Ile gniazdek w kuchni?

41. Data: 2009-04-01 09:25:08

Temat: Re: Ile gniazdek w kuchni?
Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@T...pl> napisał w wiadomości
news:gqv9d8$3mr$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
> wiadomości news:gqtm81$qtv$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>
> Przewidziałeś gniazdko w pobliżu kuchenki? Do przypięcia robota lub
> blendera, ubijajacego coś na parze lub mieszajacego w gotującym się
> garnku?

4 szt. Jedno stale zajęte na czajnik a reszta wolne.
Robot ma swoje gniazdka w dwóch innych miejscach. :-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

42. Data: 2009-04-01 09:26:37

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> On po takich wydatkach 20 lat będzie jadł suchy prowiant zbierany na
> śmietnikach.

Myślę, że zaoszczędzę bardzo duże pieniądze na pożarze, który się nie
wydarzy dzięki rezygnacji ze smażących się przedłużaczy.
Wznoszę za to toast!
;-)

43. Data: 2009-04-01 11:56:30

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbyszek pisze:

> Sporo:-)
> Ja mam w sumie dwana?cie wtyków, z czego wykorzystuje oko?o 8.

> Z mojego do?wiadczenia - najlepiej aby by?o wysoko (oko?o 175-180) ?atwiej
> np. wy??czyae lodówke, a nie widaae gniazda zza zabudowy.

pod warunkiem, ze zawsze masz pusto w lodowce/zamrazalce i mozesz ja
sobie wylaczyc :)

44. Data: 2009-04-01 12:11:29

Od: j...@z...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Policzyłem szybko gniazdka:
1. lodówka
2 zmywarka
3 okap z oświetleniem szafek
4 kuchnia elektryczna z piekarnikiem
do tego 9 gniazd trochę powyżej poziomu blatu w tym jedno stale zajęte
przez mikrofalę. Ogrzewanie - bojler jest poza kuchnią.
Pomimo takiej ilości gniazd zdarza się, że muszę coś wyłączaćżeby
włączyć inne urządzenie.
Instalacje zrobiłem podobnie 5 x 4 do kuchni zabezpieczone 16A. Tam
rozdzielenie na obwody, w miarę równomirnie rozdzielone na 3 fazy.
Rozdzielenia dokonałem za pomoca listwy zaciskowej pozwalające dokonać
właściwego połaczenia. Listwa zaciskowa w obudowie w wykonaniu
natynkowym została ukryta za szufladą, która została skrócona o
odpowiednią długość w praktyce prawie nie do zauważenia w porównaniu z
pozostałymi szufladami. Dostęp po wyjęciu szuflad doskonały. Pomimo
tego, że całość oprócz oświetlenia górnego zasilana jest jednym
trójfazowym obwodem ani razu nie miałem kłopotów z tym związanych.

Jurek

45. Data: 2009-04-01 13:39:40

Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. pisze:

> "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message

> Automatycznie wysuwany i otwierany kosz na śmieci :-)

Ale do tego chyba prąd nie jest potrzebny?

A.

46. Data: 2009-04-01 14:26:06

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O nie! Ja go znam z "innego pola działalności" i jest to ..... chyba
> odpowiedzialny człowiek.

Kurcze Wiesiu, jeszcze tylko Lotiego tutaj do kompletu brakuje :-))))))
pozdr
Sławek

47. Data: 2009-04-01 15:05:48

Od: Wiesław Łopata-UMPC <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O przypomniałem sobie!
Potrzeba jeszcze jedno gniazdko.... nam telewizor.
Bo na czy bedzie oglądała Twoja lepsza połowa ..M jak M..arnotrawstwo czasu.
Wiesiek

48. Data: 2009-04-01 16:34:58

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

annikka <a...@n...pl> wrote:

> Ale do tego chyba prąd nie jest potrzebny?

Za głębokiego PRLu takie rzeczy załatwiał kosz podwieszony na
drzwiczkach i kawałek sznurka do podnoszenia klapy, ale tutaj
dyskutujemy o kuchni hi-tech i oczywiście o tak prymitywnych
rozwiązaniach nie może być mowy. Miałem na myśli kosz, który po
otwarciu drzwi wyjedzie na poruszającym się na prowadnicach wózku,
zrobi "ping" (bez "ping" się nie liczy) i otworzy... nienie, nic nie
otworzy. Najpierw zaświeci wyświetlacz, na którym będzie podczne
menu pozwalające wybrać rodzaj wyrzucanych śmieci. Potem dopiero
otworzy się stosowna komora. I zrobi "pong" oczywiście.

J.

49. Data: 2009-04-01 17:39:01

Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. pisze:

> [...]
> Najpierw zaświeci wyświetlacz, na którym będzie podczne menu pozwalające
> wybrać rodzaj wyrzucanych śmieci. Potem dopiero otworzy się stosowna

To ja poczekam aż wymyślą samo wyrzucające, no i samo sortujące się
śmieci. I bez ping-ponga, koniecznie. ;-)

A.

50. Data: 2009-04-01 19:05:54

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

annikka <a...@n...pl> wrote:

> To ja poczekam aż wymyślą samo wyrzucające, no i samo sortujące
> się
> śmieci. I bez ping-ponga, koniecznie. ;-)

Ale to już było. Niejaki Zajdel, Janusz w któryms ze swych opowiadań
przedstawił świat, w którym wszystkie przedmioty codziennego użytku
miały swój termin używalności. Po przekroczeniu owego terminu
ulegały biodegradacji. Takiej delikatnie mówiąc dość szybkiej
biodegradacji. Przykładowo, ubierając się na oficjalne spotkanie w
pracy należało raczej zwrócić uwagę, czy spodnie, które się zakłada,
aby nie zbliżają się do końca terminu ważności :-)

J.

Armatura BISK
Bojler podumywalkowy i zużycie energii
Filtr odwróconej osmozy - jaki, gdzie?