Ignorancja lekarzy :))

11. Data: 2005-11-07 18:25:08

Temat: Re: Ignorancja diagnostów
Od: Adam <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

slonzok62 napisał(a):
> witanko
>
> o widze sami lekarze tutaj
> ta kasta ktora ma siebie za wszystkowiedzacych i nieomylnych

tak, i zeby nalezec do kasty to trzeba zjeść noworodka prosto z kieszeni
fartucha i zapić litrem swiezej krwi, koniecznie niezgodnej!!!

--
Z domu, na newsy, pisze dla Was

Adam

Pozdrowienia!

12. Data: 2005-11-07 18:26:19

Temat: Re: Ignorancja lekarzy :))
Od: Adam <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek napisał(a):

> Przestań już pieprzyć o tej swojej "nowej ortografii" na wszystkich grupach, na
> których się udzielasz, bo to się nudne robi.

no musi cos wymyslec dla swojej ortograficznej cwiercinteligencji

--
Z domu, na newsy, pisze dla Was

Adam

Pozdrowienia!

13. Data: 2005-11-08 20:42:22

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

regen napisał(a):
> [...]
> było to opisane na krzyżówce. Po telefonie pani diagnosta poleciła mi
> przeprawić numer podczas gdy procedura powinna byc zupełnie inna. 4 lata
> temu jeden z chorych miał 2 oryginały grup krwi - na każdym była opisana
> inna grupa.
>
> Ci diagności są beznadziejni !!!
>

> Pozdrawiam
> regen
>

> PS.
> Przepraszam wszystkich rzetelnych diagnostów - starałem się tylko
> dostosować do poziomu przedpiścy ;) Opisane zdarzenia to niestety fakty

Nie twierdze, ze diagnosci to same idealy i w takim przypadku sama ubolewam
nad takim diagnosta, ktory lekce sobie wazy dystrybucje krwi. Slowa
potepienia dla tego laboranta!!!!!
Ale z drugiej strony z ciekawosci sie zapytam czy te oposane przypadki maja
miejsce powiedzmy raz na 4-ry lata? Jesli tak to nie ejst jeszcze tak zle z
tymi diagnostami ;) Niestety nie moge sama powiedziec, ze indolencja lekarzy
w dziedzinie transfuzjologii i serologii grup krwi jest sporadyczna :( O
zgrozo takie wpadki jak opisane przeze mnie w poczatkowym poscie maja
rowniez lekarze z dlugoletnim doswiadczeniem zabiegowym :|
Naprawde jest to dosc irytujace gdy wpierw lekarz przygotowujacy sie do
egzaminow specjalizacyjnych zajmuje czas diagnostom domagajac sie
szczegolowych wyjasnien, a pozniej zapomina o tym czego sie dowiedzial
wczesniej :|
Ale widzac, ze post niepotrzebnie sprowadza gromy na glowy "wszchwiedzacych"
lekarzy niniejszym go koncze ;)

A jeszcze jedno - rada dla stokrotki : jesli sie ejst kobieta warto znac
swoja grupe krwi :) Zwlaszcza gdy planuje sie dzieci badz prowadzi sie zycie
na wysokich obrotach ;) A co najwazniejsze - honorowane sa oryginalne wyniki
oznaczen grup krwi, badz wpisy do dokumentow trwalej ewidencji typu stary
dowod osobisty, ksiazeczka zdrowia, ksiazeczka wojskowa...

I na zakonczenie tylko jeszzce jedno pytanie do regena - tak z ciekawosci te
dwa wyniki grup krwi roznily sie diametralnie? Wszak jako lekarz czyli czlek
ksztalcony winien Pan wiedziec, ze niektore antygeny moga byc slabsze oraz
moga pojawiac sie dopiero po np immunizacji pacjenta czy podaniu nielicznych
lekow :)))))))

Wirgo

Pekajace usta jesienia i zima
Przeterminowane leki....