Re: Inicjacja seksualna ala Leo

From: "TRABUL" <9...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Inicjacja seksualna ala Leo
Date: Mon, 14 Aug 2000 21:01:05 +0200
Sender: [90600897 mail.onet.pl]@pa42.piotrkow.ppp.tpnet.pl

Użytkownik Astec SA <b...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...pl...
TRABUL wrote:

> Tzn. w jakich aspektach miał rację!?
> Według mnie to co pisał to był jeden wielki stek bzdur sprowadzający się
> do jednego: "walić babę młotkiem po głowie, aż... " . Cytat dosłowny.
> I choć to był jakiś tam folklor to mnie martwiło, że jest on po prostu
bardzo
> chory, nieszczęśliwy i bez szans na szczęście. :((

Rownosc, wolnosc, braterstwo to piekne hasla i teoretycznie to jestem nawtet
za :-)).............ale praktycznie juz mniej !!! Nie ma tak, ze wezmiesz
sobie kobitke i bedziesz postepowal w mysl ksiezycowych, a w zamian
otrzymasz dozgonna milosc !!! Tam gdzie jest dwoje ludzi musi byc rowniez
relacja kto nad kim, albo kto pod kim !!!..........mowiac prosto......kto
kogo ??? No i przewaznie niestety jest tak, ze za cene dupy ( nie tylko )
panowie spadaja w nicosc !!! ...........

TRABUL