Re: Ilość ryczałtowa

From: cyklista <...@...com>
Newsgroups: pl.sci.farmacja
Subject: Re: Ilość ryczałtowa
Date: Tue, 23 Jan 2007 16:41:14 +0100

Twoją kierowniczke to się powinno zamknąc i kazać nauczyć się na pamięć
wszystkich rozporządzeń dotyczących wypisywania recept od czasu kiedy
ilość ryczałtowa przestała być brana pod uwage przy wydawaniu lekarstw.
(a było to z 5 lat temu i ze 6 rozporządzeń).
Mam nadzieje że w 99.9% aptek leki są wydawane zgodnie z rozporządzeniem
czyli pełne opakowanie w takich przypadkach.