Instalacja głośnikowa w salonie

41. Data: 2011-05-02 17:18:01

Temat: Re: Instalacja gło?nikowa w salonie
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 May 2011 00:13:03 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> nie usłyszy bo nie ma prawa...
>
> dodajmy że plecionka zachowuje sie dokładnie tak samo jak drut...
>
> chyba ze sugerujesz stosowanie tzw licy, czyli plecionki złożonej z bardzo
> wielu IZOLOWANYCH od siebie cienkich drucików.

Tylko lica tez ma swoje wady i jedne efekty znikną, a drugie się zmocnią
(przede wszystkim - pojemności pasożytnicze i indukcyjność)

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

42. Data: 2011-05-03 09:27:00

Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>> 5kHz R=0.14Ohm
> materia nie jest śliska, jest mierzalna odpowiednim sprzętem pomiarowym,
> to nie jest religia to jest domena nauki. To tylko audiofile zachowują
> sie tak jakby mieli doczynienia z religia.

Ale najbardziej mnie i tak rozwalają przewody Toslink o pozłacanych
końcówkach
z aledrogo: "Pozłacane 24 karatowym złotem wtyki chronią przed korozją oraz
poprawiają jakość styku "
ku..wa .. jakiego styku? ROTFL !!

--
Irokez

43. Data: 2011-05-03 10:19:08

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

quent wrote:
> Jest też wiele przykładów odwrotnych i co z tego?
> Ważne co TY słyszysz lub nie.

nio ma!

44. Data: 2011-05-03 10:20:51

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JK wrote:

> Zdaje się, że nie dostrzegasz tak trywialnej
> sprawy jak wygoda użycia. Pomiędzy drutem a
> plecionką nie ma żadnej różnicy pod względem
> elektrycznym (w paśmie akustycznym) natomiast
> jest kolosalna różnica pod względem wygody
> użycia. Po prostu plecionka jest elastyczna a
> drut nie. Ot i całe wytłumaczenie.

ale w scianie nam nie jest potrzebna plecionka :)

wiadomo że nawet do okablowania kotłowni czy wentylatorni zwykle używam
przewodów elastycznych, choć sa droższe i bardziej kłopotliwe w łaczeniu

45. Data: 2011-05-03 10:21:53

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Płaszczyca wrote:

> Tylko lica tez ma swoje wady i jedne efekty znikną, a drugie się
> zmocnią (przede wszystkim - pojemności pasożytnicze i indukcyjność)

no i kłopotliwość w zarabianiu końcówek, gdy trzeba z każdego drucika usunąć
izolację.

46. Data: 2011-05-03 10:33:40

Od: JK <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-03 12:20, Marek Dyjor pisze:

> ale w scianie nam nie jest potrzebna plecionka :)

Ale mowa była o studiu nagraniowym. Capisco?

JK

47. Data: 2011-05-03 12:13:38

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JK wrote:

> Ale mowa była o studiu nagraniowym. Capisco?

o salonie drogi kolego, o SALONIE.

48. Data: 2011-05-03 15:32:29

Od: JK <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-03 14:13, Marek Dyjor pisze:

> o salonie drogi kolego, o SALONIE.

Ślepy jesteś czy jak?

JK

49. Data: 2011-05-03 21:36:31

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 May 2011 12:21:53 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> no i kłopotliwość w zarabianiu końcówek, gdy trzeba z każdego drucika usunąć
> izolację.

A to nie jest wielki kłopot - schodzi ładnie po podgrzaniu ;)

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

50. Data: 2011-05-10 23:03:55

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-03 11:27, Irokez pisze:
> [...]
> końcówkach
> z aledrogo: "Pozłacane 24 karatowym złotem wtyki chronią przed korozją

to cie rozwala?
chłopie, wejdź na stronę
http://www.audiostrefa.pl/okablowanie-c-48.html?filt
er_id=45&sort=2a
i poczytaj opisy kabli :-)

normalnie jakbym czytał zachwyty kipera nad dobrym winem :P

Sierp

Pronto
Mastercook PTD-1036 lub PTDE 106 lub whirlpool AWE 6519/P
Jaka maszynka do miesa i dlaczego ?
mikrofala Amica
aqua stop