Casio Waveceptor

1. Data: 2009-03-29 12:16:39

Temat: Casio Waveceptor
Od: "fresh" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Was sie orientuje czy zegarki z tej serii
synchronizuja radiowo tylko czas i date elektronicznego
wyswietlacza czy tez w takie dni jak ten dzisiejszy
przesuwaja rowniez same wskazowki zegarka ?

Czy sa jeszcze jakies inne firmy oprocz Casio,
ktore maja juz taka technologie w zegarkach
narecznych ?

Czy sa jakies godne polecenia firmy, ktore maja
tego typu mechanizm w zegarach sciennych ?

2. Data: 2009-03-29 15:45:03

Temat: Re: Casio Waveceptor
Od: "Paw" <...@h...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> narecznych ?
>
> Czy sa jakies godne polecenia firmy, ktore maja
> tego typu mechanizm w zegarach sciennych ?

każdy zegar DCF synchronizuje się i zmienia automatycznie godzinę podczas
zmiany czasu letni/zimowy

co do zegarów ściennych szukaj DCF - jest tego multum
http://www.allegro.pl/search.php?string=DCF&from_sho
wcat=1&category=541&country=1

ja mam zegarek na rękę unichron, synchronizuje sie automatycznie a dałem za
niego 5zł :)
http://www.hood.de/auction/33134856/herren-armbanduh
r-unichron-industries-805.htm

3. Data: 2009-03-30 10:22:01

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Mar 2009 14:16:39 +0200, fresh napisał(a):

> Czy ktos z Was sie orientuje czy zegarki z tej serii
> synchronizuja radiowo tylko czas i date elektronicznego
> wyswietlacza czy tez w takie dni jak ten dzisiejszy
> przesuwaja rowniez same wskazowki zegarka ?

Przesuwają.

> Czy sa jakies godne polecenia firmy, ktore maja
> tego typu mechanizm w zegarach sciennych ?

Ścienne to nie wiem, ale mam dwa budziki Oregon (chiny, ale porządne) z
regulacją na falach długich i działają OK.

T.

4. Data: 2009-03-30 10:36:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

> Przesuwają.

> Ścienne to nie wiem, ale mam dwa budziki Oregon (chiny, ale porządne) z
> regulacją na falach długich i działają OK.
>
> T.

Są. Mozna kupić sam mecxhanizm z DCF:
http://www.conrad.pl/?gr=521&deep=2

5. Data: 2009-04-08 08:35:16

Od: "e2rd / Darek K." <q...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fresh" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> ktore maja juz taka technologie w zegarkach
> narecznych ?

Citizen Skyhawk
http://www.allegro.pl/item593973488_citizen_eco_driv
e_skyhawk_jy0000_53e_nowy_zegarek.html
(to nie ja sprzedaję)

synchronizuje wszystkie wskazania, do tego bez baterii. Mój stary eco-drive
działa już 9 lat a gdzieś wyczytałem, że zasilanie w tych zegarkach powinno
wytrzymać 20 lat (inna sprawa co potem).

Pozdr,
e2rd
Darek K.

wkładka elektroniczna do drzwi
Pranie jeansow w pralce - jaki program najlepszy?
Jaka wiertarko-wkretarka
1 czy 3 fazy do gniazdek w łazience?
Farby Beckers