Indoktrynacja...od chrztu po grób...

1. Data: 2007-03-14 18:23:00

Temat: Indoktrynacja...od chrztu po grób...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e...@p...onet.pl...
news:erot8b$1a4$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
>
> Jeśli student sam z siebie nie będzie umiał wzbudzić rozumu do
> samodzielnej pracy to będzie skazany już na wieczne ględzenie
> kreacjonistycznych bzdur, bez względu na to gdzie studiował...
>
> Znam sporo ludzi dobrze wykształconych w kraju, lekarzy czy
> innych których podejrzewałbyś o zdolność samodzielnego myślenia
> a mimo to kazania w niedziele traktują nadrzędnie do uniwerku.
> Nic im nie pomogły lata studiów biologii, genetyki - do śmierci
> będą powtarzać uparcie te brednie o dziewicy Maryi i o tym że
> żaden Katolik od małpy nie pochodzi -przecież to się nie godzi ;-)

Jeśli nawet ty Pszemolku widzisz jak "skuteczna" jest indoktrynacja
religijna wtłaczana od małego w główki "bożego ludku" to doprawdy coś z tym
trzeba zrobić...a przynajmniej o tym więcej mówić... ;)

[dumny z własnego odprogramowania -Sky] ;P

2. Data: 2007-03-14 19:30:10

Temat: Re: Indoktrynacja...od chrztu po grób...
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tym
> trzeba zrobić...a przynajmniej o tym więcej mówić... ;)
>
> [dumny z własnego odprogramowania -Sky] ;P

I zagubiony, jak mysz kościelna.
Norek.

ett

3. Data: 2007-03-14 21:03:51

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eTaTa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:et9id5$9os$...@n...onet.pl...

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomo?ci

dyskusyjnych

> tym

> I zagubiony, jak mysz kościelna.

Chciałbyś! ;D
Nigdy nie miałem większej jasności odnośnie uzasadnień dla swoich poglądów
jak ostatnio... ;)

Swoją drogą ciekaw jestem na czym !konkretnie! opierasz przekonanie o moim
żekomym "zagubieniu"?
Jakaś analizka? Proszę bardzo... :)
Bo chyba nie pozwolisz mi domyślać się iż jedynie na twoim "widzimisię" czy
"postawie życzeniowej" się sprawa zaczyna i kończy? ;D

A swoją drogą -ty eTat jesteś widzę przywiązany do tej
"instytucji"? ;)
Co cię w niej tak pociąga? Co trzyma? Tak serio pytam! :)
Nie zbywaj -możesz dać w końcu niniejszym "komuś" szansę na zmniejszenie
"zagubienia"... ;)
Choć i podważenie twoich "świętości"...więc ostrożnie... ;P

PS: obiecaleś spróbować coś wydoić dla mnie ze swoich zdjątek "śladów na
śniegu"...?
Można jeszcze na to liczyć? Czy się przeliczę? ;)

4. Data: 2007-03-15 04:11:25

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:et9eih$rf1$1@news.onet.pl...
> Jeśli nawet ty Pszemolku widzisz jak "skuteczna" jest indoktrynacja
> religijna wtłaczana od małego w główki "bożego ludku" to doprawdy
> coś z tym trzeba zrobić...a przynajmniej o tym więcej mówić... ;)

No i po co takie głupkowate zaczepki?

5. Data: 2007-03-15 20:23:44

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e...@p...onet.pl...

> No i po co takie głupkowate zaczepki?

A wiesz że tym razem to nie zaczepka! ;)
Nawet tego nie potrafisz wychwycić...Pszemolku...taki już twój los... ;P

6. Data: 2007-03-16 22:16:00

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:etca0p$n05$1@news.onet.pl...
> Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:e...@p...onet.pl...

> A wiesz że tym razem to nie zaczepka! ;)
> Nawet tego nie potrafisz wychwycić...Pszemolku...taki już twój los... ;P

Jesli nie byla to zaczepka, to co to bylo to "jesli nawet ty widzisz"?
Co probowales przez to wyrazic? Czy ja wedlug Ciebie jakis biskup jestem?

7. Data: 2007-07-21 20:07:35

Temat: Indoktrynacja
Od: "Sky" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky

Z ust mi to wyjąłeś.

Sky.

8. Data: 2007-12-07 07:32:12

Temat: Wręcz przeciwnie, stawia się ją na świeczniku, aby świeciła wszystkim.
Od: "JerryKeey _ _" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ab

9. Data: 2008-10-08 13:42:59

Od: "J. Ja worski _" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego powodu Piotr [naszych czasów] już w latach sześćdziesiątych
dwudziestego wieku pozwolił na opublikowanie dokumentów Stolicy Świętej z
czasów II wojny światowej.

Zabić z dobrego serca...
Lekarz wobec pacjenta
Piekło pogardy
Casting do serialu o życiu krakowskich studentów!
Testy psychologiczne, a kanon wykonywanych zawodów