Re: Ilość ryczałtowa

Data: 2007-01-23 18:01:17
Temat: Re: Ilość ryczałtowa
Od: cyklista <...@...com>

> Dzięki za odpowiedź, ja pracuje w aptece dopiero 8 miesięcy i widzę, że na
> studiach uczyli mnie co innego a w aptece i tak najważniejsza jest
> kierowniczka i jej zdanie - często błędne.

Niestety kierownik w aptece jest najwazniejszy i musisz wykonywać jego
polecenia. Jak masz inne zdanie to albo siedzisz cicho albo rozmawiasz o
tym z kierownikiem. A efekty rozmów sa różne: od przekonania kierownika
o swojej racji do utraty zatrudnienia a potem za pomocą izb aptekarskich
i sądu aptekarskiego pozbawienie kierownika jego funkcji (jesli
kierownik postepował niezgodnie z rpawem i zmuszał do tego pracowników).
A z drugiej strony jesli jesteś farmaceutą to kodeks etyki zobowiązuje
cię do postępowania własciwego i niezgadzania sie na niezgodne z prawem
praktyki kierownika - ale jak to zrobisz i jakie tego będą efekty?

A mysle ze najlepszy sposób to udanie się do izb aptekarskich i
przedstawienie tej sprawy komus z komisji etyki w pełnej tajemnicy i ze
zobowiazaniem zachowania anonimowości i wtedy działając delikatnie izba
mogłaby wysłać pismo ogólne przypominajace zasady wydawania leków ze
szczególnym naciskiem na pełne opakowania. I jak kierowniczka czyta co
do niej przychodzi to powinna się poprawić a jakby to nic nie dało to
znaczy że jest to kierowniczka pocefarmowska odporna na wiedze i pewnie
nie do ruszenia bo z dobrymi koleżankami w izbie.

A jak jesteś z rzeszowa to napisz do mnie i pogadamy co sie da zrobić.