Re: Imię -`@'- Jezus

Data: 2011-01-12 19:04:32
Temat: Re: Imię -`@'- Jezus
Od: "<,,>__" <e...@i...pl>

-`@'-

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał

> Siedziba bodhisattwy Avalokiteśvary.
>
> Ponieważ niektórzy Tybetańczycy uwazają Dalaj-Lamę za wcielenie Pana
-
Nie lubię specjalnie Dalaj lamy...
:o/

> Avalokity, nazwali tak również ziemski pałac w Lhasie, który do czasu
> ucieczki z Chin należał do tej osoby.
> Ale na pewno nie o tę Potalę tu chodzi ;)
>
> Sarva buddhaye eka potala yana, dukkha śantim siddhi phala hoh.
> Tłumaczenie interlinearne:
> Do pełnego buddy jedna droga - Potala; cierpienie w spokój, duchowy owoc,
> hoh!

Cierpienie w spokój ?
Możesz dąc swoje tłumaczenie ?
Proszę...

> Trochę rozbudowane tłumaczenie/interpretacja Jacka Sieradzana:
> ,,Aby nie osiągnąć nic mniejszego od stanu buddy, który jest na wszelki
> sposób doskonały, udaj się do krainy Potala. Oby istoty w sześciu światach
> samsary zostały uwolnione od cierpienia i osiągnęły duchowe realizacje''

Bym poszedł do tej krainy choćby na piechotę,
choćby dziś...
Ale czy ktoś mnie zechce tam zaprowadzić ? :o/

Łoś.u
"Daj se sam siana..."
moja mama

Ps. moja mama wiedziała o wielu rzeczach,
ale zaprowadzić mnie do krainy Potala nie umiała...
Szkoda...
:o/