Ide z talerzem kanapek w ciemnosci patrze a tu mi szynka fosforyzuje...

1. Data: 2005-01-18 21:12:39

Temat: Ide z talerzem kanapek w ciemnosci patrze a tu mi szynka fosforyzuje...
Od: "Kubaz" <k...@t...UsunTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wlasnie robilem sobie kolacje, ide ciemnym korytarzem patrze - szynka mi w
kilku miejscach fosforyzuje... zdziwilem sie bardzo, pierwszy raz mi
jedzenie swiecilo:) zastanawiam sie co do cholery??

--
Kubaz

2. Data: 2005-01-18 21:39:16

Od: "Cheater!!!" <c...@...p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Kubaz podszywający się pod maila k...@t...UsunTO.pl po
ciężkich przejściach naskrobał:

> Witam

Czesc!

> Wlasnie robilem sobie kolacje, ide ciemnym korytarzem patrze -
> szynka mi w kilku miejscach fosforyzuje... zdziwilem sie bardzo,
> pierwszy raz mi jedzenie swiecilo:) zastanawiam sie co do cholery??

Brzmi jak z "archiwum x" ;P lece do lodowki sprawdzic ;)
Niestety nic ;(((

Zdraviam!

--
Pzdr
Cheater!!!

3. Data: 2005-01-18 23:24:28

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <csju58$9ld$1@atlantis.news.tpi.pl>
tako rzecze Kubaz :

> [...]
> kilku miejscach fosforyzuje... zdziwilem sie bardzo, pierwszy raz mi
> jedzenie swiecilo:) zastanawiam sie co do cholery??
Bakterie - ja bym tej szynce nie ufał.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

4. Data: 2005-01-19 08:01:05

Od: "Bracia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kubaz" <k...@t...UsunTO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kilku miejscach fosforyzuje... zdziwilem sie bardzo, pierwszy raz mi
> jedzenie swiecilo:) zastanawiam sie co do cholery??

A czy szynka nie byla kupiona czasami w jakims hipermarkecie?
mialem ten sam przypadek z kurczakiem kupionym w Auchanie.
tak sie u nich "konserwuje" miesa zeby mialy dluzsza przydatnosc.
od tamtego momentu nie kupuje miesa w takich miejscach.

5. Data: 2005-01-19 11:24:08

Od: "gosc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie robilem sobie kolacje, ide ciemnym korytarzem patrze - szynka mi w
> kilku miejscach fosforyzuje... zdziwilem sie bardzo, pierwszy raz mi
> jedzenie swiecilo:) zastanawiam sie co do cholery??

wy sie smiejcie, ale ja tez cos takiego widzialem - to chyba a) kwestia
jakis paskudnych konserwantow b) mozliwe, ze szynka sie zepsula, jak raz
zjadlem a potem ................... przemilczmy to nigdy wiecej takiej
swiecacej szynki nie tknalem

6. Data: 2005-01-19 16:55:54

Od: "news.man.szczecin.pl" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kilku miejscach fosforyzuje... zdziwilem sie bardzo, pierwszy raz mi
> jedzenie swiecilo:) zastanawiam sie co do cholery??

nie jedz juz tej szynki

7. Data: 2005-01-19 19:14:16

Od: "Kubaz" <k...@t...UsunTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.man.szczecin.pl" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> nie jedz juz tej szynki

nie mialem zamiaru:) jeszcze by mnie rozswietlila...

--
Kubaz

8. Data: 2005-01-19 19:14:59

Od: "Monika" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kilku miejscach fosforyzuje... zdziwilem sie bardzo, pierwszy raz mi
> jedzenie swiecilo:) zastanawiam sie co do cholery??

za duzo saletry:)) i innych konserwantow:)))

Monia

9. Data: 2005-01-20 06:40:53

Od: "JacekG." <j...@c...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie mialem zamiaru:) jeszcze by mnie rozswietlila...

A co by było gdyby nie przechodził przez ciemny korytarz, zjadł by ze smakiem i
zaszkodziło by czy nie?
Pozdrawiam.

10. Data: 2005-01-20 20:21:10

Od: "Adam S." <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

to nie swinka a posiekany kosmita. Czytalem o tym w Fakcie.

Badanie fizykalne trzustki
kryształy szczawianu wapnia...
Wirusowe zapalenie watroby C a medycyna naturalna
Promieniowanie X, a plemniki.
niecodzienny problem z...