Ile kosztuje wykończenie mieszkania

51. Data: 2008-02-09 20:21:39

Temat: Re: Ile kosztuje wykończenie mieszkania
Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:foieq0$js8$1@inews.gazeta.pl...
> Jeżeli mieszkasz w Warszawie albo w okolicach, a chyba tak bo Cię z prw
> kojarzę to przejedź się do Ożarowa Maz., obok Tesco jest market budowlany
> Bricoman,
Ożarów, obok Tesco? Google mi mówi, że Bricoman jest na Połczyńskiej, a to
jeszcze Warszawa, a nie Ożarów :)

52. Data: 2008-02-10 14:03:28

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Porąbało kogoś??
JaC

-----

53. Data: 2008-02-10 14:05:04

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Galanteria elektryczna jest już w starndardzie deweloperskim.
JaC

-----

54. Data: 2008-02-10 14:09:38

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jedyna wadą kuchni z IKEA są białe korpusy szafek - i to pokaźna wada niestety :-(
Kiedyś chciałem bardzo umeblowac kuchnię meblami Forte, wtedy miały niezły stosunek
ceny do jakości (no jakieś lata
temu).
I nie dało sie, bo Forte nie miało szafek 80 cm (ani 40cm), tylko swój standard "pod
Niemca" 45 cm i 60 cm
A mnie wówczas planując kuchnie jeszcze na etapie budowy nie przyszło nawet do łba,
że jakaś polska firma może nie robić
szafek 80 cm.....
JaC

-----

> Tylko IKEA ma pewną wadę, dość istotną w przypadku mojej kuchni.
> Moja kuchnia jest mała, natomiast meble z IKEI mają określone szerokości - 30, 50 i
60 cm w większości.

55. Data: 2008-02-10 14:10:46

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Też znam taki przypadek.....
JaC

-----

> a tak BTW to znam przypadek, gdzie kupiono kuchnie w cenie mercedesa, ale
właściciele jej nie używają

56. Data: 2008-02-10 14:12:36

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Ziemia obiecana" :-))
JaC

-----

> piekny nowy duzy pałac - urzadzony cudownie ale niezamieszkany bo szkoda i stara
niewielka rudera w ktorej mieszkaja
wlasciele - szkoda wyburzac jak jeszcze stoi a poki stoi do nowego sie nie
przeprowadzaja

57. Data: 2008-02-10 14:30:14

Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości

> Dobrze kojarzysz :) Mieszkanie jest w Piasecznie.
:)

> Jeszcze powiedz, że za 16 zł mają płytki z Opoczna lub Tubądzina
Opoczno mieli na pewno, natomiast głowy nie dam który rząd wielkości cenowej
to był. Byłam tam raz i patrzyłam głównie na piece dwufunkcyjne :) Pytałeś o
ceny więc myślałam że to jest bardziej istotne niż jakość, dlatego
podzieliłam się informacją.

Pozdrawiam

Kaja

58. Data: 2008-02-10 14:32:40

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
> Galanteria elektryczna jest już w starndardzie deweloperskim.

Gdzie tak jest w standardzie?

59. Data: 2008-02-10 14:41:29

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie tak jest w standardzie?

tam gdzie standartem jest toppostowanie :)
nie przejmuj sie 666 to niereformowalny troll, wrzuc go do KFa i nie
bedziesz widzial jak smieci na grupach:)
jak ktos nie potrafi sie dostosowac do ogolnych regul to niema co sobie
glowy zawracac:)

--
pzdr
piotrek

60. Data: 2008-02-10 20:57:01

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 08 Feb 2008 13:41:19 +0100, Theli napisał(a):
> [...]
kitchen_know-how/quality/index.html
> Moze i marketingowe ple ple, ale z ikea nie mialam jeszcze zadnych
> problemow przy zwrocie towarow, nawet drzwiczki od szafek po wkreceniu
> srub wszelakich wymienili na inne. Nie byla to reklamacja, drzwiczki

Tu się zgodzę, Ikea to chyba najprzyjaźniejsza firma jeśli chodzi o
podejście do konsumenta... Chyba centrala ma wysokie wymagania i ostro
testuje lokalne oddziały przy pomocy "tajnozakupowców" ;)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

Proszę, poradźcie, co dać na podłogę
Troche rzeczy do kupienia - proszę o pomoc ;)
Ogrzewanie podłogowe w łazience
Pralka ładowana od góry - opinie ?
Poszukuje dobrego specjalisty -Projekt +Geodeta