jak zalozyc wlasna firme?

1. Data: 2000-03-01 08:20:13

Temat: jak zalozyc wlasna firme?
Od: "Maciek" <m...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
chcialem zalozyc dzialalnosc gospodarcza (uslugi) i w zwiazku z tym mam
pytania:
- w jakich urzedach sie to zalatwia i w jakiej kolejnosci
- ile placi sie ZUS-u (jestem rencista)
- czy dla prowadzacych dzialalnosc rencistow sa jakies ulgi

mam nadzieje ze jestescie w stanie mi jakos pomoc.
dzieki, maciek.

2. Data: 2000-03-01 10:38:48

Temat: Odp: jak zalozyc wlasna firme?
Od: "Pearl" <p...@a...bti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciek <m...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1p4v4.18135$W...@n...tpnet.pl...
> czesc,
> chcialem zalozyc dzialalnosc gospodarcza ...

Witam!
Właśnie wałkują ten temat na pl.soc.prawo. Zaczęli 26.02.00 r. Zajrzyj.
--
Pozdrawiam.
Pearl

3. Data: 2000-03-03 19:23:40

Od: "Spin" <S...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć !

W urzędzie (gminy, miejskim itp.), czyli tam, gdzie dokonuje się rejestracji
otwieranych działalności gospodarczych, możesz otrzymać książeczkę opisującą
wszystkie kroki i formalności pt. "Moja firma".

Spin
P.S.
Tak przynajmniej jest we Wrocławiu.

konkurs :-)) !!