Re: Incepcja

Data: 2012-02-20 21:51:54
Temat: Re: Incepcja
Od: "h...@h...hm" <h...@h...hm>

W dniu 2012-02-20 22:47, Ikselka pisze:

> Niemal zawsze, kiedy mam nastawiony budzik na okresloną godzinę z powodu
> WAŻNEJ sprawy, budzę się jakieś 10 minut przed tą godziną... Myślę, że mój
> mózg we śnie nadal odczuwa/rejestruje upływ czasu, a że w odróżnieniu od
> stanu czuwania ten proces nie jest rozpraszany żadnymi czynnościami ani
> okolicznosciami/sygnałami z zewnątrz, no to w okreslonym momencie "budzi"
> się.

No dokladnie, tez tak mam. Tylko nie 10, a 2-3 min:)
Ba, to nawet dziala na podobnej zasadzie, jak to, ze np. wieczorem
ktos powie mi zebym jutro o czyms mu przypomnial, cos zrobil, albo
wpadne na jakis pomysl przed snem a nie chce mi sie notowac -
to jesli zaczne sobie wmawiac, ze na pewno nie bede tego jutro pamietal,
to jest tak, ze to jest moja pierwsza mysl rano :)

Jesli natomiast zaczalbym sobie wmawiac, ze musze zapamietac, to na bank
zapomne. Dziwne, ale dziala zawsze.