Re: Ideał kobiecej urody

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Ideał kobiecej urody
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<lbd7ir$hjs$3@node1.news.atman.pl> <lbd82i$tr0$1@node2.news.atman.pl>
<lbd8ua$jk2$1@node1.news.atman.pl>
<52da911f$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
<52dab21b$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
<lbeicv$853$1@node2.news.atman.pl>
<52dad0ed$0$2224$65785112@news.neostrada.pl>
<lbejof$9qe$1@node2.news.atman.pl> <lbek3r$9um$2@node2.news.atman.pl>
<lbek6b$9a5$2@node2.news.atman.pl>
<52db0438$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<duxcg20ifwza$.g0y6jrdprzy9.dlg@40tude.net>
<e...@g...com>
<lbf413$qno$1@node2.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<1...@4...net>
<lbg658$k3g$1@node1.news.atman.pl>
<8...@g...com>
Date: Sun, 19 Jan 2014 13:13:47 +0100

Dnia Sun, 19 Jan 2014 01:53:54 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Omatko, nie mow nawet :)
> Zdarzylo mi sie kiedys wypic jednym haustem karniaka - plus minus 150 gram - a nikt
z dowcipnisiow nie uprzedzil mnie, ze to spirt, a nie zwykle 40 %.

> Wrazenie zatrzymujacego sie serca i oddechu pamietam do dzisiaj ;)

Mnie to zrobili na weselu brata, dowcipnisie, jego koledzy - wtedy
generalnie nie piłam żadnego alkoholu oprócz szampana na Sylwestra, więc
spirt wyleciał mi nosem i chyba też uszami... To nie było wesołe, dusiłam
się, miałam poparzone śluzówki w nosie. Ale potem MŚK nauczył mnie, jak się
fachowo pije spirytus tzn jak sobie krzywdy nie zrobić, jednakże nadal nie
przepadam :-)
--
XL