Re: In the future...

1. Data: 2010-02-08 10:57:51

Temat: Re: In the future...
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hkn76b$brq$1@news.onet.pl...
> [...]
> i posiłki się materializują na żądaniew wraz z naczyniami, a odpadki
> dezintegrują,
> - opracował doskonałego robota do prowadzenia domu,
> - rozwiną technologię in vitro i dzieci stworzone są coraz doskonalsze pod
> względem genetycznym,
> - zmechanizował i zautomatyzował technologię i procesy wychowawcze,
> - wszystkie komputery spiął w jedną sieć, tworząc doskonały mózg
> elektronowy zawierający kompletną bazę danych o ludzkości z interfejsem do
> interaktywnej rozrywki intelektualnej.
> Do czego więc jeszcze mogą mieć zastosowanie kobiety?

A odpowiedź brzmi:
DO SZCZĘŚCIA :-)))))

(i to też działa w dwie strony)
MK

2. Data: 2010-02-08 12:33:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobiety są niezbędne męczyznom.

Mogę się zgodzić, że pedałom [i krypto-pedałom] prawdopodobnie
trudno to pojąć, jeśli w ogóle jest to możliwe w ich wypadku.

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> bredzi w wiadomości

3. Data: 2010-02-08 12:47:14

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ender" <e...@n...net> wrote in message

> Pytałem o niezastępowalne funkcje, nawet przy rozwoju technologicznym aż
> po granice wyobraźni, a nie o twoje pedalskie teorie.
> ENder

Maszyna nie zareaguje gdy ją opierdolisz jak kozę za obierki...

4. Data: 2010-02-08 13:26:32

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są już od dawna obrazy o przeniesieniu matrycy emocjonalnej na układy
> elektroniczne. Nawet chyba w owej Barbarelli to już było.
> Albo chociażby moduły bólu przy torturowaniu robotów w Gwiezdnych Wojnach?
> Nie popisałeś się.
> ENder

Tak, oczywiście......
i co jeszcze?

Obśmiałam się jak skunks, wiedząc czym są teraz "zaawansowane systemy AI".

MK

5. Data: 2010-02-08 17:43:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

... mężczyznom.

--
CB

... męczyznom.

6. Data: 2010-02-08 17:48:39

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message
> ... mężczyznom.
>
> --
> CB
>

> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości
>
> ... męczyznom.

He..he, babski brak zdecydowania.

7. Data: 2010-02-08 17:58:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli już o tym mowa, to niektórzy goście, tacy jak m.in. niejaki
Michał Piróg, preferują emocjonalność w wydaniu ~męskim
niż kobiecym.

To chyba dobra wiadomość dla MSa. ;)

Jeśli natomiast o mnie chodzi, to uwielbiam kobiety.
U w i e l b i a m. :)
[Oczywiście nie wszystkie. Notabene niektóre napawają mnie
nawet odrazą.]

I nie wyobrażam sobie świata bez kobiet.

No ale ja nie jestem pedałem, ani krypto-pedałem.
[W sumie, to trudno mi to sobie nawet wyobrazić, jak w ogóle
można być pedałem, tym bardziej, że to takie obrzydliwe.
I chore.]

Kobiety są najlepsze! ;)

PS: czy pisałem coś o jakiejś "matrycy emocjonalnej"?
Really?

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> ... matrycy emocjonalnej
> Nie popisałeś się.

Re: In the future...
Re: In the future...
Wartości chrześcijańskie w praktyce (The best of Radio Maryja)
CZY TEN...
Re: In the future...