Impreza

21. Data: 2007-12-10 22:46:20

Temat: Re: Impreza
Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Dec 2007 21:21:13 +0100, bazzzant napisze:

> Podsuwasz mi alternatywne sposoby spędzania wolnego czasu?

nie, ale narrator wściekle się narzucał, drugiego odcinka w ogóle
nie kumam, pierwszy był jakby retrospekcją, drugi przypomina reportaż,
i żadnych konkretnych związków z poprzednim, może chodzić o wprowadzenie
na scenę głównego bohatera, teraz moda na nadrealizm jakiś, czy co?

22. Data: 2007-12-10 23:01:27

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message
> [...]
> sprobowac, dlatego pozniej ja nieslismy prawie.
> Pozostale moje dwie trzydziestki jak zwykle trzymaly fason, wiedzialem ze
> wlasnie je powinienem byl wziac i nie zalowalem....
> Osobiscie wole alkohol, zwlaszcza niezastopiona ZG, do ktorej przekonalem
> w tym roku okolo 150-200 osob, niech sie pizdy ucza pic dobrego alkoholu.
> Powiem jedno: jestem swietnym towarzyszem na wernisaze, wystawy itp
> "uroczystosci" zwiazane ze sztuka, ale cpunow, chociazby niewiadomo jacy
> byli to kurwa nie trawie.
> Dlatego wyladowalismu z tymi dwiema 30tkami u mnie w domu..............

ja tez bym z toba pochodzila...

warte grzechu te 30stki?:)

--
'Television is more interesting than people. If it were not, we would have
people standing in the corners of our rooms. '

23. Data: 2007-12-10 23:12:15

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> Czy mam rozumieć, że ta chudzina z laptopem również jest facetem i
> szuka dwóch lasek na tydzień?
> A jeśli o mnie chodzi - dwie to może niekoniecznie, ale jedna raz na
> jakiś czas... hmmm... ;)))

> Tak.

> Trzeba wiedzieć, jak się wkręcić ;>

Jak mi Bóg miły to nie jest takie proste! ;d

michał

24. Data: 2007-12-10 23:13:17

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Gru, 19:14, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message

> Nie widze kogo pytasz, bo nie cytujesz przedmowcy, ale byc moze jest to
> skierowane pytanie do mnie, wiec odpowiadam.

Nie zacytowalam, poniewaz nie odnosilam sie do zadnej z Twoich
wypowiedzi. Za utrudnienia w rozszyfrowaniu do kogo skierowane pytanie
- przepraszam. Poprostu o tym nie pomyslalam.

> Nie calkowicie, bo to przesada, ale zwracam uwage na drobiazgi.

Hehe... Czyli jednak.

> [...]
> Zwijam kazdy kabel np od telefonu, kompa, przedluzacz, sluchawki itp, tak,
> az czasem bawi to ludzi.
> [...]
Rzeczywiscie moze to wygladac zabawnie :) Mnie rozbawil caly Twoj post
- tresc i forma :)
Mam wrazenie, ze jestes pedantem... Moze nie na kazdym kroku, i
zapewne Twoja pednatycznosc nie graniczy z 'obsesja', ale jednak
pedant, jak nic :)
Dlaczego w ogole o to zapytalam? Lubie wiedziec, czy moje
przypuszczenia/obserwacje na temat osob, ktore mam okazje poznawac
powoli jedynie poprzez slowa, ktore pisza, sie sprawdzaja. Zazwyczaj
sie sprawdzaja... Czy w takim razie, z tego co piszemy, i jak piszemy
(nawet jesli jest to tylko 'kreacja'/'maska' w necie, co przeciez
czasami ma miejsce) rzeczywiscie mozna odczytac jacy naprawde jestesmy
( moze 'naprawde' to zbyt mocne slowo; w sumie czesto sami nie wiemy,
jacy jestesmy 'naprawde'. Zamieniam wiec na - ' czy rzeczywiscie
mozna tak wiele o nas odczytac/dowiedziec sie'), czy jednak sporo
zalezy od intuicji osoby odczytujacej? :) Namotalam, przepraszam, ale
jakos ciezko mi sie dzisiaj wyslowic.

PS. Przypuszczalam, ze jestes perfekcjonista i pedantem :) Czy to
intuicja czy efekt obserwacji (pewnie i jedno i drugie, z przewaga
intuicji jednak) - nie wiem, ale mam w glowie 'portrety' wiekszosci
osob, ktore czytuje na grupach.

--
Fra

25. Data: 2007-12-10 23:19:36

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Himera" <h...@z...org> wrote in message

> ja tez bym z toba pochodzila...

Wiem i wiem, ze kiedys zaproponujesz mi wspolne wyjscie

> warte grzechu te 30stki?:)

Wszystkie 30tki sa warte wiecej niz skretyniale 20tki.
Wsrod 20tki znalezc wartosciowa panne to cud.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

26. Data: 2007-12-11 01:27:09

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> Wszystkie 30tki sa warte wiecej niz skretyniale 20tki.
> Wsrod 20tki znalezc wartosciowa panne to cud.

Zawsze można wziąć sobie 20stkę i się przmęczyć te 10 lat
aż będzie 30tką.

27. Data: 2007-12-11 14:14:15

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Gru, 02:27, "JaKasia" <m...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w
wiadomościnews:fjkhhq$q6k$1@news.albasani.net

> Zawsze można wziąć sobie 20stkę i się przmęczyć te 10 lat
> aż będzie 30tką.

Tylko, wedlug stereotypu, po tych 10-ciu latach facet zapewne bedzie
przechodzil juz 'kryzys wieku sredniego', i znowu mu tylko 20-stki
beda w ... powiedzmy, ze 'glowie'...

--
Fra

28. Data: 2007-12-11 20:45:09

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazzzant" napisał

> Sympatyczna fizjonomia chudziny jest dodatkowym wabikiem dla
> napaleńców. Niewprawny czytelnik nie zauważy że niedożywiona.

Kąt patrzenia nie ten :) A poza tym beznadziejna jest, nie czytałeś?
:D

> Taką właśnie chciałbym Cię zapamiętać

Jezusie! Jakoś tak... eschatologicznie to zabrzmiało ;/

> Wkręć mnie, wkręć mnie! Nie będę Cię na siłę wyciągał z kłębu
> rozgrzanych ciał, umiem się zachować.

Miiichał! Pan do Ciebie ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha

29. Data: 2007-12-11 22:04:11

Od: "bazzzant" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i żadnych konkretnych związków z poprzednim, może chodzić o wprowadzenie
> na scenę głównego bohatera, teraz moda na nadrealizm jakiś, czy co?

Faktycznie nie stanowią zwartej konstrukcji ale podejrzewam że są wstępem do
czegoś większego. Zaczęli w Londynie, następnie Paryż, z wiadomych przyczyn
darują sobie Niemcy i wreszcie się dowiemy jak się ludzie bawią na spotkaniach
psp w Warszawie ;)

30. Data: 2007-12-11 22:15:33

Od: "bazzzant" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :D

> Jezusie! Jakoś tak... eschatologicznie to zabrzmiało ;/

Ta orgia nie wypali, za dużo facetów.

Psychologia wina
Z SCP - przylaczam sie
Z SCP