Indywidualni (z ISO)

1. Data: 2001-10-03 08:48:48

Temat: Indywidualni (z ISO)
Od: "baciu" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Indywidualność, to odrębność.
Indywidualista różni się od jednostki grupowej.
Jest inny.

Człowiek grupowy, żyje z zasadami grupy, jest częścią
grupy. Indywidualista także, ale jest częścią, która potrafi zachować
własną odrębność. Człowiek grupy w pewien sposób scala się
z grupą, jest jej częścią, jest posłuszny grupie. Przepływa przez
niego energia grupy, która rządzi jego motywami.
Człowiek grupowy jest posłuszny energii grupy, mocy jej autorytetu,
mocy emocji które projektuje jako atrakcyjne, silne. Temu się
podporządkowuje. Grupa również daje sygnały wizji czegoś jako
niewłaściwe. Ganiony człowiek grupowy, widzi moc energii
grupy jeszcze silniej, jeszcze bardziej staje się jej posłuszny.
Człowiek grupowy jest od tych emocji uzależniony, wierzy w to
że są one potrzebami w jego życiu. Dlatego się do nich dostosowuje.

Indywidualność to odrębność. Indywidualność nie tworzy stronienia od
grupy, lecz czyni takiego człowieka niezależnym od niej emocjonalnie
- samodzielnym, usamodzielnionym.

W życiu mało jest takich ludzi. Dla człowieka przeciętnego - grupowego,
indywidualista to już taki ktoś to choć trochę wysunął się w szeregu
w kierunku indywidualności. Ty tylko bardziej indywidualny człowiek
grupowy.

Grypa żyje jak jeden organizm w grupie osób "grupowych". Jednak człowiek
taki jest w tej grupie pionkiem. To wcale nie ułatwia pracy jego w grupie,
wręcz przeciwnie staje się szary i nie myślący. Wykonuje tylko grupowe
rozkazy. Nie zastanawia się nad sobą i nad efektywnością. Tworzy tylko,
szarą masę, społeczność której brak jest indywidualności.

Grupa ludzi indywidualnych jest bardziej żywa, energiczna. Zyskuję to
przez
brak uzależnienia od grupy. Ludzie w tej grupie mniej zastanawiają się nad
konwenansami, są mniej podporządkowani, a więc skłonni do większej
samodzielności w twórczości. Stanowią odrębność, więc nie dążą do
kontrolowania siebie wzajemnie, narzekania na siebie, usiłowania
podporządkowania
siebie. Co daje większą sprawność działania, mniejsze konflikty, większą
swobodę działania oraz zdrowszą atmosferę, co daje większe zdrowie
psychiczne.

ps.
Pozdrawiam Irka z domu wielkiego brata ;)

1. Data: 2001-10-03 10:36:09

Temat: Re: Indywidualni (z ISO)
Od: m...@p...fm (MadMax) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> psychiczne.
>

> ps.
> Pozdrawiam Irka z domu wielkiego brata ;)

--------
99% trafien. 1% rezerwy, zeby innym nie bylo przykro.
Nowe Centrum Wyszukiwania >> http://szukaj.interia.pl/

1. Data: 2001-10-03 18:27:57

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko, że nadal nie widać Twojego ISO 8859-2 :((((((((((((((

Wejdź w OE do: Narzędzia/Opcje... zakładka "wysyłanie" poszukaj linii
"Format wysyłania do grup dyskusyjnych" obok będzię przycisk "Ustawienia
zwykłego tekstu" kilkasz i w nowym oknie wybierasz format wiadomości jako
"MIME" (wstawiasz kropeczkę w kółeczku obok tej opcji)

Jeżeli faktycznie masz dobrze ustawione kodowanie to po takim zabiegu w
każdym nagłówku Twojej wiadomości powinien być widoczny wpis:
Jak nie masz takiego wpisu to nawet się nie wypuszczaj z polskimi znakami,
bo czytniki osób czytających poza Polską nie umieją rozpoznać formatu
kodowania (na podstawie tego wpisu w naglówku czytnik automatycznie dobiera
odpowiednie kodowanie) i mają krzaki zamiast polskich znaków.
Jak będziesz miał taki wpis w nagłówku (wchodzisz do niego klikając na
właściwości {lub lewy ALT+Enter a następnie CTRL+TAB} wybranego artykułu
grupowego - w tym wypadku Twojego) to możesz (wręcz dla Polaków jest to
wskazane) używać do woli polskich liter.

--
TNIJ CYTATY !!!

1. Data: 2001-10-04 08:24:10

Temat: Odp: Indywidualni (z ISO)
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniku baciu

Dowiedziałem się nad wyraz ciekawych rzeczy :-)

> Grypa żyje jak jeden organizm

Bo dotąd myślałem, że to wirus
czyli takie maluśkie robalki
No ale jak masz nowe dane to fajnie.
A grypa w grupie jest zaraźliwa. Nie?

No i jeszcze :-))

> Grupa ludzi indywidualnych jest bardziej żywa, energiczna. Zyskuję to
> przez brak uzależnienia od grupy.

No to też nowość. Jakżeś sobie to wykoncypował :-))
Masło w maśle jest tłustsze?

> ps.
> Pozdrawiam Irka z domu wielkiego brata ;)
i ciocię Krysię i wszystkich nauczycieli, którzy tchnęli we mnie mądrość.

pozdry
eTaTa
A świstak siedzi i zawija to masło ...

Pokłony dla filozofów :-))

1. Data: 2001-10-04 10:03:06

Od: "baciu" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> właściwości {lub lewy ALT+Enter a następnie CTRL+TAB} wybranego artykułu
> grupowego - w tym wypadku Twojego) to możesz (wręcz dla Polaków jest to
> wskazane) używać do woli polskich liter.

Eh jaki spec od mikrosoftu ;)
heh
dzięki

czy teraz mam dobrze
śćółąę?

1. Data: 2001-10-04 10:07:15

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"baciu"
> Eh jaki spec od mikrosoftu ;)

Żaden spec tylko przekazuję to co mi inni mądrzejsi ode mnie przekazywali
gdy sam miałem shuśtane kodowanie polskich liter w moim Outlook-u
Express-ie, a reszta to własna wielogodzinna praktyka i użeranie się z OE ;)

> czy teraz mam dobrze
> śćółąę?

Aaaach wyśmienicie chwała Ci za to, że nie będzie już krzaków u Ciebie :)
Zabieram się za następną osobę i jej OE :)

1. Data: 2001-10-04 10:08:21

Od: "baciu" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to też nowość. Jakżeś sobie to wykoncypował :-))
> Masło w maśle jest tłustsze?

ale można sobie posmarować tyłek i się ślizgać z górki.
No chyba że wolisz wejść komuś w tyłek ;)

1. Data: 2001-10-04 10:46:22

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik baciu
> ale można sobie posmarować tyłek i się ślizgać z górki.
> No chyba że wolisz wejść komuś w tyłek ;)

Chcesz o tym porozmawiać?

:-)))

1. Data: 2001-10-04 12:52:32

Od: "baciu" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcesz o tym porozmawiać?

wo

Ej Etatku pytam z ciekawości/
Czy ty się zajmujesz psychologią?
Studiujesz, czy coś?

1. Data: 2001-10-04 16:56:02

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"baciu"
> Ej Etatku pytam z ciekawości/
> Czy ty się zajmujesz psychologią?
> Studiujesz, czy coś?

To z tej czystej ciekawości trzeba było się pojawić w Alchemii na spotkaniu
to byś się wszystkiego dowiedział.
Etata zajmuje się psychologią.... na grupie :)

--
TNIJ CYTATY !!!

Indywindualni
witam...
Co to jest za kompleks, gdy ktos ciagle pisze o psychiatrach, szpitalach, kitlach, zamknieciach ..
etap...
ciekawość