Ile trzeba jesc ???

1. Data: 2003-03-17 18:37:02

Temat: Ile trzeba jesc ???
Od: "nann" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)))

Jestem drugi dzien na Meridii 10 i zastanawiam sie ile wlasciwie TRZEBA jesc,
coby sobie nie zaszkodzic ??? Bo ja tak wlasciwie to moglabym w tej chwili
wcale nie jesc... Pije 2 litry dziennie.

pozdr.nann

2. Data: 2003-03-17 19:17:05

Temat: Re: Ile trzeba jesc ???
Od: "Sławek" <w...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nann" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> coby sobie nie zaszkodzic ??? Bo ja tak wlasciwie to moglabym w tej chwili
> wcale nie jesc... Pije 2 litry dziennie.

To co opisujesz to stan przejściowy, u mnie trwał tydzień a potem jakby
organizm przywykł do leku i jego działanie zmalało - wrócił apetyt ale w
miarę.
Natomiast jest jeszcze jeden aspekt o którym chciałbym wam powiedzieć : w
trakcie brania Meridi zaczołem się zdecydowanie bardziej pocić ( normalne )
niestety po zaprzestaniu przyjmowania leku muj organizm nadal wydziela dużo
więcej potu aniżeli przed kuracją ( lek brałem prawie 3 miesiące.

Sławek

3. Data: 2003-03-17 20:28:38

Od: "nann" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek <w...@r...com> napisał(a):

Natomiast jest jeszcze jeden aspekt o którym chciałbym wam powiedzieć : w
> trakcie brania Meridi zaczołem się zdecydowanie bardziej pocić ( normalne )

tez to zauwazylam

> niestety po zaprzestaniu przyjmowania leku muj organizm nadal wydziela dużo
> więcej potu aniżeli przed kuracją ( lek brałem prawie 3 miesiące.

a mozna zapytac ile schudles ??

pozdr.nann

4. Data: 2003-03-17 20:42:48

Od: "Sławek" <w...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

> Sławek <w...@r...com> napisał(a):
>

> Natomiast jest jeszcze jeden aspekt o którym chciałbym wam powiedzieć : w
>
> tez to zauwazylam

> a mozna zapytac ile schudles ??

Przez te trzy miesiące zgubiłem 12 kg ale nie ustrzeglem się jojo po
miesiącu w miarę normalnego jedzenia ( cały tydzień bez jakiś fajerwerków
najwyżej w sobotę jakaś pizza) przybrałem 6 kg bilans niby ujmny ale
odczuwalny równiez dla kieszeni 1 opakowanie Meridi ( starcza na miesiąć)
wtedy jakieś rok temu kosztowało ok 350zł więc dość sporo przynajmniej dla
mnie. Poza tym odczuwałem pewne działanie leku na układ nerwowy (
rozdrażnienie bez powodu) moim więc zdaniem Meridia to lek ... no wnioski
wyciągnijcie sami.

Slawek

5. Data: 2003-03-17 20:45:42

Od: "Sławek" <w...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

JA STOSOWALEM mERIDIE 15

SŁAWEK

6. Data: 2003-03-17 21:59:35

Od: "Ada" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

brawo panowie:-))))
nie lepiej czysta amfetamine spozywac?
pzdr
aducha

7. Data: 2003-03-18 08:15:50

Od: "Beatka B" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozecie napisac co to takiego ta Meridia 10??

8. Data: 2003-03-18 10:14:56

Od: "Deuter" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Użytkownik "nann" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Hej :)))
>

> Jestem drugi dzien na Meridii 10...

http://science.eu.org/medycyna/ryzyko_chudniecia.php
Meridia (sibutramine), lek przeciw otyłości, może być przyczyną poważnych
kłopotów ze zdrowiem - ostrzegają organizacje konsumenckie w Stanach
Zjednoczonych. - Dla wielu otyłych osób to jedyna szansa nie tylko na powrót
do szczupłej sylwetki, ale i do zdrowia - ripostują lekarze

Od czasu wprowadzenia na rynek w 1997 r. przyjmowanie sibutraminy
powiązano z 32 przypadkami zgonów i niemal czterystoma poważnych działań
ubocznych.

- To naprawdę znikomy promil - bronią się eksperci Abbott Laboratories
(producenta leku). - Na całym świecie sibutraminę przyjmuje ponad 8,5 mln
osób. Odsetek działań niepożądanych jest więc mniejszy od tysięcznej
promila. Poza tym żadnego zgonu nie można z pewnością powiązać z zażywaniem
naszego preparatu - twierdzi dr Eugene Sun, wiceprezes Abbotta. Z jego
obliczeń wynika, że nawet gdyby lek rzeczywiście był przyczyną śmierci, to
ryzyko wynosi zaledwie 2,1 na każde 100 tys. osób zażywających Meridię.
Tymczasem z badania Nurses Health Study, które objęło ponad 100 tys. kobiet
wynika, że sama otyłość jest związana z ryzykiem zgonu równym 400 / 100 tys.
Otyli częściej chorują na serce, cukrzycę czy nadciśnienie. Zmniejszenie
masy ciała to dla nich często jedyna szansa na uniknięcie poważnych kłopotów
ze zdrowiem.

Przeciwnicy leku argumentują, że ryzyko związane z przyjmowaniem
sibutraminy jest niedoceniane, a sam preparat nie gwarantuje trwałej utraty
kilogramów. Głównym zarzutem pod adresem leku jest to, że podnosi ciśnienie
krwi, a tym samym zwiększa ryzyko zawału serca i udaru mózgu.

Zwolennicy ripostują, że otyli nie mają zbyt wielu możliwości
farmakologicznego wspomagania odchudzania. Twierdzą, że wystarczy właściwie
dobierać pacjentów i nie zapisywać leku osobom z podwyższonym ciśnieniem
tętniczym.

- U ludzi otyłych wystarczy niekiedy utrata 5-10 proc. wyjściowej masy
ciała, by znacznie poprawić ogólny stan zdrowia - mówi prof. Donald Hensrud
z Mayo Medical School w Rochester. - Meridia pozwala im zaś zrzucić
przeciętnie o 5 kg więcej niż placebo (substancja nie mająca działania
leczniczego). To zaleta nie do przecenienia. Trzeba jednak pamiętać o
wpływie leku na ciśnienie - dodaje profesor. - Nawet niewielki wzrost
rozkurczowego (dolnego) ciśnienia tętniczego zwiększa ryzyko choroby serca o
6, a udaru mózgu aż o 15 proc. - ostrzega Hensrud.

Źródło: gazeta.pl - 20.03.2002r

gotowany dorsz
śladowy cukier i mąka z pełnego przemiału
PŁYTKI CD ZA GROSZE!!!
DO a zapachy
!!!!!!STERYDY ANABOLICZNE TANIO!!!!!!