Idealny ustrój społeczny

21. Data: 2016-01-30 16:09:21

Temat: Re: Idealny ustrój społeczny
Od: "Mark VVoydak" <m...@f...qmx.it> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stevep" <s...@i...tkdami.net> napisał w wiadomości
news:op.yb135nsk50oqoa@stevep-komputer.radom.vectran
et.pl...
W dniu .01.2016 o 04:05 andal <a...@a...org> pisze:

> a teraz wyruchaj swego dziadka

Jesteś pedałem?
--

Pewnie nie jest ale dziewczyny na niego wołały "fistaszek" ;-)))

--
Mark Woydak

22. Data: 2016-01-30 16:56:00

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> NIE MA dobrych haseł, których nie można by zeszmacić. Nawet z tego co
> mówił Jezus jakąś pokrętną logiką zrobiono palenie ludzi na stosach.
> Co się tyczy "Wolność, równość i braterstwo" to w 20 wieku próbowano
> zrealizować "równość" co przyniosło opłakane skutki.
> Obecnie bardzo popularne jest hasło "Wolność" w wykonaniu
> "wolnościowców" - JKM, libertarianie, Braun. Czy trzeba czekać 100 lat
> aż okaże się że to pomysł poroniony?? A co będzie następne hasło
> "Braterstwo"?

Przestań się zachowywać jak niedorozwinięty i niezdolny do samodzielnej
analizy dzieciak. Odrzuć zakazy narzucone przez tradycję i spójrz na
moja ofertę bez zahamowań i uprzedzeń.

Wolność możliwa jest tylko wówczas gdy to co dozwolone ojcu może
powielać bez żadnych ograniczeń jego syn; i analogicznie to co wolno
matce może może bez żadnych ograniczeń i zakazów przeprowadzić córka.
Weź i rozważ w tm kontekście postępek córek biblijnego Lota, które -
będąc przekonanymi, że one i ich ojciec są jedynymi pozostałymi przy
życiu ludźmi - zdecydowały się współżyć z ojcem by ród (ludzki) nie
zaginął. Podobnie powinien zachować się syn gdyby pozostał sam z matką -
bez żadnych obaw i uprzedzeń powinien współżyć z matką by zachować ród
(ludzki). Gdyby wskutek zakazu, czyli umysłowego zniewolenia, pojawił
się strach przed takim aktem seksualnym to jego konsekwencją mogłaby być
mutacja informacji genetycznej (lub niezdolność do spłodzenia potomstwa)
gdyż strach jest zakłóceniem czyli czynnikiem zaburzającym przekaz
informacyjny. Niezależność umysłowa jest miarą wolności i zdolności do
podejmowania decyzji w sytuacjach skrajnych zagrażających trwaniu
gatunku (wolność absolutna).

Równość jest możliwa tylko wówczas gdy syn odważy się sięgnąć po to co
dla jego ojca w życiu najważniejsze - w sensie zachowania życia gatunku
- czyli po kobietę ojca; podobnie córka stanie się równa emocjonalnie
matce gdy odważy się sięgnąć po to co dla jej matki najważniejsze dla
przetrwania gatunku, czyli po mężczyznę swojej matki. I wystarczy by
dziecko dokonało tego raz i pokonało strach przed swoim Stwórcą by stało
mu się emocjonalnie równe. Równość nie oznacza równości w sensie
posiadania dóbr materialnych lecz w sensie metafizycznym.

Co do braterstwa (siostrzeństwa) to gdy syn stanie się równy ojcu i
posiądzie kobietę ojca stanie się bratem swego ojca. Takowoż sprawa ma
się w relacjach córki z matką: gdy córka posiądzie mężczyznę swojej
matki stanie się jej siostrą.

Taki jest mój pogląd na kwestię hasła rewolucjonistów: Wolność, Równość
i Braterstwo. Spełnienie tych trzech warunków oznacza Oświecenie
konieczne do dalszego trwania gatunku zaś ich nie spełnienie oznacza
śmierć gatunku. Przytaczał to Chiron powołując się na rzekome zawołanie
masonów: wolność, równość, braterstwo albo śmierć.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

23. Data: 2016-01-30 17:02:19

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.01.2016 o 16:56, LeoTar pisze:
> Weź i rozważ w tm kontekście postępek córek biblijnego Lota, które -

Należy ich potępiać

> zaginął. Podobnie powinien zachować się syn gdyby pozostał sam z matką -
> bez żadnych obaw i uprzedzeń powinien współżyć z matką by zachować ród

To obrzydliwe, o ile mogę sobie wyobrazić współżycie ojca z młodymi
córkami to nie syna ze starą matką!
Wychwalasz obrzydliwe zboczenia. To powinno być karalne!

24. Data: 2016-01-30 17:06:14

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> Należy ich potępiać

> To obrzydliwe, o ile mogę sobie wyobrazić współżycie ojca z młodymi
> córkami to nie syna ze starą matką!
> Wychwalasz obrzydliwe zboczenia. To powinno być karalne!

Brzydzisz się własnej matki?

I czy poza "to obrzydliwe zboczenie" masz jakieś inne, rzeczowe argumenty?

25. Data: 2016-01-30 17:10:52

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.01.2016 o 17:06, LeoTar pisze:
> Brzydzisz się własnej matki?
>
> I czy poza "to obrzydliwe zboczenie" masz jakieś inne, rzeczowe argumenty?

Nie mam chęci przelecieć, bycie matherfuckerem to najniższa forma
degeneracji

26. Data: 2016-01-30 17:15:13

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> Nie mam chęci przelecieć, bycie matherfuckerem to najniższa forma
> degeneracji

To zależy czy potraktujesz matkę jako obiekt seksualny czy też jako
kobietę ojca, dzięki której możesz się z nim porównać i dzięki której
możesz mu się stać równym, stać się równy swojemu wymarzonemu i
nieosiągalnemu Stwórcy (Bogu).

27. Data: 2016-01-30 17:19:24

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.01.2016 o 17:15, LeoTar pisze:
> [...]
> kobietę ojca, dzięki której możesz się z nim porównać i dzięki której
> możesz mu się stać równym, stać się równy swojemu wymarzonemu i

Ale ja nie chcę współżyć z kobietą swojego ojca!

28. Data: 2016-01-30 17:35:49

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:

> Ale ja nie chcę współżyć z kobietą swojego ojca!

Bo ci zakazał tego ojciec, nieświadomy Twoich potrzeb. Ten zakaz to
najbardziej pierwotna i najboleśniejsza trauma wieku dziecięcego, która
jest systematycznie spychana coraz głębiej i głębiej do podświadomości
dziecka i ujawnia się w przeróżny sposób w marzeniach sennych. To
marzenie wszystkich chłopców (dziewczynek), którego spełnienia zakazali
nam nieświadomi przodkowie, którzy nie wiedzieli jak wychowywać dzieci
by nie uczynić niewolnikami lecz zachować dziecięcą wolność otrzymywaną
przez dziecko w momencie narodzin.

Ten zakaz czyni z syna emocjonalnego niewolnika ojca a z córki
emocjonalną niewolnicę matki. Wyznacza nierówność między rodzicem i
dzieckiem tej samej płci ustawiając dziecko na pozycji 'tego gorszego'
od rodzica ponieważ zakazano dziecku zrównania się z rodzicem.

Akt inicjacji seksualnej dziecka wśród rodziców jest jedyną szansą
dziecka na to by stało się ono równe swoim bogom-rodzicom. Jeżeli akt
ten (inicjacji wśród rodziców) nie zostanie dopełniony to dziecko straci
tę szansę bezpowrotnie i przez całe życie będzie pracować, doświadczać i
błąkać się by ten niedobór uzupełnić. Odzyskaniu wolności zabranej
dziecku nieświadomie przez rodziców służą wszelkiego rodzaju systemy
praktyk duchowych ale co się raz zostało zepsute przez nieświadomość
Stwórców trudno jest odzyskać. Trzeba by się ponownie narodzić mając
świadomość niedoborów poprzedniego wcielenia.

29. Data: 2016-01-30 17:36:45

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 30 Jan 2016 16:03:50 +0100, stevep wrote:

> A ty kretynie już spróbowałeś swojej?

twoja byla jepsza

stuprocentowa kretynka

30. Data: 2016-01-30 17:46:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

andal

Kretyni chasła ....równość, wolność, braterstwo... to oświecenie a nie komunizm,
różnica jest taka jaka między Ameryką a ZSRR.
To dało Państwo, konstytucje, prawa ludzi w tym państwie, wcześniej był psychopata na
tronie, ujebał wojnę leciałeś, chcieli cię zabić bo mu śniadanie nie smakowało,
proszę bardzo. To oświecnie zniosło że ludzi batem bić nie wolno, więc wasze stękanie
to ....gdzie mój panoczek co rypie batem i w odbyta też zajrzy.....Ma racje Leder że
w polsce na wsi pańczyzną jeszcze stoi wiocha, by mieć pana, bata, i oracza w dupsko.

Psychopaci są wśród nas
A co słychać w cywilizowanym świecie...
Negatywność rapu i hip-hopu
Aresztowali dzieciaka bo śmiał się Dudy