Ile kosztuje wykończenie mieszkania

1. Data: 2008-02-07 20:50:01

Temat: Ile kosztuje wykończenie mieszkania
Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

MIeszkanie odbieramy w stanie developerskim - tzn. są tynki, wylewki, gładzie na
suficie. Mamy doprowadzić je do stanu takiego, że da się zamieszkać - jest
zrobiona glazura i podłogi, są meble i sprzęty w kuchni, ściany pomalowane, mamy
na czym spać i na czym siedzieć. Kiedyś czytałem o kalkulacji, że generalnie
wykończenmie mieszkania kosztuje 1000 zł za m2. Czy to jest, waszym zdaniem,
nadal aktualny cennik?

2. Data: 2008-02-07 21:06:14

Temat: Re: Ile kosztuje wykończenie mieszkania
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> kalkulacji, że generalnie wykończenmie mieszkania kosztuje 1000 zł za m2.
> Czy to jest, waszym zdaniem, nadal aktualny cennik?

Od ok. 500 zł/m2 gdy gross robót robisz sam i raczej słaby standard poprzez
1000-1500 zł/m2 w dobrym i bardzo dobrym standardzie do kwoty praktycznie
nieograniczonej (najwięcej widziałem ok. 4-5 tys. zł/m2).

3. Data: 2008-02-07 21:20:06

Od: "mb" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kalkulacji, że generalnie wykończenmie mieszkania kosztuje 1000 zł za m2.
> Czy to jest, waszym zdaniem, nadal aktualny cennik?
Jak robisz wiekszos rzeczy sam to sie zmiescisz raczej ( no ale to tez
zalezy jakie chcesz materialy - kuchnia z wysokej polki to moze byc i 100
tys :-) )
Jak nie - to nie
Zreszta wykonczeniowka ma wielki rozstrzal z uwagi na mozliwosc brania
roznych materialow - od najtanszych przez srednie po najdrozsze
Mnie wyszlo 2 tys za M2 w z grubsza srednim ( miejscami niskim a miejscami
wysokim ) standardzie bez pracy wlasnej za wyjatkiem malowania

4. Data: 2008-02-07 21:23:03

Od: "mb" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:47ab72d5$0$6097$f69f905@mamut2.aster.pl...
do kwoty praktycznie
> nieograniczonej (najwięcej widziałem ok. 4-5 tys. zł/m2).
Malo widziales :-)
Wiodacy dealer Mercedesa w PL wg jednego z wykonawcow ktory u niego robil
( nie mam powodu by nie wierzyc ) ok 10 tys za M2 . A "domek" ma sporo
powyzej 1 tys M2

5. Data: 2008-02-07 21:25:19

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mb" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mnie wyszlo 2 tys za M2 w z grubsza srednim ( miejscami niskim a miejscami
> wysokim ) standardzie bez pracy wlasnej za wyjatkiem malowania
No więc ja z prac "własnych" planuję tylko malowanie - reszty nigdy w życiu nie
robiłem, nie znam się na niej i wolałbym nie brać się za to. Mieszkanie ma 47
m2, z banku dostałem 43 tys. Majster nie podał mi jeszcze kosztorysu, gdyż mówi,
że to dużo zależy od mieszkania, w jakim jest stanie i co jest de facto do
zrobienia, a nie bardzo mam mu teraz jak je pokazać - nie mam jeszcze kluczy, a
w czasie, gdy ktoś na budowie jest, ja czasu nie mam. Zastanawiam się tylko, jak
bardzo muszę oszczędzać, by starczyło jeszcze na jakiekolwiek meble.

6. Data: 2008-02-07 21:42:33

Od: "mb" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości

Mieszkanie ma 47
> m2, z banku dostałem 43 tys.

I musisz sie zmiescic w 43 tys ?
Z meblami kuchennymi i wogole meblami ?
No ja czarno widze chyba ze bedziesz brac naprawde z niskiej polki -
robocizna to spokojnie z 10 tys ( chyba ze to sciana wschodnia ) do tego
materialy ...

7. Data: 2008-02-07 22:16:25

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to spokojnie z 10 tys ( chyba ze to sciana wschodnia ) do tego materialy ...

Oszczędności troszkę mam, ale za dużo tego nie jest - a na akt notarialny
jeszcze musi starczyć ...
Co do mebli, to pewnie trzeba będzie na początek jakieś łóżko + metarac do
sypialni, a do salonu sofę + ławę, no i szafy wnękowe. Glazurę będę brać pewnie
od polskich producentów, choć wymyśliłem sobie do części łazienki mozaikę za 300
zł/m2 ... Meble do kuchni chciałem wziąć najtańsze, z IKEI, ale ta jest mało
elastyczna co do wymiarów, a moja kuchnia niewielka i wolałbym ją wykorzystać
maksymalnie jak się da.
Robocizna jeszcze nie wiem, ile wyniesie, ale boję się, że będę musial troszkę
przystopować moje zapędy ...

8. Data: 2008-02-08 08:06:16

Od: "Marcin Koszewski" <m...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No ja czarno widze chyba ze bedziesz brac naprawde z niskiej polki -
> robocizna to spokojnie z 10 tys ( chyba ze to sciana wschodnia ) do tego
Aktualnie wykańczam od stanu developerskiego mieszkanie 67 m^2.
Całkowity koszt (z robocizną glazurnika, ja maluje, montuje kuchnie,
wstawiam drzwi, robie sobie aplikacje z k-g) ze sprzętem agd: 41-42 tys.
Rejon: Warszawa
Pzdr
Marcin

9. Data: 2008-02-08 08:30:34

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiodacy dealer Mercedesa w PL wg jednego z wykonawcow ktory u niego robil
> ( nie mam powodu by nie wierzyc ) ok 10 tys za M2 . A "domek" ma sporo

Od stanu developerskiego?

10. Data: 2008-02-08 08:44:14

Od: "mb" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Koszewski" <m...@k...com> napisał w wiadomości

> Aktualnie wykańczam od stanu developerskiego mieszkanie 67 m^2.
> Całkowity koszt (z robocizną glazurnika, ja maluje, montuje kuchnie,
> wstawiam drzwi, robie sobie aplikacje z k-g) ze sprzętem agd: 41-42 tys.

Hmm, ciekawe co to za materialy ?
Drzwi papierowe biale a kuchnia z IKEI ?

Bo mnie sama kuchnia z AGD plus drzwi wyszla drozej a wcale nie byla to
wysoka polka, moze taka lepsza srednia - mieszkanie 70 M2

Proszę, poradźcie, co dać na podłogę
Troche rzeczy do kupienia - proszę o pomoc ;)
Ogrzewanie podłogowe w łazience
Pralka ładowana od góry - opinie ?
Poszukuje dobrego specjalisty -Projekt +Geodeta