Indesit, Ariston co sądzicie?

1. Data: 2004-04-08 06:25:29

Temat: Indesit, Ariston co sądzicie?
Od: "K@PA" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co sadzicie o pralkach firmy Indesit i Ariston?
Dokladnie chodzi mi o modele (ładowane od góry)
Indsit WT 120
Ariston ATD 120

Bylem juz zdecydowany na Zakupu Electroluxa EWT 1215
ale czy faktycznie warto wydawac ok 400 zl wiecej
za Electroluxa, skoro Indsit i Ariston maja te same funkcje
(a moze nawet wiecej).
Niby Electrolux lepsza firam ale jak pralka ma sie popsuc
to i tak sie popsuje chocby to byla najlepsza firma

Co o tym sadzicie??
Dzieki.
Pozdro.

1. Data: 2004-04-08 06:41:41

Temat: Re: Indesit, Ariston co sądzicie?
Od: "Lesio5" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K@PA" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Bylem juz zdecydowany na Zakupu Electroluxa EWT 1215
> ale czy faktycznie warto wydawac ok 400 zl wiecej
> za Electroluxa, skoro Indsit i Ariston maja te same funkcje
> (a moze nawet wiecej).

Wg mnie nie warto z powyzszych powodów i dlatego kupilem Aristona a nie
electroluxa.

--
Leszek Grelak - Lesio5

1. Data: 2004-04-08 06:53:16

Od: "Andrzej Czekajewicz" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesio5" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Jako że Indesit i Ariston to praktycznie ta sama fabryka, obie są chyba
równie dobre. Znam 4 osoby, które mają Aristony albo Indesity (lecz ładowane
od frontu) i sprawują im się bezawaryjnie.
Electrolux jest wg mnie za drogi.

Pozdrawiam
Andrzej Czekajewicz
------------
...: KLIMATOP :... Sklep z dobrym klimatem
web: www.klimatop.pl ; e-mail: b...@k...pl
tel./fax (022) 743-21-22, GG: 7958287
------------

1. Data: 2004-04-13 09:01:26

Od: "Marcin " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak się boisz Aristona i Indesita można można dokupić Wizę albo Paszport
przedłużający gwarancję do 4 lub 5 lat.
Zawsze możesz wytargować u sprzedawcy na pewno ma. Wiem sam sprzedaję.
Powiedz że kupujesz dobrą pralkę i drogą że mógłby Ci dołożyć do niej Wize
lub zmniejszyć cenę(wtedy kupisz sam, Wiza 109PLN a paszport 149PLN)...
Pozdrawiam Marcin

K@PA <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> (a moze nawet wiecej).
> Niby Electrolux lepsza firam ale jak pralka ma sie popsuc
> to i tak sie popsuje chocby to byla najlepsza firma

pralka Indesit WIL 105 v Candy CBD 100
i jeszcze schody , za ile?
kaloryfery miedziane i stalowe o co tu chodzi?
kominek jak sie zorintowac z wszystko z nim w porzadku
Wynajem mieszkania (pokoju), ryczałt.