce.

Masz rację - jak ktoś chce sobie wierzyć w piekło to sobie wierzy.

7. Data: 2015-03-28 17:29:29

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Masz rację - jak ktoś chce sobie wierzyć w piekło to sobie wierzy.

Niezupełnie, niektórzy nie chcą, a wierzą, a inni chcą i nie wierzą -
pozostałe kombinacje też funkcjonują.

8. Data: 2015-03-28 17:49:02

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> Niezupełnie, niektórzy nie chcą, a wierzą, a inni chcą i nie wierzą -
> pozostałe kombinacje też funkcjonują.

:-)))

9. Data: 2015-03-28 17:57:11

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-28 o 16:03, Pszemol pisze:
> Piekło jest tu, na ziemi...

Jak przemyślałem sprawę, to piekło nie może być piekłem chrześcijańskim,
gdzie mają iść wszyscy którzy są niezbyt fanatycznie chrześcijańscy i
którzy za mało różańców odprawili; aby było sprawiedliwie to prawie
wszyscy idą do Nieba; idą wszyscy normalni ludzie, a do piekła jedynie
psychopaci.
Teraz zwykli ludzie mają na ziemi piekło przez psychopatów, p osmierci
musi się odwrócić.

10. Data: 2015-03-28 18:58:51

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Mar 2015 17:57:11 +0100, zdumiony napisał(a):

> [...]
> którzy za mało różańców odprawili; aby było sprawiedliwie to prawie
> wszyscy idą do Nieba; idą wszyscy normalni ludzie, a do piekła jedynie

Skąd wiesz, kto pójdzie/idzie do piekła?

> Teraz zwykli ludzie mają na ziemi piekło przez psychopatów, p osmierci
> musi się odwrócić.

Czym wg Ciebie jest piekło?

M.

Kasa spływa... odrą 3-]
Nie być lemingiem.
Talent?
Bolszewicy
Rodzice, którzy nie szczepią dzieci, to szaleńcy szkodliwi dla społeczeństwa