Informacja na temat serwerów news

1. Data: 2000-03-01 22:53:01

Temat: Informacja na temat serwerów news
Od: m...@u...idn.org.pl (Michal 'Orr' Daszkowski) szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ zapewne nie wszyscy tu obecni czytują
pl.internet.komunikaty, pozwalam sobie zacytować post, który tam się
pojawił:

From: Tomasz R. Surmacz <t...@b...bnafh.bofh.org.pl>
Newsgroups: pl.internet.komunikaty,pl.news.admin
Subject: Dostęp do serwerów news z *.ppp.tpnet.pl.
Date: 29 Feb 2000 17:05:36 GMT

Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
: Zgodnie z ogolnymi ustaleniami etc, serwer news.uw.edu.pl przestaje
: byc ogolnodostepny dla uzytkownikow *.ppp.tpnet.pl

To może od razu hurtem, aby nie "rozdrabniać się" na komunikaty od
poszczególnych administratorów serwerów:

Zgodnie z ustaleniami podjętymi wcześniej wspólnie przez administratorów
większości serwerów news w Polsce (w tym administratorów news.tpnet.pl),
od marca 2000 "anonimowi" klienci dialupów *.ppp.tpnet.pl będą mogli
korzystać w celu czytania i wysyłania listów wyłącznie z serwera
news.tpnet.pl. Na pozostałych serwerach umożliwiających do tej pory
taki dostęp konfiguracja zostanie zmodyfikowana, pozwalając na dostęp
wyłącznie użytkownikom lokalnym oraz tym, którzy uzgodnili wcześniej
taki dostęp z administratorem serwera. W przypadku niektórych serwerów
i po uzgodnieniu z ich administratorami, lokalni użytkownicy mogą uzyskać
dostęp z sieci TPNET po podaniu hasła dostępowego do serwera.

Pozostali użytkownicy dialup-ów TPNET powinni korzystać z serwera news.tpnet.pl.

Więcej informacji dotyczących poszczególnych serwerów można
z reguły uzyskać pod adresem http://ADRES.SERWERA.NEWS/,
np. http://news.task.gda.pl/ czy http://news.icm.edu.pl/, a także
na ogólnej stronie dotyczącej usenet news w Polsce - pod adresem
http://www.usenet.pl/

--
_________
(_ _' __) Tomasz R. Surmacz, PGP key Id: 56A1520D, t...@a...usenet,pl
| (__ \ FAQ polskich grup news: http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.html
|__(____/ English ver.: http://www.usenet.pl/doc/news-pl-new-site-faq.html

Jednocześnie przypominam, że serwer news.idn.org.pl może zostać
udostępniony każdej osobie związanej w jakikolwiek sposób
ze środowiskiem osób niepełnosprawnych.

Dokładne informacje dotyczące działania serwera są na jego stronie:
http://news.idn.org.pl

Pozdrawiam
Michał 'Orr' Daszkowski -- administrator news.idn.org.pl

--
/~~\ __ __ ____________________________________________________
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <o...@i...pl> PGP: DB36A1F1 |

2. Data: 2000-03-06 11:05:31

Temat: Re: Informacja na temat serwerów news
Od: m...@u...idn.org.pl (Michal 'Orr' Daszkowski) szukaj wiadomości tego autora

A więc stało się! ;-) Dnia Tue, 07 Mar 2000 09:13:02 +0100, osoba podpisująca
się: Apik <a...@c...pl>, w artykule:

Co masz na myśli?

Pozdrawiam
Orr

--
/~~\ __ __ ____________________________________________________

3. Data: 2000-03-06 13:56:15

Od: "Radoslaw Tatarczak" <r...@z...olsztyn.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powialo monopolem....
> --
Mowiac szczerze nie rozumiem Twojej wypowiedzi. Tu nie ma jakiegos monopolu,
tylko admini woleli zeby to tpsa przejela caly ciezar odpowiedzialnosci za
"anonimowych" laczacych sie przez ppp (np rzeczy typu abuse itp).
R.T.

4. Data: 2000-03-07 08:13:02

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal 'Orr' Daszkowski napisał(a):

> Ponieważ zapewne nie wszyscy tu obecni czytują
> pl.internet.komunikaty, pozwalam sobie zacytować post, który tam się
> pojawił:

ciach

Powialo monopolem....
--
Pozdrowka
a...@c...pl

5. Data: 2000-03-07 19:39:20

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radoslaw Tatarczak napisał(a):

> [...]
> tylko admini woleli zeby to tpsa przejela caly ciezar odpowiedzialnosci za
> "anonimowych" laczacych sie przez ppp (np rzeczy typu abuse itp).

O to przepraszam zrozumiałem tą informację jako kolejną próbę monopolu
TPSA
--
Pozdrowka
a...@c...pl