Indeks Glikemiczny - pytania

1. Data: 2002-12-02 21:57:26

Temat: Indeks Glikemiczny - pytania
Od: "Mate0" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Mam pare pytan co do IG.

Nie moge nigdzie znalezc informacji o brukselce, brokulach?
Mozna je smialo jesc w diecie MM?

A jakie jest wasze zdanie na temat gotowanej kaputy kiszonej?

Np. kapusta kiszona z grzybkami?

Wolno czy nie wolno?

Aha, mozecie jeszcze mi polecic jakis Jogurt naturalny 0%? Jaka firma go
robi, gdyz u mnie w sklepie sa tylko 3% Danone i Zott.

Mate0
m...@i...pl

2. Data: 2002-12-03 08:07:47

Temat: Re: Indeks Glikemiczny - pytania
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha, mozecie jeszcze mi polecic jakis Jogurt naturalny 0%? Jaka firma go
> robi, gdyz u mnie w sklepie sa tylko 3% Danone i Zott.

Np. Jogo Max, Fruchtegut itp.
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

3. Data: 2002-12-03 08:14:22

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

> Czesc
>
> Mam pare pytan co do IG.
>
> Nie moge nigdzie znalezc informacji o brukselce, brokulach?
> Mozna je smialo jesc w diecie MM?

Mozna smialo IG <10 :)

> A jakie jest wasze zdanie na temat gotowanej kaputy kiszonej?

Kapusta kiszona surowa i gotowana jest pyszna i zdrowa.

> Np. kapusta kiszona z grzybkami?

z grzybkami jest jeszcze lepsza :)

> Wolno czy nie wolno?

Oczuwiscie.
Generalnie wszystkie zielone warzywa wolno jesc surowe i gotowane !
Ich indeks zawyczaj jest < 10

> Aha, mozecie jeszcze mi polecic jakis Jogurt naturalny 0%? Jaka firma go
> robi, gdyz u mnie w sklepie sa tylko 3% Danone i Zott.

Ojejku :)
W takim duzym miescie napewno jest duzo sklepow.
Jesli jogurt jest 0% to pisze to duzymi literami :)

Pozdrawiam serdecznie
Saman_tha

4. Data: 2002-12-03 08:30:43

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mate0" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czesc
>
> Mam pare pytan co do IG.
>
> Nie moge nigdzie znalezc informacji o brukselce, brokulach?
> Mozna je smialo jesc w diecie MM?

Oczywiscie ,maja bardzo niski IG.

> A jakie jest wasze zdanie na temat gotowanej kaputy kiszonej?

Bardzo dobre mam zdanie na jej temat i mozesz spokojnie cudowac w kuchni z
kapusta.
> Np. kapusta kiszona z grzybkami?

Oczywiscie ,i bigos, i kapusta z grochem.

Aha, mozecie jeszcze mi polecic jakis Jogurt naturalny 0%? Jaka firma go
> robi, gdyz u mnie w sklepie sa tylko 3% Danone i Zott.

Firmy-Obory,YOGO i wiecej nie pamietam.Dobrze poszukaj w sklepie.
Pozdrowienia Hafsa

5. Data: 2002-12-03 08:56:31

Od: "Jollen" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha, mozecie jeszcze mi polecic jakis Jogurt naturalny 0%? Jaka firma go
> robi, gdyz u mnie w sklepie sa tylko 3% Danone i Zott.

Ja kupuje w Tesco jogurt Bioguretta firmy MAGDA z Szaflar
0 % tluszczu i cukru

Pozdr Jollen

6. Data: 2002-12-03 09:45:14

Od: "deFER" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a do bigosu można wrzucić przecier pomidorowy ?

7. Data: 2002-12-03 10:02:38

Od: "M@ga" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mate0" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> Nie moge nigdzie znalezc informacji o brukselce, brokulach?
> Mozna je smialo jesc w diecie MM?
Można, najlepiej gotowane na parze.

> A jakie jest wasze zdanie na temat gotowanej kaputy kiszonej?
> Wolno czy nie wolno?
Wolno!

> Aha, mozecie jeszcze mi polecic jakis Jogurt naturalny 0%?

Radzę abyś nie przeceniała znaczenia tego 0% tłuszczu.

Najlepiej oczywiście zrobić sobie jogurt samemu (sam tak postępuję - jak
zechcesz, mogę opisać), ale nie każdy może się w to bawić.

Nie powinno się również przeceniać, tej tak obecnie przez reklamy firm
mleczarskich promowanej, potrzeby konsumowania jogurtów.

W naszym klimacie (zimnym), konsumowanie dużej ilości jogurtów (nawet
wyłącznie naturalnych), jest dosyć dyskusyjne.
W krajach skąd przywędrował do nas jogurt, jest on konsumowany w
zbilansowanym energetycznie posiłku( np.z gorącą kaszą), mimo ciepłego
klimatu.

Pozdrawiam
M@ga

8. Data: 2002-12-03 10:19:59

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

l> a do bigosu można wrzucić przecier pomidorowy ?

lepiej pomidorki :)
chyba ze wlasny przecier w tedy jaknajbardziej :)

ale narobiliscie mi smaka tym bigosem :)

Saman_tha

9. Data: 2002-12-03 10:45:49

Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha, mozecie jeszcze mi polecic jakis Jogurt naturalny 0%? Jaka firma go
> robi, gdyz u mnie w sklepie sa tylko 3% Danone i Zott.

A ja kupuje nowosc Danona - Vitalinea z "duzymi" he he kawalkami
owocow 0,1% tluszczu. W skladzie zamiast cukru: fruktoza i aspartam.
Calkiem smaczny... Danone jest dosyc popularny a rynku wiec nie
powinenes miec klopotow z dostaniem tego wynalazku:)

pozdrawiam,
Karolina

10. Data: 2002-12-03 11:05:01

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> l> a do bigosu można wrzucić przecier pomidorowy ?
>
> lepiej pomidorki :)
> chyba ze wlasny przecier w tedy jaknajbardziej :)
>
> ale narobiliscie mi smaka tym bigosem :)
>
> Saman_tha

Robilam niedawno bigos i zzarlam do ostatniego kawalka mieska i kapusty .Ale
wlasciwie po co do kwasnej kapusty jeszcze pomidory?Pozdrawiam Hafsa

tombak
Dieta zrównoważon
dieta bez bialka i potasu
MM - brak śniadania