Imigranci to samo zło

31. Data: 2017-09-14 07:11:09

Temat: Re: Imigranci to samo zło
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-13 o 22:45, XL pisze:

> Pan to doskonale wie, ale do upadłego rżnie głupa. Czy tam innego Greka.
> Liczy na zmęczenie materiału.

Już ty wiesz o jakie granice chodzi :)

> Trzy grosze jak widać potrafią sporo załatwić :-)

Tylko w twojej głowie.
Tonąca chwyta się nawet 3 groszy :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

32. Data: 2017-09-14 09:09:14

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> Eeee? A o jakie granice chodziło? Z RPA? Z Zimbabwe? Z Kongo?
> No bez jaj... UE może zamknąć granice dla Polaków z Ugandą?

Wiesz, mi to się wydawało, że UE ma granice zewnętrzne. Najbliższą po prawo
z Białorusią i Ukrainą.
To Ty wpadłeś na pomysł zamykania granic dla Polaków przez UE, widać
marksizm mocno Cię trzyma.

> Przecież chodziło dokładnie o gwałcących Polaków na terenie UE i
> gwałcących ciemnoskórych na terenie UE.
> Nie rozumiem skąd masz wątpliwości :)

Wielu rzeczy nie rozumiesz i tak zostanie.

33. Data: 2017-09-14 10:50:34

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-14 o 09:09, krys pisze:

> Wiesz, mi to się wydawało, że UE ma granice zewnętrzne.

To źle ci się wydawało. Ma zewnętrzne i wewnętrzne.
Państwa należące do UE mają granice. Czyli UE ma również granice wewnętrzne.

> Najbliższą po prawo
> z Białorusią i Ukrainą.
> To Ty wpadłeś na pomysł zamykania granic dla Polaków przez UE,

Bzdura. Pytałem ikselki czy chce/czy powinno się zamknąć granice dla
Polaków z powodu gwałcicieli.

> widać
> marksizm mocno Cię trzyma.

Co się z tym narodem dzieje? Czytanie ze zrozumieniem kontekstu to jakiś
powszechny problem się zrobił...

UE miałaby zamykać ZEWNĘTRZNE granice dla Polaków, żeby z Polski nie
wjeżdżali do innych państw UE przez Białoruś czy przez Ukrainę?
Serio?

> Wielu rzeczy nie rozumiesz i tak zostanie.

Masz rację. Głupoty nie zrozumiem. I tak zostanie.

Pozdrawiam
Piotr

34. Data: 2017-09-14 12:55:17

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> To źle ci się wydawało. Ma zewnętrzne i wewnętrzne.
> Państwa należące do UE mają granice. Czyli UE ma również granice
> wewnętrzne.

I co, do przekraczania tych zewnętrznych też niczego nie potrzeba, można
sobie tak jak po wewnetrznych jeździć, serio?
Masz jeszcze jakieś rewelacje w zanadrzu?

> Bzdura. Pytałem ikselki czy chce/czy powinno się zamknąć granice dla
> Polaków z powodu gwałcicieli.

Polacy są zawarci w granicach UE, tych zewnętrznych. Które z definicji
powinny być szczelne dla nie - obywateli UE. Polacy chcąc wyjechać do kraju
poza UE też mają zamknięte granice (kluczem otwierającym jest
paszport/wiza).

> Co się z tym narodem dzieje? Czytanie ze zrozumieniem kontekstu to jakiś
> powszechny problem się zrobił...

"Ten naród" nazywa rzeczy po imieniu, a nie w nowomowie.

> UE miałaby zamykać ZEWNĘTRZNE granice dla Polaków, żeby z Polski nie
> wjeżdżali do innych państw UE przez Białoruś czy przez Ukrainę?

UE może nas spróbować wykluczyć ze strefy Schengen, wtedy nie będziemy się
szwędać swobodnie po Europie. Zamykanie granic przed Polakami sam
wymyśliłeś, a ode mnie oczekujesz wyjaśnień?

> Masz rację. Głupoty nie zrozumiem. I tak zostanie.

Masz za bardzo sprany lewacko mózg, żeby cokolwiek zrozumieć.

35. Data: 2017-09-14 14:20:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-14 o 12:55, krys pisze:

> I co, do przekraczania tych zewnętrznych

I nico.
Nie o tych granicach jest mowa.

> też niczego nie potrzeba, można
> sobie tak jak po wewnetrznych jeździć, serio?

Ręce opadają :)

> Masz jeszcze jakieś rewelacje w zanadrzu?

Mam.
Rewelacją dla ciebie byłaby umiejętność czytania ze zrozumieniem.

> UE może nas spróbować wykluczyć ze strefy Schengen, wtedy nie będziemy się
> szwędać swobodnie po Europie. Zamykanie granic przed Polakami sam
> wymyśliłeś, a ode mnie oczekujesz wyjaśnień?

Od ciebie niczego nie oczekuję. Zrozumienie czego dotyczyło pytanie (i
że to było pytanie...) przerosło twoje możliwości intelektualne. Więc
lepiej nic mi nie wyjaśniaj :)

(...)
> Masz za bardzo sprany lewacko mózg, żeby cokolwiek zrozumieć.

No i kolejny pokemon do kolekcji :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

36. Data: 2017-09-14 16:53:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Od ciebie niczego nie oczekuję. Zrozumienie czego dotyczyło pytanie (i
> że to było pytanie...) przerosło twoje możliwości intelektualne. (...)

Zmień chociaż płytę, bo śmieszny jesteś w tym kozim rogu.
--
XL

37. Data: 2017-09-14 17:09:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-14 o 16:53, XL pisze:

> Zmień chociaż płytę,

Najpierw ty.

> bo śmieszny jesteś w tym kozim rogu.

Nigdy cię nie dogonię w tej rywalizacji :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

38. Data: 2017-09-14 17:33:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Najpierw ty.

> Nigdy cię nie dogonię w tej rywalizacji :)
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Coś ci się merytoryka rozjechała.

--
XL

39. Data: 2017-09-14 20:35:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-14 o 17:33, XL pisze:

> Coś ci się merytoryka rozjechała.

A miałaś szansę nie rozjeżdżać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

40. Data: 2017-09-14 22:21:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A miałaś szansę nie rozjeżdżać.

Myślę, że już wiesz, co trzeba. Koniec lekcji. To pa.

--
XL

Mołodcy!
(pani będzie proszę panią na zakręcie)
A psphome pamiętacie?
Czy psychiatria ma na to jakis fachowy termin? (re: KOD walczy!)
PIS nie jest wcale taki zły!