czy taki mały dwuletni chłopiec

1. Data: 2009-08-31 00:40:17

Temat: czy taki mały dwuletni chłopiec
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

powinien umieć się bić?

2. Data: 2009-08-31 02:41:34

Temat: Re: czy taki mały dwuletni chłopiec
Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
news:h7f65p$l02$2@news.onet.pl...
> powinien umieć się bić?

Uczy się. Zwłaszcza w przedszkolu.

3. Data: 2009-08-31 05:16:24

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> powinien umieć się bić?

Po pierwsze primo, to on size bić nie nauczy, bo musi dopiero
opanować cały bogaty repertuar ruchów potrzebnych mu do zwykłego
funkcjonowania bez bicia :-)

Ciężko powiedzieć w przypadku dwulatka "umie się bić", bo on mało w
ogóle jeszcze umie. Ale na pewno trzeba zwrócić uwagę na rozwój
motoryczny (a przepraszam, w kontekście tej grupy to powienienem napisać
o psychomotoryce :-) )

I "umienie się bić" powinno iść w bardzo ścisłej korelacji z wpajaniem
zasad, w jakich sytuacjach można to "umienie" wykorzystać.
Czyli oprócz tego małego zwykłego kręgosłupa anatomicznego powinien też
ćwiczyć ten moralny...

Stalker, ale lepiej zapytaj się na psd...

4. Data: 2009-08-31 05:40:09

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ćwiczyć ten moralny...
>
> Stalker, ale lepiej zapytaj się na psd...

Niektórzy tak trenują swoje dzieci, aby kręgosłup moralny był jak stal,
a wtedy mają ciamajdy obijane przez huncwotów z sasiedztwa. Mój Jasiek -
najmniejszy w klasie wywalczył sobie piąte miejsce w klasie, tych czterech
przed nim to były przyszłe szafy dwudrzwiowe... Od tamtego czasu nikt go nie
zaczepiał - oprócz obcych, którzy go nie znali...

5. Data: 2009-08-31 05:41:26

Od: "Slavinka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> powinien umieć się bić?

Bez biologicznego ojca będzie ciapą, albo ciężko będzie pracował na twarde
stanie na nogach.

6. Data: 2009-08-31 07:32:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> powinien umieć się bić?

Z myślami? Może próbować.

Qra

7. Data: 2009-08-31 07:32:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Stalker, ale lepiej zapytaj się na psd...

Żeby uciekł z krzykiem przeraźliwym?

Qra

8. Data: 2009-08-31 08:05:21

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinien nie mieć oporu w tym kierunku,
inaczej nie pszeżyje w pszedszkolu
i w początku szkoły podstawowej.

9. Data: 2009-08-31 08:06:44

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> powinien umieć się bić?

Byle nie drewnianymi klockami po głowie.

Ewa

10. Data: 2009-08-31 08:21:46

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> powinien umieć się bić?

Dobre pytanie...Uważam, że ma to duży związek np z kulturą danego kraju. Np
w Japonii ojcowie często uczą synów naprawdę jeszcze baardzo małych
uderzania kijem. Uczą ich i tego, żeby nie atakować, nie bić słabszych,
tylko się nimi opiekować, swoich umiejętności używać na zasadzie: "jak
zostałeś zaatakowany, i żeby się obronić musisz kogoś: pobić- uciekaj,
zranić- pobij, zabić- zrań". Rozumiesz, o co mi chodzi?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

ADHD lub substancje pobudzające u dorosłych i ludzi w podeszłym wieku
chwila przerwy
Cierpiący mężczyźni.
KUPIE !!!
Przed chwilą na "dwójce"