Re: Kasa spływa... odrą 3-]

From: j...@t...loc
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kasa spływa... odrą 3-]
Date: Thu, 26 Mar 2015 06:19:50 +0100

"glob" <r...@g...com> writes:

> Buraczku przy kilku procentach powikłań w stosunku do 30 %
> śmiertelności i 60 % skali powikłan tych co przeżyli, szczepienia są
> najtańszym i najbardziej bezpiecznym środkiem przeciw chorobą. i
> dobrze postulują lekarze, że ten co się nie szczepi nich płaci za
> leczenie z własnego portfela. Bo dlaczego za kurwe ma płacić
> społeczeństwo ?

Dlaczego w ogole nie ma 100% platnych wszystkich swiadczen medycznych i
kazdy wybiera sobie forme ubezpieczenia lub jego brak plus obowiazkowa
niewielka skladka (szczepienia, chorzy wyjatkowi itp.) to ja naprawde
pojecia nie mam. Tu sie zgodze ze jest to forma zniewolenia panstwowego
na poziomie silnym (bo obywatelstwa latwo sie nie wybiera ani nie zmienia
na zyczenie ot tak). Do tego dochodzi system emerytalny. Dlaczego (poza
oczywistosciami w szczepionkach) mam placic za alkoholikow, narkomanow
itp. a samemu zostac na lodzie jak cos bedzie potrzebne (jeszcze mi sie
nieprywatnie nie udalo niczego wyleczyc z tego co potrzebowalem).

Leotar nie rozumie podstaw - byt okresla swiadomnosc i podstawa jest ekonomia
szeroko rozumiana a nie to czy tatus zasadzil mi w dupe w dziecinstwie
a mateczka dala pobaraszkowac :) Wszystko sporowadza do inicjaci
seksualniej itp. przeciez to smieszne. Bez seksu mozesz zyc i niekorym
to pasuje, niech przezyje bez odpowiedniej mieszanki gazowej,
temepratury, wyody i zarcia :)

Nikt nie skomentowal szczepien bezpanskich psow, lwow w Afryce itp. gdzie
tam masz ideologie?

--
JDJGang
(Jarek, Diana, Junak)