Re: kto z was by odniósł?

1. Data: 2007-03-14 18:41:45

Temat: Re: kto z was by odniósł?
Od: "Nick" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Mar, 04:59, "Bluzgacz" <b...@w...pl> wrote:
> "tren R" <t...@p...na.swiat> wrote in message

> Kazdy by zatrzymal taka sume, nawet grupowa idiotka Magdalena.
> Nie oszukujmy sie, wszyscy sa madrzy dopoki nie przychodzi wlasciwy moment -
> w tym przypadku znalezienie sporej sumy.
> Wiec moja rada dla wzorow cnot moralnych w tym watku: skonczcie kurwa
> pierdolic i wypierdalajcie.

I tym razem mnie nie zawiodłeś.
Ten polot, styl.
Nikt tak nie pisze jak ty.
Napisz coś jeszcze.
Nie mogę się doczekać następnej wiadomości od ciebie.

Jesteś niczym pajac na sznurku. Macha łapkami i dzieci się cieszą.
Będę rozczarowany jeśli o mnie zapomnisz.

Nick

2. Data: 2007-03-14 21:49:48

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nick <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@y...googleg
roups.com...
> [...]

Jesteś niczym pajac na sznurku. Macha łapkami i dzieci się cieszą.
Będę rozczarowany jeśli o mnie zapomnisz.

===
Napraszasz się "zbluzgania"? ;)
Popieram! ;D

Indoktrynacja...od chrztu po grób...
Zabić z dobrego serca...
Lekarz wobec pacjenta
Piekło pogardy
Casting do serialu o życiu krakowskich studentów!