Inox - zarysowania

1. Data: 2004-11-04 07:42:00

Temat: Inox - zarysowania
Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Moja rodzinka uparla sie cos na moja kuchenke - inox. Bogu ducha winna
kuchenke ktos pare razy wyszorowal sciera do garow - z jednej strony gabka
a z drugiej takie cóś co sie powinno uzywac tylko i wylacznie do
przypalonych garow.
Grrrr....
I moje pytanie czy mozna to jakos wypolerowac ? Czy tez lepiej dac sobie
spokoj ?

--
Pelos
http://www.pelos.pl

1. Data: 2004-11-05 10:53:27

Temat: Re: Inox - zarysowania
Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org> szukaj wiadomości tego autora

pewnego dnia niejaki(a) Pelos wstukal(a) byl(a) co nastepuje...:
> [...]
> przypalonych garow.
> Grrrr....
> I moje pytanie czy mozna to jakos wypolerowac ? Czy tez lepiej dac sobie

mam dokładnie identyczną sytuację i nie bardzo wiem co zrobić... w moim
przypadku żona wpadła na tak iście diabelski pomysł, a wystarczyło
przeczytać instrukcję obsługi, ale przecież Polak wszystko wie - po co
czytać jakiś tam "manual"... :((

--
.:: sjf ::..
"Linux is like Wigwam. No gates, no windows... Apache inside ;-)"

1. Data: 2004-11-05 14:10:14

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zostawic w spokoju. Cokolwiek zrobisz, będzie tylko gorzej.

1. Data: 2004-11-05 19:50:50

Od: "MJ" <kocityno.usuńtąnazwę@kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja rodzinka uparla sie cos na moja kuchenke - inox.
> I moje pytanie czy mozna to jakos wypolerowac ? Czy tez lepiej dac sobie
> spokoj ?

Wiertarka, tarcza polerska filcowa, pasta polerska do inox'u. Wiertarka
pierwsza lepsza, tarczę i pastę popatrz na Allegro lub w sklepie
narzędziowym, dobrze, gdyby sprzedawca wiedział co sprzedaje (nie podaje) i
potrafił doradzić. Może być też tarcza polerska na rzepy, to do polerowania
czołowego. Jeżeli rysy są głębokie to delikatnie papierem ściernym na mokro
zaczynając od 1000 i kończąc na 2500, dalej pasta. Jedyna możliwy sposób to
metoda "prób i błędów", lub polubić rysy.

1. Data: 2004-11-07 16:39:05

Od: "notabene" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaczynając od 1000 i kończąc na 2500, dalej pasta. Jedyna możliwy sposób
> metoda "prób i błędów", lub polubić rysy.

Tez z tym walczylem... ale sie udalo...
Zaczalem od mniej widocznych czesci dla proby...
Moje wnioski - zero wiertarek, papierow sciernych itp.
Bardzo miekka szmatka i wizyta w sklepie motoryzaycjnym.
Pasta polerska srednioscieralna i do robienia polysku.
Delikatnymi okreznymi ruchami, pare godzin i po robocie.
Zero rys. Jeden minus - polerowane miejsca blyszczą jak
psu ja...ca. Polecam wiec polerowac całą powierzchnie.
Chyba juz nie da rady przywrocic ladnego matowego
polysku - normalnie jest teraz metalowe lustro tyle ze
bez zarysowan.
Pozdrawiam.

1. Data: 2004-11-10 08:20:54

Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pelos" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> Hej,
> Moja rodzinka uparla sie cos na moja kuchenke - inox. Bogu ducha winna
<ciach>

Dzieki wielkie za poradu. Zrobie chyba tak, ze jak juz bedzie wygladala
naprawde paskudnie to wtedy zajme sie polerka.

--
Pelos
http://www.pelos.pl

Zaparowane okna