Imigranci z Afryki to samo zło.

11. Data: 2017-09-18 15:25:55

Temat: Re: Imigranci z Afryki to samo zło.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
ml
.html

> Przygłupa nazywamy przygłupem.

Tak, przygłupie, pełna zgoda.

> Naturalnego satelitę Ziemi nazywamy Księżycem.

Se nazywajcie, towarzyszu. Ja nazywam tak też 2016 HO3.

> Zwierza z krótkim ogonkiem, dużymi uszami i trąbą nazywamy słoniem.

Brawo, towarzyszu! Ja nazywam tego zwierza także mamutem.

> Serio to cię bawi?
> Lalki też masz? :)

Jedną. Marionetkę.

--
XL

12. Data: 2017-09-18 18:00:07

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Brawo, towarzyszu! Ja nazywam tego zwierza także mamutem.

> Jedną. Marionetkę.

Każda kobitka ma co najmniej jedną koło siebie. :-)

LeoTar Gnostyk

13. Data: 2017-09-18 18:58:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Każda kobitka ma co najmniej jedną koło siebie. :-)

Ja mam tylko w necie. Jestem gorsza :->

--
XL

14. Data: 2017-09-18 19:05:39

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

>>> Jedną. Marionetkę.

> Ja mam tylko w necie. Jestem gorsza :->

Ani lepsza, ani gorsza. Po prostu posiadasz wszystkie cechy nieświadomej
samicy homo sapiensa. Jeżeli rozwiążesz zagadkę: DLACZEGO tak twierdzę
dostaniesz buziaka. :-)

LeoTar Gnostyk

15. Data: 2017-09-18 19:11:14

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> Ani lepsza, ani gorsza. Po prostu posiadasz wszystkie cechy
> nieświadomej samicy homo sapiensa. Jeżeli rozwiążesz zagadkę:
> DLACZEGO tak twierdzę dostaniesz buziaka. :-)

...pod warunkiem, że publicznie pochwalisz się odpowiedzią. :-)

LeoTar Gnostyk

16. Data: 2017-09-18 19:22:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Ani lepsza, ani gorsza. Po prostu posiadasz wszystkie cechy nieświadomej
> samicy homo sapiensa. Jeżeli rozwiążesz zagadkę: DLACZEGO tak twierdzę
> dostaniesz buziaka. :-)

To żadna zagadka, dlaczego tak twierdzisz ?

--
XL

17. Data: 2017-09-18 19:23:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> ...pod warunkiem, że publicznie pochwalisz się odpowiedzią. :-)

Zachowam ją dla siebie, bo nie kolekcjonuję buziaków od nieznajomych ?

--
XL

18. Data: 2017-09-18 20:52:08

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> To żadna zagadka, dlaczego tak twierdzisz ?

To może wreszcie zdradzisz jej rozwiązanie, co? :-)

LeoTar Gnostyk

19. Data: 2017-09-18 20:53:51

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Zachowam ją dla siebie, bo nie kolekcjonuję buziaków od nieznajomych ?

Skoro nie chcesz buziaka to może chociaż bez buziaka? :-)

LeoTar Gnostyk

20. Data: 2017-09-18 21:32:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Skoro nie chcesz buziaka to może chociaż bez buziaka? :-)

No to wobec tego po co?

--
XL

Taoistyczne błędy.