Re: Ile warta jest dusza...

1. Data: 2009-08-31 06:23:12

Temat: Re: Ile warta jest dusza...
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cross: pl.sci.filozofia, pl.sci.psychologia
"Tomek" <t...@y...com>
m.googlegroups.com...

> Definitywnie najlepszą jazdę mam przy starych asemblerach x86.
>
> http://www.kernelthread.com/projects/hanoi/html/asm.
html

> No wiesz Brat, takie sentymenty jeszcze z podstawówki. Łza się
> w oku kręci.
>
> Ale oczywiście dobrym dymem, czy też fajną laseczką nie pogardzę,
> Brat.
>
> Jednakże większosc mojego czasu idzie w matme tudzież
> sprowadzanie na dobrą drogę filozoficznych leszczy pokroju
> Przewodzia, Robaka i innych AWciowatych :)

"sprowadzanie na dobrą drogę" - hahaha ha :))
Bies wniknął w Twój umysł i podpowiedział Ci:

"widzisz tę drogę wyznaczoną nowomową KRZ
(Klasyczny Rachunek Zdań)?
To dobra droga. Podążaj nią, a osiągniesz wszelkie
marności tego świata: mirrę (władzę nad swoimi),
kadzidło (władzę nad partnerami seksualnymi),
złoto (władzę nad wrogami)."

Nie powiedział Ci, że ta dobra droga kończy się otchłanią.
Gdy dojdziesz do końca to spadniesz prosto "w ramiona czarta".
Spadniesz, zabijesz się - a on porwie Twoją piszczącą duszę,
nie dlatego, że MOŻE, ale dlatego bo MUSI.
Wiesz Tomuś dlaczego MUSI?
Bo działa aksjomat modalny CHCIEĆ:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
sam tego chciałeś choć o tym nie wiedziałeś.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Teraz już wiesz
Twój świat już nigdy nie będzie taki sam, bowiem poznałeś
Wielką Tajemnicę Wiary w KRZ. :)
pozdrawiam,

PS. Zdajesz sobie Tomuś sprawę, że powyższy opis
to także KRZ pisany metajęzykiem potocznym? :-)
Nie da się "spalić" wszystkich manekinów jakby chciał Przewodas,
bo SYSTEM (matriks) wyprodukuje nowych manekinów i manekinki.

'Dobra droga' <- to uzyskiwanie porozumienia ponad podziałami
w celu osiągania 'wspólnego dobra'
- nie na siłę techniką manipulacji podświadomością, ale poprzez
uzasadnione, świadome przekonywanie, a więc traktowanie ziomali
nie jak przedmioty, lecz samostanowiące o sobie podmioty.
. . .
...a czym jest Tomuś Twoja "dobra droga"? hehe he
jest zaspokajaniem subiektywnych, egoistycznych chuci i popędów
- niczym więcej. :)
Jesteś nieodrodnym dzieckiem SYSTEMU - narcyz biegający
w wyścigu szczurów jak Przewodasowy manekin. Wiesz o tym? ;)
{możesz nie wiedzieć, jeśli Twój mózg jest już dostatecznie wyprany
nowomową bez desygnatów i bez uzsadniania prawdziwości}.
pa *)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

2. Data: 2009-08-31 07:38:36

Od: "=^..^= x][+" <z...@z...zag> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> [...]
> {możesz nie wiedzieć, jeśli Twój mózg jest już dostatecznie wyprany
> nowomową bez desygnatów i bez uzsadniania prawdziwości}.

Ksiądz, nie moralizuj, ok ?

:o)

zdar
manzag

3. Data: 2009-08-31 07:48:52

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=^..^= x][+" <z...@z...zag> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> Ksiądz, nie moralizuj, ok ?
>
> :o)
>
> zdar
> manzag

Masz taką władzę anonimie - by komukolwiek cokolwiek zabronić?
Brzydko się uczysz - wiesz o tym?
To nie jest 'dobra droga' - droga zakazów.
PS. Śni Ci się Tomusiowa władza: mirra, kadzidło i złoto.
Chcesz rządzić - tak?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

4. Data: 2009-08-31 07:54:10

Od: "=^..^= x][+" <z...@z...zag> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Brzydko się uczysz - wiesz o tym?
> To nie jest 'dobra droga' - droga zakazów.
> PS. Śni Ci się Tomusiowa władza: mirra, kadzidło i złoto.

Nie zauważyłeś, Brat, że sobie zażartowałem... ?
:o)
Poza tym wciąłeś się swoim scyzorykiem w nieźle
zapowiadającą się... różę, a przy-jaźń mojego Brata
i Księcia (nie księdza, choć źródłosłów podobny)
Matmy cenię znacznie wyżej niż Twoją, sorry.

5. Data: 2009-08-31 08:23:08

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> Nie zauważyłeś, Brat, że sobie zażartowałem... ?

Powiedz to wiatrowi: nie wiej wietrze, nie wiej,
deszczowi powiedz: nie lej deszczu, nie lej,
Słońcu powiedz: zachodźże słoneczko, skoro masz zachodzić
człowiekowi myślącemu zabroń używać umysłu,
a osiągniesz władzę nad martwotą pustki własnego wnętrza.
End anonimowy trupie.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

6. Data: 2009-08-31 08:35:24

Od: "=^..^= x][+" <z...@z...zag> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał

> Powiedz to wiatrowi: nie wiej wietrze, nie wiej,
***********
Ok., spróbuję, ale dlaczego swoje słowa
zostawiłeś, a moje uciąłeś tak zdecydowanie ?

> [...]
> człowiekowi myślącemu zabroń używać umysłu,
> a osiągniesz władzę nad martwotą pustki własnego wnętrza.

No, Brat, nie spodziewałem się, że mnie kopniesz w jaja
jak to jest w zwyczaju Przewodnika Ludzkości...
No cóż, widocznie sobie czymś zasłużyłem,
wybacz, jeśli możesz.

zdar
manzag

7. Data: 2009-08-31 08:42:54

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego swoje słowa
> zostawiłeś, a moje uciąłeś tak zdecydowanie ?

* * *

8. Data: 2009-08-31 15:22:12

Od: Tomek <t...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Edziu napisał:

> klasyczny rachunek zdań (KRZ)

Edziu, co tam na działce?

9. Data: 2009-09-01 05:39:07

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <t...@y...com>
n.googlegroups.com...

> Edziu, co tam na działce?

Wczoraj robiłem taras :D
Zerwałem stare płytki chodnikowe i oczyściłem skrobakiem z ziemi.
Teren wyplantowałem, ubiłem - a następnie motyczką i grabiami
spulchniłem powierzchnię. Na to na powrót ułożyłem oczyszczone
płytki, a spoiny wypełniłem fugą cementową.
Wyszło cacko. :-)
A jak tam Tomuś okno w dachu u Twojego Taty? Przydałeś się? :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

czy taki mały dwuletni chłopiec
ADHD lub substancje pobudzające u dorosłych i ludzi w podeszłym wieku
chwila przerwy
Cierpiący mężczyźni.
KUPIE !!!