Re: Imigranci

Subject: Re: Imigranci
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5bd57871$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd58bd6$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd6e342$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd72a6c$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd80f78$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd8260b$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd878c5$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd892ed$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd9a0ba$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
<5bd9caa8$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<5bdc2c69$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
<5bdcbeb8$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Sat, 3 Nov 2018 10:25:06 +0100

W dniu 2018-11-02 o 22:16, Kviat pisze:
> [...]
30534973894056&id=100008127258795

> I nico.
> Kurwa, ja pierdolę :):)

Wulgaryzmy to do dodania pewności sobie? Naprawdę bawi cię to dyktowanie
innym z kim, kiedy i gdzie mają się spotykać?

> Masz na myśli Putina?
> Też mi się to nie podoba.

> Bo chodziłem do szkoły i znam historię.
> Czego nie rozumiesz?

Ale ta szkoła (chyba) zrobiła właśnie ciebie brunatnym.

> [...]
> Zajrzyj kiedyś do podręcznika historii, to zrozumiesz, dlaczego o
> faszyzmie wspomina nawet polska Konstytucja.
>
> Art. 13.
> Zakazane jest istnienie partii politycznych i innych organizacji
> odwołujących się w swoich programach do totalitarnych metod i praktyk
> działania nazizmu, faszyzmu i komunizmu, a także tych, których program
> lub działalność zakłada lub dopuszcza nienawiść rasową i
> narodowościową, stosowanie przemocy w celu zdobycia władzy lub wpływu
> na politykę państwa albo przewiduje utajnienie struktur lub członkostwa.

Co to znaczy "nielegalny" w kraju deklarującym "demokrację" Kto tu może
mówić innym co jest legalne a co nie??? Chyba tylko brunatna menda
ubrana w koszulę demokracji.

> [...]
> faszyzm w Polsce jest zakazany? A może ty uważasz, że powinien być
> dozwolony?
>
> KK
> Art. 256. Propagowanie faszyzmu lub innego ustroju totalitarnego lub
> nawoływanie do nienawiści
> § 1. Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój
> państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych,
> etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość,
> podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia

Winnicki nikogo nie zabił, statut jego partii nie odwołuje się do
hitlerowskiej Mein Kampf. Czego ty od niego chcesz i dlaczego mu nie
dajesz żyć po swojemu?