Instrukcja licznika 16EC3gr

1. Data: 2009-08-07 14:20:25

Temat: Instrukcja licznika 16EC3gr
Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z elepstryków ma i może podesłać instrukcję licznika energii 16EC3gr
producji PAFAL?
Przede wszystkim chodzi o zrozumienie tego, co licznik wyswietla, a wyswietla dużo.
Ewentualnie także o dokonanie odczytu "historii" z licznika przez irda.
JaC

2. Data: 2009-08-07 15:02:48

Temat: Re: Instrukcja licznika 16EC3gr
Od: "tpsa" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości grup
> [...]
> wyswietla dużo.
> Ewentualnie także o dokonanie odczytu "historii" z licznika przez irda.

http://www.apator.com.pl/Folder.2006-01-26.5237/Fold
er.2006-05-24.0210/Folder.2006-05-24.6024/Folder.200
6-05-24.6021/Folder.2006-05-24.6034/ec3.pdf

Do odczytania licznika niestety potrzebny czytnik i oprogramowanie.

3. Data: 2009-08-07 15:06:38

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za link, to już znałem, szukam instrukcji, a nie prospektu z którego raczej
g... wynika co licznik wyświetla i dlaczego.
JaC

-----

4. Data: 2009-08-07 15:23:18

Temat: Re: Instrukcja licznika LAP-A1
Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dobry przykład instrukcji (innego licznika):
http://pozyton.com.pl/instrukcjeobslugi/lap.pdf
JaC

5. Data: 2009-08-07 17:05:46

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2009-08-08 14:01:28

Od: "Jakub Spiernowski" <J...@z...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wyswietla dużo.
>Ewentualnie także o dokonanie odczytu "historii" z licznika przez irda.

Wiem wszystko na temat tego licznika, co chcesz wiedzieć?

J.

7. Data: 2009-08-08 20:31:56

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jak ściągnąć historię ;-))
Wisi sobie licznik w pustym mieszkaniu i przez 10 miesięcy nabił 62 kWh.
Chciałbym wiedzieć kiedy i jak (krótko duża moc, czy długo mała moc np. jakiś upływ,
i na której fazie).
JaC

-----

8. Data: 2009-08-09 10:40:33

Od: "Jakub Spiernowski" <J...@z...de> szukaj wiadomości tego autora

Jak ściągnąć historię ;-))
Wisi sobie licznik w pustym mieszkaniu i przez 10 miesięcy nabił 62 kWh.
Chciałbym wiedzieć kiedy i jak (krótko duża moc, czy długo mała moc np.
jakiś upływ, i na której fazie).
JaC

Takie info tylko w ZE, program KOMPAF
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=627
8086#6278086
sam program to żaden problem ale nie odpalisz go bez klucza sprzętowego

można zczytać urządzeniem jak mają pracownicy ZE, nazywa się MREADER
http://www.numeron.pl/pdfs/mReader.pdf
zczytuje a następnie podłącza się do PC i przez usb przesyła sporo
informacji

sporo informacji znajdziesz w google pod hasłem IEC 1107
np
http://www.meter-test-equipment.com/index.php?page=p
roducts&dir=324&link=iec1107-usb_pl.html

J.

9. Data: 2009-08-09 10:52:21

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki.
Czy w liczniku 16EC3gr można ustawić pokazywanie chwilowego zużycia ampery / kilowaty
jako jeden z ekranów?
JaC

-----

10. Data: 2009-08-09 11:38:43

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem wszystko na temat tego licznika, co chcesz wiedzieć?
>

> J.

Jak zmienić w nim stałą zliczania :)

Kupiesprzedam24.pl: sms-em w internet (1,22 pln)
Wodorozcieńczalne farby do podłóg
Lodówka - w końcu wybrałem
Iwestuj i zarabiaj !! Wystarczy tylko 5 zł
Ogłoszenia kupię, sprzedam, info, wynajmę itp. przez sms (1,22pln) do sieci