Imigranci to samo zło

11. Data: 2017-09-13 09:13:44

Temat: Re: Imigranci to samo zło
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> W dniu 2017-09-13 o 06:28, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
>> XL <i...@g...pl> Wrote in message:
>>> <Kviat> wrote:
>>>> W dniu 2017-09-12 o 11:52, XL pisze:
>>>>> L<Kviat> wrote:
>>>>>> W dniu 2017-09-12 o 11:20, XL pisze:
>>>>>>> <Kviat> wrote:
>>>>>>>> http://natemat.pl/217339,polski-imigrant-zgwalcil-dz
iewczyne-w-kosciele-w-anglii-obronca-spotyka-sie-z-p
rzemoca-w-

> Sobie w stopę.

Nie widzę. Ja mam paszport i przekroczę kiedy mi się zachce.
Inna sprawa, że jeszcze się taki wół nie urodził, którym można byłoby mnie
zawlec do czarnej Europy.

--
XL

12. Data: 2017-09-13 09:15:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
iewczyne-w-kosciele-w-anglii-obronca-spotyka-sie-z-p
rzemoca-w-

> Jak zwykle próbujesz uciec od odpowiedzi. Albo udajesz, że pytania nie
> rozumiesz, albo faktycznie nie rozumiesz, bo jesteś zbyt tępa.
> Jeszcze raz, powoli: czy jeżeli jakiś Polak zgwałci, to UE powinna
> zamknąć granicę dla wszystkich Polaków?
>
> Przecież jak ciemnoskóry gwałci, to ty pyszczysz żeby wypieprzyć
> wszystkich ciemnoskórych, a nie nielegalnych,

Gdzie tak "pyszczę"?//ret.

Rozpacz tobą miota, bo chwyciłeś się kłamstwa. To dobrze. Może wreszcie COŚ
zrozumiałeś, DURNIU.

--
XL

13. Data: 2017-09-13 09:26:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:
iewczyne-w-kosciele-w-anglii-obronca-spotyka-sie-z-p
rzemoca-w-

> Jak ci gwoździe z dupy wystają to rany na stopach u niej muszą być.

Se właśnie paznokietki u stóp lakieruję - ran nie widzę. Stópki aksamitne,
paznokietki polakierowane, słoneczko ładnie świeci - da radę jeszcze tej
jesieni sandałki ponosić.
Ale u Kviata widzę CIEMNOŚĆ, CIEMNOŚĆ widzę w tej materii. ??
--
XL

14. Data: 2017-09-13 11:03:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-13 o 08:38, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
iewczyne-w-kosciele-w-anglii-obronca-spotyka-sie-z-p
rzemoca-w-

> Jak ci gwoździe z dupy wystają to rany na stopach u niej muszą być.

Tobie gwoździe z głowy wystają głupolku.
Od kiedy Polacy w UE przekraczają granice w ramach UE nielegalnie?

Jesteś takim samym umysłowym młotkiem jak ikselka :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2017-09-13 11:06:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-13 o 09:26, XL pisze:
iewczyne-w-kosciele-w-anglii-obronca-spotyka-sie-z-p
rzemoca-w-

> Se właśnie paznokietki u stóp lakieruję - ran nie widzę.

Lepiej przeczytaj jakąś książkę, bo rany to tym masz w mózgu. Dziury
znaczy się.

> Stópki aksamitne,

...i gładka kora mózgowa :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2017-09-13 11:07:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-13 o 09:13, XL pisze:
iewczyne-w-kosciele-w-anglii-obronca-spotyka-sie-z-p
rzemoca-w-

> Nie widzę. Ja mam paszport i przekroczę kiedy mi się zachce.

A ja przekraczam bez paszportu.
LOL :) Pewnie nielegalnie :):)

> Inna sprawa, że jeszcze się taki wół nie urodził, którym można byłoby mnie
> zawlec do czarnej Europy.

No. Czyli gówno widziałaś, ale próbujesz się mądrzyć :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2017-09-13 11:12:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-13 o 09:15, XL pisze:
iewczyne-w-kosciele-w-anglii-obronca-spotyka-sie-z-p
rzemoca-w-

> Gdzie tak "pyszczę"?//ret.

Zanikami pamięci też się chwalisz? Żałosne :)
Dasz radę odpowiedzieć na pytanie, czy dalej będziesz się tak wić?

> Rozpacz tobą miota, bo chwyciłeś się kłamstwa. To dobrze. Może wreszcie COŚ
> zrozumiałeś, DURNIU.

No to jak z tą legalnością przekraczania granic przez Polaków w UE?
Wreszcie zrozumiałaś? :):)

Ty mentalnie żyjesz jeszcze w czasach PRLu... paszporty w UE... dawno
się tak nie uśmiałem :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2017-09-13 12:28:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
iewczyne-w-kosciele-w-anglii-obronca-spotyka-sie-z-p
rzemoca-w-

> Tobie gwoździe z głowy wystają głupolku.
> Od kiedy Polacy w UE przekraczają granice w ramach UE nielegalnie?

No właśnie, młotku! Wreszcie zajarzyłeś.

> Jesteś takim samym umysłowym młotkiem jak ikselka :)

Tak, młotku! //młotkowi wypada tylko przytakiwać

--
XL

19. Data: 2017-09-13 12:31:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
iewczyne-w-kosciele-w-anglii-obronca-spotyka-sie-z-p
rzemoca-w-

> A ja przekraczam bez paszportu.
> LOL :) Pewnie nielegalnie :):)

Przekraczaj ile wlezie, pińcet razy na dobę w te i wewte - pochwal się
wynikiem.
A w Opatowie byłeś?
LOL

> No. Czyli gówno widziałaś, ale próbujesz się mądrzyć :)

Powiem tak: własnego kraju nie znasz, a snobujesz się na byle obcym gównie.

--
XL

20. Data: 2017-09-13 12:33:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
iewczyne-w-kosciele-w-anglii-obronca-spotyka-sie-z-p
rzemoca-w-

> Zanikami pamięci też się chwalisz? Żałosne :)
> Dasz radę odpowiedzieć na pytanie, czy dalej będziesz się tak wić?

To ja pytam.

> No to jak z tą legalnością przekraczania granic przez Polaków w UE?
> Wreszcie zrozumiałaś? :):)

Sporo. Ale to juz dawno. Żeś lewacki snob i palant jak twój góró Swetró.

--
XL

Mołodcy!
(pani będzie proszę panią na zakręcie)
A psphome pamiętacie?
Czy psychiatria ma na to jakis fachowy termin? (re: KOD walczy!)
PIS nie jest wcale taki zły!