Bolszewicy

1. Data: 2015-03-23 23:34:09

Temat: Bolszewicy
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ciągle w polsce myli się pojęcia i błędnie nazywa ludzi i rzeczy z tych ludzi
wypływające.
Prasę otwieramy i co widzimy, konserwatyści za zakazem in vitro, za zakazem
antykoncepcji itd.
No właśnie problem polega na tym że to nie są konserwatyści.
Dlaczego?
Dlatego że konserwatysta ma kręgosłup moralny, a ten kręgosłup wygląda tak; Jestem
przeciwnikiem in vitro, więc nie korzystam, moje wartości dotyczą mojej osoby.
Dlaczego nie chcesz innym narzucać tych wartości?
Dlatego że to domena bolszewików, to oni uwielbiają taplać się w stadzie i innych
zmuszać do rzeczy, których sami nie przestrzegają, kwitnie hipokryzja, bo nie są to
przekonania ich osobiście życiowo przemyślane, tak im nakazano i chcą nakazać innym,
osobiście nie wykonują rzeczy które twierdzą. Mamy tym samym rozwrzeszczaną
kołtunerię, która skacze na pechowca dokładnie za to czego sami nie przestrzegają, im
bardziej nie przestrzegają tym bardziej pechowiec jest obrzucany błotem, jakby nie
miał prawa do decydowania o swoim życiu i jakie wartości chce przezentować. W polsce
nie ma konserwatyzmu mamy bolszewików, którzy obecnie robią to samo co robili dla
mocodawcy kościelnego, bez kręgosłupa moralnego są zawsze gotowi się sprzedać czy
wieje ze wschodu czy z zachodu.

2. Data: 2015-03-24 08:35:17

Temat: Re: Bolszewicy
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> konserwatysta ma kręgosłup moralny, a ten kręgosłup wygląda tak;
> Jestem przeciwnikiem in vitro, więc nie korzystam, moje wartości

A co byś powiedział wówczas, gdy kręgosłup moralny całej społeczności
został zbudowany na błędnych założeniach i trzyma się kupy tylko na
siłę, przemocą. Ale czuć, że nie wytrzymuje parcia różnych zjawisk
społecznych, które obnażają wszystkie słabości konstrukcji. Co byś zrobił?

> Dlaczego nie chcesz innym narzucać tych wartości?

Czyżbyś odbył spotkanie z Freudem? :-)

> [...]
> osobiście życiowo przemyślane, tak im nakazano i chcą nakazać innym,
> osobiście nie wykonują rzeczy które twierdzą.

Przecież oni, ci bolszewicy, są zaledwie częścią społeczeństwa i
zbudowali swoją moralność na tym samym błędzie na którym zbudowali swoja
moralność religianci. Więc zarówno jedni jak i drudzy utrzymują swoje
konstrukcje społeczne w równowadze stosując przemoc; gdyby jej nie
stosowali ich budowle zawaliłyby się co zresztą można poobserwować w
całkiem nieodległej przeszłości. A teraz szykuje się nam rozpierducha
wśród pseudo-konserwatystów co już można dostrzec. Upadłość
dotychczasowych modeli, zarówno tego bolszewickiego jak i
pseudo-konserwatywnego zbliża się wielkimi krokami. Czym te niedoskonałe
dotychczasowe formacje zastąpić?

> [...]
> przestrzegają tym bardziej pechowiec jest obrzucany błotem, jakby
> nie miał prawa do decydowania o swoim życiu i jakie wartości chce

Bo kołtuneria obawia się zmian - ludzkość jest bardzo konserwatywna. A
społeczny konserwatyzm to jest nic innego jak strach przed zmianami
wynikający z powszechnego braku poczucia własnej wartości wynikający z
nierozwiązanego kompleksu Edypa. :-)

> W Polsce nie ma konserwatyzmu mamy bolszewików, którzy obecnie robią
> to samo co robili dla mocodawcy kościelnego, bez kręgosłupa moralnego
> są zawsze gotowi się sprzedać czy wieje ze wschodu czy z zachodu.

Bo wszyscy, którzy nie wierzą we własne siły chcą się załapać do
którejkolwiek z sitw by na grzbietach tych mniej zaradnych budować
własny dobrobyt. I to jest rzeczywiście niezależne od tego, czy wiatr
wieje z Zachodu czy Wschodu. A wszystko przez BŁĄD u podstaw, na którym
zostały zbudowane wszystkie dotychczas obowiązujące doktryny państwa i
prawa.

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

3. Data: 2015-03-24 13:58:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
glob pisze:

> [...]

siłę, przemocą. Ale czuć, że nie wytrzymuje parcia różnych zjawisk
społecznych, które obnażają wszystkie słabości konstrukcji. Co byś zrobił?

O dobre, bo narzucanie na zewnątrz innym pewnych wartości świadczy o pustocie
wewntętrznej, taka osoba musi mieć tłum krzyczących podobnie bo nie ma kręgosłupa
moralnego, panicznie boi się że ktoś w tym stadzie zacznie wyznawać coś innego, tym
samym broni nihilizmu a przeszkadza ludziom mieć wartości osobiste. Kościół to
nihilizm i relatywizm.

> [...]

społeczny konserwatyzm to jest nic innego jak strach przed zmianami
wynikający z powszechnego braku poczucia własnej wartości wynikający z

Freud uważał że katolicy cierpią na nierozwiązany kompleks edypa, są jak dzieci
których bóg ma prowadzić za rączkę, nie potrafili dojrzeć do samostanowienia o swoim
życiu i szukają opiekunów, partii czy kapłanów którzy niedojrzałym dzieciom będą
mówić jak żyć jak ojcowie dzieciom.

4. Data: 2015-03-24 15:29:38

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar pisze:

> [...]

> wieje z Zachodu czy Wschodu. A wszystko przez BŁĄD u podstaw, na którym
> zostały zbudowane wszystkie dotychczas obowiązujące doktryny państwa i

A właściwie chodzi o jeden obowiązujący model państwa, państwo
hierarchiczne czyli najzwyczajniej niewolnicze. Takie państwo wyrasta z
rodziny o strukturze hierarchicznej czyli takiej gdzie ojciec dominuje
nad synem a matka nad córką. Taka niewolnicza struktura rodziny powstała
wskutek ZAKAZu edukacji seksualnej i inicjacji dzieci wśród, którego
efektem jest NIERÓWNOŚĆ między dzieckiem a rodzicem tej samej płci.

5. Data: 2015-03-24 17:11:16

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> [...]

> stadzie zacznie wyznawać coś innego, tym samym broni nihilizmu a
> przeszkadza ludziom mieć wartości osobiste. Kościół to nihilizm i

Ja nie pytałem o to co Ty sądzisz o Kościele katolickim. Ja zapytałem o
to co Ty zrobiłbyś z założeniami na których zbudowany został nasz świat
gdybyś się zorientował, że te (lub to) założenia są błędne? Zamiast
wydziwiać katolikom i innym religiantom odpowiedz na pytanie, które Ci
zadałem.

(...)

> [...]
> do samostanowienia o swoim życiu i szukają opiekunów, partii czy
> kapłanów którzy niedojrzałym dzieciom będą mówić jak żyć jak ojcowie

Pełna zgoda. Ale zastanów się DLACZEGO ludzie, nie tylko katolicy,
szukają zewnętrznego Autorytetu, od którego ciągle oczekują
potwierdzania słuszności podejmowanych przez nich decyzji by w razie
porażki móc zrzucić na ten Autorytet wszelką odpowiedzialność za swoje
klęski. Dlaczego nie są w stanie zaufać samym sobie i być gotowymi do
samodzielnego podejmowania decyzji oraz odpowiedzialności za te decyzje?
Nazywasz to niedojrzałością ale to nie jest odpowiedź na pytanie
DLACZEGO tak postępują? Jaka jest PRZYCZYNA niewiary we własne siły i
jak się od tej przyczyny uwolnić?

6. Data: 2015-03-25 16:12:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
Przyczyn jest sporo, napewno zatrzymanie procesu dojrzałości ma swoją przyczynę w
przemocy domowej, gwałcenie dzieci to jej najdrastyczniejsza cecha.

7. Data: 2015-03-25 17:17:16

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Leo Przyczyn jest sporo, na pewno zatrzymanie procesu dojrzałości ma
> swoją przyczynę w przemocy domowej, gwałcenie dzieci to jej
> najdrastyczniejsza cecha.

Nie odpowiedziałeś na moje pytanie w sposób jednoznaczny. Zamiast mnożyć
w nieskończoność przyczyny powinieneś raczej dążyć do stosowania
'brzytwy Ockhama', nie mnożyć w nieskończoność bytów, które niczego
ostatecznie nie wyjaśniają a tylko gmatwają. Zachowujesz się tak jakbyś
chciał być grubą rybą, która w mętnej wodzie pływa. :-)

Nie mąć wody lecz postaraj się objaśnić kwestię PRZYCZYNY posługując się
pytaniem DLACZEGO? Na końcu tego łańcucha pytań znajdziesz ostateczne
wyjaśnienie dlaczego ludzie cierpią na brak poczucia własnej wartości i
JAK się z tego stanu uwolnić.

8. Data: 2015-03-25 18:18:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
Wymieniłem jedną tylko a świat nie jest czarno biały, sobie brzytwą okhmana obetnij
łeb, wtenczas większość problemów napewno rozwiążesz.

9. Data: 2015-03-25 18:56:04

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Leo Wymieniłem jedną tylko a świat nie jest czarno biały, sobie
> brzytwą okhmana obetnij łeb, wtenczas większość problemów napewno
> rozwiążesz.

Przemoc domowa ma wiele różnych oblicz ale można zidentyfikować ich
jedną przyczynę. A nie ma innej logiki poza tą, która PRAWDA albo FAŁSZ,
świat jest albo czarny albo biały. Wszelkie inne ujęcia to tylko
manipulacja po to by nie zaakceptować trudnej do przyjęcia Prawdy.

10. Data: 2015-03-26 03:57:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
Dla prymitywa świat jest czarno biały.

Rodzice, którzy nie szczepią dzieci, to szaleńcy szkodliwi dla społeczeństwa
Antyszczepionkowe sekty
Skład grupy
Do żłobków i przedszkoli przestaną przyjmować nieszczepione dzieci.
[Szczepienia] Bill Gates - jak zmniejszyć liczebność populacji ludzkiej!