Ich dwoje + kolega

1. Data: 2002-12-26 09:45:10

Temat: Ich dwoje + kolega
Od: "dubber" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moja dziewczyna ma kolege, teraz nawet mowi o nim ,ze to przyjaciel.Wiem ,ze
kiedys jej sie podobal.. Znam goscia, jest calkiem w porzadku, nic do niego
nie mialem. Nie przeszkadzalo mi jesli czasem sie spotkali i poszli gdzies
na kawe czy na piwo.Ale moim zdaniem juz przesadzaja.Dowiedzialem sie dwa
dni temu, ze zaprosila go do siebie na dzialke w gory- na dwa, trzy dni.Ona
spedza tam swieta z rodzina, nie wiem czy rodzina bedzie tam nadal , gdy on
przyjedzie. Powiedziala mi o tym przez telefon, oczywiscie nie spodobalo mi
sie to i powiedzialem, ze uwazam ,ze to juz przegiecie. Ona odpowiedziala,
ze przesadzam i sie czepiam, ze to tylko przyjaciel i ze nie mysli o nim
jako o potencjalnym partnerze [czy cos w tym stylu].
Jak to oceniacie?Moze faktycznie przesadzam majac o to pretensje? Moze
jestem zbyt staroswiecki? Moze to calkiem normalne ,ze dziewczyna jezdzi
sobie z kolega , we dwoje na weekend w gory?A moze mozna to juz podciagnac
pod zdrade psychiczna ?Ona zapewnia mnie , ze jest tylko moja. Ale tak sie
sklada ,ze niedawno mielismy maly kryzys i ja juz troche inaczej patrze na
ten zwiazek...Kiedys do glowy by mi nie przyszlo wiele rzeczy, ktore teraz
jednak moga sie stac..Rozumiem wyjazd w wiekszym gronie: my + kilka osob+
on. Ale tak ,ze oni we dwoje tylko..?Hmm.. Skutecznie zepsulo mi to humor na
swieta..

Pozdrawiam
m.

1. Data: 2002-12-26 10:30:25

Temat: Re: Ich dwoje + kolega
Od: "Irq" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

to zla kobieta byla

1. Data: 2002-12-26 10:33:13

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dubber" <d...@o...pl> wrote in message news:auej3f$7la$1@foka.acn.pl...

[...]
Bardzo chciałabym napisać: "Nie martw się, to 'TYLKO'* przyjaciel", ale ja
kiedyś kogoś puściłam w gronie (naprawdę) przyjaciół.
ALE! ---> Ten związek i tak się miałby wcześniej czy później ku rozpadowi,
jestem (byłam!...) zaborcza i zazdrosna i zrozumiałam że to prowadzi do
nikąd. Za późno. Nie, wina nie leżała wyłączenie po mojej stronie, była po
połowie. W końcu mogliśmy o tym pogadać, prawda? Nie trzeba było od razu
zdradzać.
Dubber, jeśli nie zamkniesz jej w złotej klatce i okażesz zaufanie - może
nie "ulecieć". Zakładając, że NAWET on troszkę się jej podoba - gdyby
zostali sami przyjdzie jej do głowy: "On mi UFA, nie mogę...", a jeśli
zaczniesz wszczynać "awantury" może nawet gdyby się jej nie podobał coś jej
strzelić do głowy - ALE NIE WIEM, jak jest miedzy Wami. Dlatego przymnij oko
na moje słowa.

*"tylko przyjaciel".... przepadam pasjami za tym określeniem.

--
...dipsom_ania... ~ Oko tęsknie biegło za wszystkim, co znajdowało się za
jego plecami. Akurat był to pawilonik z bursztynami w przyjemnie urządzonym

1. Data: 2002-12-26 10:40:32

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dubber pisze w news:auej3f$7la$1@foka.acn.pl

> [...]
> ze przesadzam i sie czepiam, ze to tylko przyjaciel i ze nie mysli o nim
> jako o potencjalnym partnerze [czy cos w tym stylu].

A co byś czuł, gdyby zaprosiła tam przyjaciółkę? Też uważałbyś,
że to "przegięcie"? Miałbyś takie same obawy i wątpliwości? Tak
samo byłbyś przeciwny? Tak samo myślałbyś o zdradzie psychicznej?
Spróbuj to rozważyć..

Jeśli to _przyjaciel_, to jakie znaczenie ma jego płeć?

Pozdrawiam, jeszcze świątecznie. :-)

Daga

1. Data: 2002-12-26 10:49:26

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

dubber:
> Jak to oceniacie?

Slabiutko... :)

ale jesli nie masz nic lepszego do roboty, to najlepiej chyba
jesli bedziesz 'wyrozumialy' - przynajmniej 'zobaczylbys' jak
bedzie pozniej. ;)

Czarek

1. Data: 2002-12-26 10:55:51

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daga" <z...@N...onet.pl> wrote in message

> A co byś czuł, gdyby zaprosiła tam przyjaciółkę?

Dobre pytanie... masz u mnie punkta.
Za 10 jest cukierek toffi.

1. Data: 2002-12-26 11:12:03

Od: "Inka" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co sie stalo że Ty z nimi nie jedziesz?
Ciebie Twoja dziewczyna nie zaprosila?
Jesli on jest samotny to ja mam zle przeczucia, ale w koncu każdy zwiazek
jest inny i rożne sa relacje miedzy partnerami .
Powodzenia Przemara

1. Data: 2002-12-26 11:15:00

Od: "dubber" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Spróbuj to rozważyć..
>
> Jeśli to _przyjaciel_, to jakie znaczenie ma jego płeć?

Gdyby to byla przyjaciolka, to by mi to kompletnie nie przeszkadzalo.Ale to
jest facet, w dodatku taki , ktory kiedys jej sie podobal...

Tez pozdrawiam
m.

1. Data: 2002-12-26 11:26:42

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Inka pisze w news:auenu9$di$1@news.tpi.pl

> Jesli on jest samotny to ja mam zle przeczucia, ale w koncu każdy zwiazek
> jest inny i rożne sa relacje miedzy partnerami .

Jeśli ufa się partnerowi, to skąd złe przeczucia? A jeśli się nie
ufa, to należy się IMHO głęboko zastanowić nad związkiem... Czy
możliwa jest w ogóle bliskość bez zaufania do partnera?

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2002-12-26 11:31:21

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dubber pisze w news:aueoc8$ags$1@foka.acn.pl

> Gdyby to byla przyjaciolka, to by mi to kompletnie nie przeszkadzalo.Ale to
> jest facet, w dodatku taki , ktory kiedys jej sie podobal...

Rozumiem. Właściwie sam już odpowiedziałeś sobie na pytanie. :-)
Dlaczego Ci to przeszkadza? Boisz się czegoś? Nie ufasz jej? Jak
się z tym czujesz i dlaczego?

Nie odpowiadaj na grupie. To bardzo osobista sprawa i osobiste
pytania - przemyśl je i odpowiedz sam sobie.. Może coś Ci to
rozjaśni..

Pomyśl też, że dziewczyna jest _z Tobą_, nie z tamtym facetem,
który jej się kiedyś podobał... Coś w tym musi być, prawda? :-)

Trzeba trochę zaufać - i jej. Trzeba trochę ufności - w to, że
nic złego się nie zdarzy.

A gdyby - odpukać! - miało się zdarzyć, to czy nie lepiej, że
teraz? Mniej będzie bolało, gdyby okazało się potem, że związek
był fikcją..

Powodzenia!
Daga

Potrzebuje pomocy