Kasa spływa... odrą 3-]

1. Data: 2015-03-25 00:01:55

Temat: Kasa spływa... odrą 3-]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...tak samo jak spływała i przy grypie:

"Dziennikarze przeprowadzili śledztwo dotyczące związków ekspertów
medycznych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) z największymi firmami
farmaceutycznymi, które zarabiają ogromne pieniądze na sprzedaży preparatów
przeciwko grypie.

- Wielu naukowców, zasiadających w różnych komitetach WHO, przedstawia się
jako niezależni eksperci. W w istocie figurują na liście płac
farmaceutycznych gigantów - mówi profesor epidemiologii Tom Jefferson,
badacz z Cochrane Center w Rzymie.

Pytani przez duńską gazetę specjaliści mówią, że przyczyną przesadzonej
reakcji WHO na wirusa A/H1N1 jest udana kampania PR-owska przeprowadzona
przez ekspertów organizacji. Niektórzy z nich są pracownikami kompanii
farmaceutycznymi.

Światowa Organizacja Zdrowia ogłosiła stan pandemii pod naciskiem grupy
ekspertów, na czele której stoi Albert Osterhaus wirusolog z Erasmus
Medical Center w Rotterdamie.

Holenderski rząd prowadzi dochodzenie ws. jego działalności, ponieważ
okazało się, że otrzymuje on pieniądze od kilku firm farmaceutycznych
produkujących szczepionkę na nową grypę."

http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
?AID=/20091125/KRAJSWIAT/672307967

--
Ikselka
Lemingom mówię NIE!

2. Data: 2015-03-25 16:16:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Buraczku śmierdzący a ty wiesz ile kosztuje leczenie debili co sie nie zaszczepili?

3. Data: 2015-03-25 17:04:28

Temat: Re: Kasa spływa... odrą 3-]
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
?AID=/20091125/KRAJSWIAT/672307967

> Buraczku śmierdzący a ty wiesz ile kosztuje leczenie debili co sie nie zaszczepili?

Równie dobrze można zadać pytanie: czy Ty wiesz gnijący kartofelku ile
kosztuje leczenie powikłań po podaniu szczepionek wątpliwej jakości i...
bliżej nieznanej skuteczności?

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

4. Data: 2015-03-25 18:16:13

Od: "glob" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar<L...@w...pl> wrote:

> [...]
> Równie dobrze można zadać pytanie: czy Ty wiesz gnijący kartofelku ile
> kosztuje leczenie powikłań po podaniu szczepionek wątpliwej jakości i...

Buraczku przy kilku procentach powikłań w stosunku do 30 % śmiertelności i 60 % skali
powikłan tych co przeżyli, szczepienia są najtańszym i najbardziej bezpiecznym
środkiem przeciw chorobą. i dobrze postulują lekarze, że ten co się nie szczepi nich
płaci za leczenie z własnego portfela. Bo dlaczego za kurwe ma płacić społeczeństwo ?
--
Usenet Reader for Android
http://android.newsgroupstats.hk

5. Data: 2015-03-25 19:38:17

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]

> lekarze, że ten co się nie szczepi nich płaci za leczenie z własnego
> portfela. Bo dlaczego za kurwe ma płacić społeczeństwo ?

Wszystkie przedstawione przez Ciebie dane są wyssane z palca więc nie
będę z Tobą dyskutował na temat skuteczności/nieskuteczności
szczepionek. Wolę logiczne wywody od mącenia wody.

A co do postawy lekarzy, to niech przestana zmuszać rodziców do
szczepienia dzieci, niech przestana straszyć tym, że jak rodzice
zrezygnują ze szczepienia dzieci to czeka nas hekatomba wszelkiego
rodzaju epidemii. Pisałem już kiedyś, że szczepionkowy byznes to to samo
co religijny byznes: właściwie to nie wiadomo czy działa ale tak na
wszelki wypadek zaszczepimy (pójdziemy do kościoła).

6. Data: 2015-03-26 04:05:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
Nie są, zajrzyj na normalne strony, a nie spiskowców od smoleńska, bomb
rozbierających czy strony bufetowej. Leczenie to ogromne koszty, nie zapłać
ubezpieczenia to się przekonasz ile proste grzebanie w zębach kosztuje, ile łóżko w
szpitalu. Szczepienia są najtańszym możliwym kosztem, bo tam są osłabione lub martwe
bakterie, koszt polipiryny wyprodukowania jest większy czy pastylki z krzyżykiem, a
co dopiero sterydy czy antybiotyki. Po Appie masz więcej powikłań niż po
szczepieniach bo są ludzie uczuleni na jego sładniki, a jakoś nie okupujesz budki
ruchu że kasjerka morderczyni sprzedaje Appa. Już lepiej atakuj sprzedawców żywności
bo tam dopiero pakują trucizny lub nie jedz.

7. Data: 2015-03-26 04:39:47

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Leo Nie są, zajrzyj na normalne strony, a nie spiskowców od
> smoleńska, bomb rozbierających czy strony bufetowej.

Nie można przeprowadzić rzetelnych badań efektywności szczepionek
ponieważ dotychczas nie wyjaśniono czym są i jak powstają choroby. By
skonstruować antidotum należy wpierw wyjaśnić mechanizm powstawania
choroby. Dla mnie - jak już wyjaśniałem - choroba ciała jest wynikiem
nienormalnego stanu umysłu sterującego ciałem, jest skutkiem choroby,
która trawi umysł, jest skutkiem zaburzenia umysłowego. Dlatego należy
odszukać przyczynę dolegliwości umysłowej i postarać się ja usunąć z
umysłu. Czyli psychoterapia zamiast farmakoterapii. By jednak
psychoterapia była skuteczną trzeba rozwikłać jak dochodzi do zaburzenia
równowagi umysłu. Tak wynika ze wszystkich moich doświadczeń i takie też
podejście proponuję Tobie. Spróbuj, to nic nie kosztuje a już na pewno
znacznie mniej niż przywracanie ciała do stanu względnej równowagi po
wszelkich zatruciach farmakologicznych. Bo farmaceutyki to trucizny,
które powinno się stosować jako czynnik wspierający psychoterapię a nie
na odwrót.
A poza tym uważam, że jeśli ludzkość stać będzie na uwolnienie się od
pierwotnego wirusa Umysłu, za który uważam ZAKAZ to zniknie czynnik
chorobotwórczy gnieżdżący się w zainfekowanym Umyśle. Jeżeli zniknie ta
PRZYCZYNA choroby Umysłu to uwolnimy się od wszelkich chorób ciała i
farmaceutyki, w tym szczepionki, przestana być potrzebne jako
stymulatory procesu leczenia organizmów.

> [...]
> morderczyni sprzedaje Appa. Już lepiej atakuj sprzedawców żywności
> bo tam dopiero pakują trucizny lub nie jedz.

Ja o przyszłości, jak wkrótce będzie wyglądał nasz świat, a Ty o znowu
dupie Maryny. :-) Jesteś niepoprawny globie.

8. Data: 2015-03-26 06:19:50

Od: j...@t...loc szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> writes:

> [...]
> dobrze postulują lekarze, że ten co się nie szczepi nich płaci za
> leczenie z własnego portfela. Bo dlaczego za kurwe ma płacić

Dlaczego w ogole nie ma 100% platnych wszystkich swiadczen medycznych i
kazdy wybiera sobie forme ubezpieczenia lub jego brak plus obowiazkowa
niewielka skladka (szczepienia, chorzy wyjatkowi itp.) to ja naprawde
pojecia nie mam. Tu sie zgodze ze jest to forma zniewolenia panstwowego
na poziomie silnym (bo obywatelstwa latwo sie nie wybiera ani nie zmienia
na zyczenie ot tak). Do tego dochodzi system emerytalny. Dlaczego (poza
oczywistosciami w szczepionkach) mam placic za alkoholikow, narkomanow
itp. a samemu zostac na lodzie jak cos bedzie potrzebne (jeszcze mi sie
nieprywatnie nie udalo niczego wyleczyc z tego co potrzebowalem).

Leotar nie rozumie podstaw - byt okresla swiadomnosc i podstawa jest ekonomia
szeroko rozumiana a nie to czy tatus zasadzil mi w dupe w dziecinstwie
a mateczka dala pobaraszkowac :) Wszystko sporowadza do inicjaci
seksualniej itp. przeciez to smieszne. Bez seksu mozesz zyc i niekorym
to pasuje, niech przezyje bez odpowiedniej mieszanki gazowej,
temepratury, wyody i zarcia :)

Nikt nie skomentowal szczepien bezpanskich psow, lwow w Afryce itp. gdzie
tam masz ideologie?

--
JDJGang
(Jarek, Diana, Junak)

9. Data: 2015-03-26 15:40:11

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ikselka napisał:

> Holenderski rząd prowadzi dochodzenie ws. jego działalności, ponieważ
> okazało się, że otrzymuje on pieniądze od kilku firm farmaceutycznych
> produkujących szczepionkę na nową grypę."

To tak jak z badaniami mającymi określić wpływ aspartamu
na zdrowie, eksperci brali kasę od firm które produkowały napoje.

10. Data: 2015-03-26 17:01:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
Koleś kurwa mać, wy buraki macie alergie na strony medyczne, tylko na strony
oszustów, paranoików i zabobonnej bufetowej nie macie. Niedługo wróci zabobon że
samochody jeżdzą bez koni a prąd to szatan, bo to tak skrajnie ciemna wiocha że wręcz
chora psychicznie, debilizm jest chorobą psychiczną i już w USA nie wpuszczają dzieci
nieszczepionych do szkół, a lekarze odmawiają leczenia ludzi nieszczepionych, bo to
jest skrajna głupota szkodząca innym. Co jest w szczepionkach bakterie martwe lub
osłabione, czyli wstrzykuje się chorobę osłabioną aby organizm poznał i wyrobił
antyciała. Dlaczego nie szczepi się chorych lub z osłabioną odpornością, bo organizm
może sobie nie poradzić, tym samym wy narażacie ludzi na choroby które ich zmiotą i
zdrowych, którzy nie poradzą sobie z agresywnymi bakteriami danej choroby. Buraki to
szkoła podstawowa.

Nie być lemingiem.
Talent?
Bolszewicy
Rodzice, którzy nie szczepią dzieci, to szaleńcy szkodliwi dla społeczeństwa
Antyszczepionkowe sekty