Ile za to?

1. Data: 2003-04-10 18:17:19

Temat: Ile za to?
Od: "Piotr Jan Piguła" <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Pewna Pani poprosiła mnie o remont jej pokoju. Ma to być malowanie,
zaszpachlowanie pekniecia na ścianie, tapetowanie od podłogi na 1,5m. Dom ma
4 lata i raz malowany, nowe budownictwo. Pokój ma wymiary 3x4m, do tego
jazda za materiałami i wyniesienie 3 szaf do samochodu. Prosze poradzcie ile
za to mam wziąść pieniędzy?
Pozdrawiam.

Belgrano-Akwarystyka i Lotnictwo
http://trofik.wizytowka.pl/
Kraków

1. Data: 2003-04-11 08:29:23

Temat: Re: Ile za to?
Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-04-10 20:17, Użytkownik Piotr Jan Piguła napisał:
> [...]
> jazda za materiałami i wyniesienie 3 szaf do samochodu. Prosze poradzcie ile

Malowanie ok. 200 robocizna mniej wiecej 4zlm2 dwukrotnego malowania
wraz z grunotowaniem i malym szpachlowaniem!
Tapeta ok. 150zl robocizna,
wynoszenie i wnoszenie szaf 100, 50 odpalisz swojemu pomocnikowi.
Jezdzenie za materialami zajmie ci ok. 1 dnia, czyli stawka za dniowke,
mysle ze 50zl styknie, + ew. benzyna

W sumie ok. 500zl robocizna za ok. 3 dni pracy, to i tak sporo jak dla
starszej pani, + do tego wszystkiego kasa za material.

Ile za to?
Pojemnik na chleb
test
[Spam] Wycena nieruchomości