Re: Idioci

Data: 2007-11-29 10:47:40
Temat: Re: Idioci
Od: "Sky" <s...@o...pl>

Użytkownik "agali" <n...@n...tu> napisał w wiadomości
news:fim07i$6j5$1@news.onet.pl...

> zbyt prosto pojmujesz znaczenie "wiem, że nic nie wiem". w twoim rozumieniu
> jest to całość wiedzy jaką ktoś posiada zrównana do zera, czyli jej brak.
> wówczas o kimś takim orzekasz - to idiota, który nic nie wie.
>
> załóżmy, że istnieje idiota, który nic nie wie. z racji tego, że nic nie
> wie, nie mógłby nawet stwierdzić - "nic nie wiem", ponieważ gdyby to
> stwierdził to już by coś wiedział, a więc w momencie wypowiadania tego
> zdania posiadałby pewną wiedzę - zatem skłamałby, lecz nie byłby idiotą bez
> wiedzy a jedynie kłamcą.

czy może być kłamcą ktoś kto
nawet nie wie że mówi coś
niezgodnie z prawdą?
Mówi co mu się
zdaje być
i tyle
;)

> [...]
> danej chwili jest dla niego całym poznaniem, stwarzając nowe ujęcie świata,
> nowe problemy zupełnie innej jakości do rozwiązania, które wcześniej dla
> nas nie istniały.
>
> ty zaś rozdajesz tytuły siebie stawiając na piedestał (homo sapiens) innego
> poniżając (idiota) z tym, że ów człek ogarnia ciebie i twoją całość, w
> której się znajdujesz, a dla ciebie ten człowiek i jego całość jest poza
> jakimkolwiek zasięgiem, poza częścią znaną tobie w takim czy innym stopniu.
>
> owego człowieka charakteryzuje szerokość i głębia myśli ciebie zaś jedynie

Podziwiam twoją cierpliwość i samozaparcie - agali ;)

Robak nie zrozumiał nawet treści przekazu mojego zagajenia.
Bo skupił się na tym co go porusza najbardziej -na lęku że
się myli...i że ktoś to może wykożystać przeciw niemu.
więc udowadnia że mylą się wszyscy inni [tylko nie on]
a już szczególnie są w błędzie ci którzy mu błąd zarzucają...

A przekaz jest ?chyba? prosty i jasny:
"mylić się jest rzeczą ludzką"
[tylko idioci uważają że sie nie mylą
czegokolwiek ich tezy dotyczyłyby] ;)