Ile kosztuje wykończenie mieszkania

21. Data: 2008-02-08 11:38:28

Temat: Re: Ile kosztuje wykończenie mieszkania
Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic pisze:

> A możesz podać warunki tej gwarancji?

http://www.ikea.com/ms/pl_PL/complete_kitchen_guide/
kitchen_know-how/quality/index.html

T.

22. Data: 2008-02-08 11:45:33

Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

mb pisze:

> Wrzuc swoje, pamietaj o dokladnym adresie zamieszkania

Ale po co, moja kuchnia na pewno wygląda przynajmniej 15 razy gorzej
od Twojej ;-)

> Cos tak czuje ze masz kuchnie z Ikei :-)

W starym mieszkaniu mam kuchnię z Ikei od ponad 8 lat i szafki sprawują
się świetnie. Może tylko za jakiś czas trzeba będzie wymienić blaty, bo
zaczynają się na nich kumulować rysy.

> Mnie sie te kuchnie nie podobaja i tyle, mam do tego prawo :-)

Mi też się nie podoba wiele obecnie sprzedawanych modeli szafek Faktum,
ale to nie powód, żeby wątpić w wysoką jakość ich wykonania.

T.

23. Data: 2008-02-08 11:56:41

Od: "mb" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

> Mi też się nie podoba wiele obecnie sprzedawanych modeli szafek Faktum,
> ale to nie powód, żeby wątpić w wysoką jakość ich wykonania.

Dobra, niech bedzie ze kuchnie z IKEI to najnizsza cena i najwyzsza jakosc
wykonania na rynku

Teraz juz lepiej ?

A ja po prostu jestem taki durny ze wolalem kupic kilka razy drozsza kuchnie
do tego gorzej wykonana z pewnoscia

:-)

Ps. Wali mnie ta gwarancja na 25 lat ( ja mam tylko na 10 ) - primo pewnie
nie do wyegzekwowania, secundo - zamierzam szybciej zmieniac wystroj kuchni
niz raz na 25 lat

24. Data: 2008-02-08 11:56:53

Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> napisał w
> jest jeszcze 80 cm, 40 cm - zawsze można dobrać tak, żeby 10 cm nie
> zostało a jak już tak wyjdzie to pomysł z półką na wino jest dobry ;)
Mam na przykład tak, że na jednej ze ścian będzie stał piekarnik, mniej
więcej w środku jej szerokości. W narożniku, po prawej stronie kuchenki (od
strony przedpokoju) idzie pionowo od sufitu rura gazowa. Sama rura zabiera
5cm szerokości ściany, do tego dochodzi jeszcze zawór. Czy można rurę
obudować szafką?
Rzut mojego mieszkania jest tu:
http://strony.aster.pl/farszafiak/mojachatka.jpg

25. Data: 2008-02-08 12:01:51

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta mb (f...@g...pl) w wiadomości
news:fohf00$3rd$1@nemesis.news.tpi.pl nabazgrał(a):

A jak z trwałością tej kuchni z IKEA ?? bo jakos nie przekonują mnie te ich
okleiny.
Mam narożnik z IKEA i śruby wyłażą po bo ta ich płyta jest do kitu a jakoś
nie mam siły zawozić im całego mebla.
Inna sprawa to mała szafka z IKEA gdzie właśnie wypaczyła mi się okleina i
mam grzybka i też nie wiem co z tym robić bo wozić mi się tego nie chce nie
mowiąc już o tym że zostaję bez mebli na jakiś czas.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

26. Data: 2008-02-08 12:04:18

Od: "mb" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chris" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> A jak z trwałością tej kuchni z IKEA ?? bo jakos nie przekonują mnie te
> ich okleiny.

M.in to ( oraz sztywne wymiary szafek ) odstreczylo mnie od zakupu IKEI
Po ilu latach uzytkowania masz te problemy ?

27. Data: 2008-02-08 12:07:44

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta mb (f...@g...pl) w wiadomości
news:fohgic$rdb$1@atlantis.news.tpi.pl nabazgrał(a):

> M.in to ( oraz sztywne wymiary szafek ) odstreczylo mnie od zakupu IKEI
> Po ilu latach uzytkowania masz te problemy ?

Naroznik ma 1.5 roku a szafka pol roku.

28. Data: 2008-02-08 12:16:39

Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chris pisze:

> A jak z trwałością tej kuchni z IKEA ?? bo jakos nie przekonują mnie te
> ich okleiny.

Cóż, po prostu nic się z nią złego nie dzieje, jest codziennie
użytkowana przez czteroosobową rodzinę. Kilka lat temu panele
przypodłogowe przeżyły małą powódź i stały przez kilka godzin w wodzie,
ale też nic się im strasznego nie stało i dalej ich używamy.

> Mam narożnik z IKEA i śruby wyłażą po bo ta ich płyta jest do kitu a
> jakoś nie mam siły zawozić im całego mebla.

Trzeba unikać najtańszych mebli z Ikea, bo one są z definicji
przeznaczone do użytkowania przez rok-dwa w przysłowiowym studenckim
mieszkaniu, dotyczy to zwłaszcza mebli z niewykończonego drewna
i tych w tanich foliowych okleinach.

T.

29. Data: 2008-02-08 12:21:04

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.ikea.com/ms/pl_PL/complete_kitchen_guide/
kitchen_know-how/quality/index.html

Tak jak myślałem, takie marketingowe ple, ple, a zawsze wyjdzie, że
użytkowałeś niewłaściwie. Ale jak brzmi - 25 lat gwarancji!

30. Data: 2008-02-08 12:27:38

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Tomasz Finke (t...@i...pwr.wroc.pl) w wiadomości
news:fohh6l$fv5$1@news.dialog.net.pl nabazgrał(a):

> [...]
> przeznaczone do użytkowania przez rok-dwa w przysłowiowym studenckim
> mieszkaniu, dotyczy to zwłaszcza mebli z niewykończonego drewna

Jak patrzę na ich towar to wszystko tak wygląda :)

Pytam się bo prawde mówiąc właśnie zastanawialem się nad kuchnią z IKEA ale
martwi mnie ich jakość.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Proszę, poradźcie, co dać na podłogę
Troche rzeczy do kupienia - proszę o pomoc ;)
Ogrzewanie podłogowe w łazience
Pralka ładowana od góry - opinie ?
Poszukuje dobrego specjalisty -Projekt +Geodeta