Re: Idioci

Data: 2007-11-29 10:04:29
Temat: Re: Idioci
Od: "ksRobak" <r...@g...pl>

> Idiota nie jest zwierzęciem.

Oczywiście, że biologicznie żaden człowiek nie jest zwierzęciem należąc
do gatunku zwierząt "homo sapiens",
ale psychicznie zwierzę z gatunku "homo sapiens" jeśl jest idiotą - to jest
podobne do innych zwierżat z innego gatunku o których Czarek (CB-net)
pisał: "chore małpy".
Przecież zawsze można wyprzeć się swojej zwierzęcości. Co nie?
I* żyć na przykład ze świńskim sercem przeszczepionym od zwierzęcia,
czy ze świńską insuliną.
Tiaaa
"JA nie jestem zwierzęciem bowiem jestem z mięsa, krwi i kości."
co nie? :)
*i - zdania nie zaczyna się od i
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~