Re: Imigranci

Subject: Re: Imigranci
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5bd57871$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd58bd6$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd6e342$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd72a6c$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd80f78$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd81753$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd87809$0$502$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd8909b$0$504$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd9a073$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd9c07d$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
<5bdc2bed$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
<5bdcba07$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Sat, 3 Nov 2018 10:21:54 +0100

W dniu 2018-11-02 o 21:56, Kviat pisze:

> RN nie jest zagrożeniem dla jakichś tam kolesi. Faszyzm jest
> zagrożeniem dla wszystkich ludzi.

Jak widać - jest zagrożeniem. Oczywista sprawa - były prezes AmberGold
już 8my rok w areszcie, instytucja europejska właśnie zasądziła wypłatę
odszkodowania dla niego. Takie praktyki gdy "państwo" się mści na swoich
obywatelach to nie przypadkiem faszyzm, a przecie RN jest lata świetlne
od rządzenia.

> Do szkoły chodziłem tak czy siak. O faszyzmie wie każdy, kto chodził
> do szkoły i nie potrzeba na to jakiejś nadzwyczajnej energii.
> Po drugie, nie muszę nic próbować, bo faszyzm sam się zdyskredytował.

To ma być argument?
I nie widzisz w bezprawnym więzieniu ludzi faszyzmu?

> Niepoważne to jest to, co wypisuje tu ikselka.
> Nie ma nic poważnego w wyśmiewaniu rasistki na podrzędnej i dawno
> zdechłej grupie dyskusyjnej.

To twoje teksty są wysoce niepoważne.

> Cytowałeś kogoś, bo sam nie wiesz jaki Ziemia ma kształt?
> Żałosne.

Ty też nie wiesz, pozostaje ci tylko wiara w jej kulistość, żałość do
potęgi entej.

> Tak. Bo chodziłem do szkoły.
> Kształt Ziemi jest znany, a brednia o Atlantydzie, która się schowała
> w innym wymiarze nie jest argumentem, który zasługiwałby na
> jakiekolwiek obalanie.

A powinieneś na nią kamieniami rzucać, dla swojego dobra. Ta szkoła
zrobiła z ciebie tylko bezmyślnego androida.

> Cytowałem kogoś. (to był sarkazm)

Ty nie masz w głowie krzty własnej myśli, ty żyjesz cytowaniem innych,
ta mądra mina jest zupełnie nie na miejscu.

> No przecież, że nie. Ty tylko cytowałeś. (to też był sarkazm)
> To po cholerę brednie cytujesz?

> Traktujesz mnie poważnie cytując brednie?
> Jaja sobie robisz?

Każdego traktuję poważnie.

> To nie drwij. A wtedy też zacznę traktować cię poważnie.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Wiszą mi opinie jakichś androidów.