Re: Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?

From: Fragi <s...@o...pl>
Subject: Re: Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 1 Apr 2015 18:51:47 +0200

Dnia Wed, 1 Apr 2015 09:35:34 -0500, Pszemol napisał(a):

> "Fragi" <s...@o...pl> wrote in message

> Nie przerzucaj na mnie swojego zdenerwowania?

Pytasz mnie o coś?
Jeśli żadna nowa i ciekawa myśl, która już by tu przeze mnie nie została
napisana nie przychodzi Ci do głowy, to nie pisz nic. Nie ma takiego
obowiązku.

> Po co tak odburkujesz? Naprawdę nie musisz odpisywać
> na każde moje zdanie jak nie masz nic nowego do dodania...

Jakie odburkujesz?? Sugeruję byś się trochę nad tematem pozastnawiał. To
nie boli.

> Jednak próbujesz tłumaczyć... Po co? Skoro nie ma co tłumaczyć? :-)

Mylisz cytowanie z tłumaczeniem, i znowu wysysasz sobie cos z palca.

> I nikt Ci tego prawa nie odbiera - po co się tak najeżasz???

Najeżasz??? Gdzie???

> Chill out and take it easy! :-0)))

Najpierw od siebie tego wymagaj. Zwłaszcza w rozmowach z innymi.
Ja mam spokoju pod dostatkiem :)

M.